StreamTV.cz a aplikace StreamTV

Máte před sebou přehled dat, která na streamtv.cz a aplikaci StreamTV zpracováváme dle GDPR.

S jakými údaji pracujeme

RUS účet

RUS účet je pro StreamTV čistě numerické ID. RUS účet je nezbytnou podmínkou pro fungování služby a držíme ho z následujících důvodů:

  • Identifikujeme jím uživatele v našich systémech
  • Pro analytické nástroje slouží jako identifikátor
  • Pro dohledání uživatele v našich systémech pro zákaznickou péči
  • Pro reklamu a cílení slouží jako identifikátor
  • Slouží jako identifikátor pro diagnostické údaje kvůli řešení problémů se službou
TV Profil
  • Identifikujeme jím uživatele v našich systémech
  • Slouží jako identifikátor uživatele pro nalezení informací o zálibách, zájmech a historii sledování
Alias uživatele

Slouží jako přezdívka uživatele, kterou si uživatel může vytvořit a vystupovat pod ní v rámci služby. Při komunikaci zákaznické péče s uživatelem slouží pro rychlé rozlišení profilů na službě.

Jméno a Příjmení
  • V rámci platebního procesu je uvedeno na faktuře
  • Slouží jako údaj pro komunikaci zákaznické péče se zákazníkem v případě řešení problémů nebo dotazů
  • Slouží pro oslovení uživatele v rámci marketingové komunikace
Rezidence (dle karty)
  • V rámci platebního procesu slouží k ověření možnosti koupě produktu
  • V rámci zabezpečení a dodržování předpisů slouží pro ověření možnosti poskytnutí obsahu
E-mailová adresa
  • V rámci platebního procesu ji držíme pro platbu a kontrolu podvodných plateb
  • U hlášení poruch a komunikace se zákazníkem slouží jako:
    • Údaj pro komunikaci se zákazníkem v případě řešení problémů nebo dotazů
    • Identifikátor v případě vyřizování problémů v CRM
  • Pro marketingové účely v případě oslovení s novou nabídkou nebo žádosti o zpětnou vazbu
Pohlaví

Tento údaj využíváme pro cílení a vhodnost reklamy, pokud nám k tomu dáte souhlas.

Datum narození
  • V rámci služby využíváme tento údaj pro omezení přístupu k nevhodnému obsahu
  • V rámci platebního procesu tento údaj využíváme pro ověření věku při koupi produktu (jen při věku 18+)
  • Údaj využíváme pro cílení a vhodnost reklamy, pokud nám k tomu dáte souhlas
IP adresa
  • V rámci služby slouží pro diagnostiku problému a logování
  • V rámci analytiky a zabezpečení služby slouží pro určení přibližné polohy uživatele
  • V rámci zlepšování zákaznické zkušenosti slouží pro určení přibližné polohy uživatele
  • V rámci zabezpečení a dodržování předpisů slouží pro zamezení přístupu ke službě za pomoci VPN. Dále slouží pro ověření, zda uživatel může konzumovat daný obsah
Telefonní číslo
  • V rámci aplikace slouží jako unikátní identifikátor uživatele a registraci přes ucet.seznam.cz
  • Slouží jako údaj pro komunikaci zákaznické péče se zákazníkem v případě řešení problémů nebo dotazů
Záliby a aktivity (odvozené údaje)
  • Tyto údaje využíváme pro cílení a vhodnost reklamy, pokud nám k tomu dáte souhlas
  • Z chování a výběru pořadů uživatele budeme agregovat a vytvářet záliby a využívat je pro cílení reklamy
  • Slouží pro nabídku relevantního obsahu uživateli
Ladící data

V rámci běžného provozu tvoříme logy (ladící a trasovací záznamy), které používáme pro dohledávání případných technických problémů. Logy mohou obsahovat IP adresu, veřejnou adresu, sériové číslo, verzi aplikace, sestavení aplikace, typ televize a verze OS a mohou se v nich vyskytovat i jiná analytická data.

Interakce s aplikací
  • Tyto údaje využíváme pro ukládání historie vyhledávání v rámci služby
  • Interakce s aplikací a službou (zapnutí, pohyb v aplikaci atd.) využíváme pro zpracování a zobrazení v analytických nástrojích, pro zlepšení zákaznické zkušenosti, dále pro A/B testování funkcionalit
  • V rámci personalizace slouží pro nabízení relevantního obsahu uživateli, pokud nám k tomu dáte souhlas
Historie nákupů
  • V rámci služby využíváme tento údaj pro zjištění, jaké položky má uživatel zakoupené
  • V rámci platebního procesu tento údaj využíváme pro faktury, identifikaci úspěšných a neúspěšných plateb a jejich důvodů
  • V rámci zákaznické péče využíváme tento údaj pro analýzu problému a případnou pomoc zákazníkovi
  • V rámci zákaznické zkušenosti slouží pro zjištění informací o nákupech a využívání nakoupených položek
Historie komunikace

V rámci zákaznické péče nám historie komunikace umožňuje navázat na dřívější komunikaci se zákazníkem. Dále slouží pro analýzu problému a případnou pomoc uživateli.