Máte před sebou přehled dat, která na streamtv.cz a aplikaci StreamTV zpracováváme dle GDPR.
S jakými údaji pracujeme
RUS účet
RUS účet je pro StreamTV čistě numerické ID. RUS účet je nezbytnou podmínkou pro fungování služby a držíme ho z následujících důvodů:
- Identifikujeme jím uživatele v našich systémech
- Pro analytické nástroje slouží jako identifikátor
- Pro dohledání uživatele v našich systémech pro zákaznickou péči
- Pro reklamu a cílení slouží jako identifikátor
- Slouží jako identifikátor pro diagnostické údaje kvůli řešení problémů se službou
TV Profil
- Identifikujeme jím uživatele v našich systémech
- Slouží jako identifikátor uživatele pro nalezení informací o zálibách, zájmech a historii sledování
Alias uživatele
Slouží jako přezdívka uživatele, kterou si uživatel může vytvořit a vystupovat pod ní v rámci služby. Při komunikaci zákaznické péče s uživatelem slouží pro rychlé rozlišení profilů na službě.
Jméno a Příjmení
- V rámci platebního procesu je uvedeno na faktuře
- Slouží jako údaj pro komunikaci zákaznické péče se zákazníkem v případě řešení problémů nebo dotazů
- Slouží pro oslovení uživatele v rámci marketingové komunikace
Rezidence (dle karty)
- V rámci platebního procesu slouží k ověření možnosti koupě produktu
- V rámci zabezpečení a dodržování předpisů slouží pro ověření možnosti poskytnutí obsahu
E-mailová adresa
- V rámci platebního procesu ji držíme pro platbu a kontrolu podvodných plateb
- U hlášení poruch a komunikace se zákazníkem slouží jako:
- Údaj pro komunikaci se zákazníkem v případě řešení problémů nebo dotazů
- Identifikátor v případě vyřizování problémů v CRM
- Pro marketingové účely v případě oslovení s novou nabídkou nebo žádosti o zpětnou vazbu
Pohlaví
Tento údaj využíváme pro cílení a vhodnost reklamy, pokud nám k tomu dáte souhlas.
Datum narození
- V rámci služby využíváme tento údaj pro omezení přístupu k nevhodnému obsahu
- V rámci platebního procesu tento údaj využíváme pro ověření věku při koupi produktu (jen při věku 18+)
- Údaj využíváme pro cílení a vhodnost reklamy, pokud nám k tomu dáte souhlas
IP adresa
- V rámci služby slouží pro diagnostiku problému a logování
- V rámci analytiky a zabezpečení služby slouží pro určení přibližné polohy uživatele
- V rámci zlepšování zákaznické zkušenosti slouží pro určení přibližné polohy uživatele
- V rámci zabezpečení a dodržování předpisů slouží pro zamezení přístupu ke službě za pomoci VPN. Dále slouží pro ověření, zda uživatel může konzumovat daný obsah
Telefonní číslo
- V rámci aplikace slouží jako unikátní identifikátor uživatele a registraci přes ucet.seznam.cz
- Slouží jako údaj pro komunikaci zákaznické péče se zákazníkem v případě řešení problémů nebo dotazů
Záliby a aktivity (odvozené údaje)
- Tyto údaje využíváme pro cílení a vhodnost reklamy, pokud nám k tomu dáte souhlas
- Z chování a výběru pořadů uživatele budeme agregovat a vytvářet záliby a využívat je pro cílení reklamy
- Slouží pro nabídku relevantního obsahu uživateli
Ladící data
V rámci běžného provozu tvoříme logy (ladící a trasovací záznamy), které používáme pro dohledávání případných technických problémů. Logy mohou obsahovat IP adresu, veřejnou adresu, sériové číslo, verzi aplikace, sestavení aplikace, typ televize a verze OS a mohou se v nich vyskytovat i jiná analytická data.
Interakce s aplikací
- Tyto údaje využíváme pro ukládání historie vyhledávání v rámci služby
- Interakce s aplikací a službou (zapnutí, pohyb v aplikaci atd.) využíváme pro zpracování a zobrazení v analytických nástrojích, pro zlepšení zákaznické zkušenosti, dále pro A/B testování funkcionalit
- V rámci personalizace slouží pro nabízení relevantního obsahu uživateli, pokud nám k tomu dáte souhlas
Historie nákupů
- V rámci služby využíváme tento údaj pro zjištění, jaké položky má uživatel zakoupené
- V rámci platebního procesu tento údaj využíváme pro faktury, identifikaci úspěšných a neúspěšných plateb a jejich důvodů
- V rámci zákaznické péče využíváme tento údaj pro analýzu problému a případnou pomoc zákazníkovi
- V rámci zákaznické zkušenosti slouží pro zjištění informací o nákupech a využívání nakoupených položek
Historie komunikace
V rámci zákaznické péče nám historie komunikace umožňuje navázat na dřívější komunikaci se zákazníkem. Dále slouží pro analýzu problému a případnou pomoc uživateli.