Agenturní
spolupráce roku
Vyhlašujeme už čtvrtý ročník ankety o nejlepší agenturní spolupráci za rok 2024. Nově hodnotíme i v kategoriích Sklik ověřená agentura roku a Sklik certifikovaná agentura roku.
Mediální kategorie
Cross-mediální spolupráce
Agentura, která v rámci cross-mediálního mixu využila nejvíce typů médií. Podmínkou je zapojit aspoň tři mediatypy v kampaních pro jednoho klienta.
Garantem je Magida Sukkari.
Skokan roku
Agenturní skupina, která má meziročně nejvyšší procentuální nárůst spoluprací na stejném klientském portfoliu.
Garantem je Vít Fiala.
Sklik ověřená agentura roku
Oceníme agenturu (Freelancera) z programu Ověření, která v rámci celoroční práce na portfoliu svých klientů nejlépe využila potenciál Skliku. Hodnotíme využití širokého spektra formátů a cílení, a proaktivní práci s novými funkcemi.
Garantem je Petr Pechar.
Sklik certifikovaná agentura roku
Vyhraje agentura patřící do nejvyšší úrovně partnerské spolupráce, která pro své klienty používá nejširší spektrum funkcí a cílení v Skliku. Hodnotíme samozřejmě využití potenciálu Skliku.
Garantem je Ruda Pečenka.
Kreativní kategorie
Obsahová spolupráce roku
Agentura, která nejlépe využila obsahovou spolupráci se Seznamem. Mezi hodnotící kritéria patří úspěch kampaně, inovace, pro-čtenářský přístup a role agentury.
Garantem je Ondřej Sitta.
Videokampaň roku
Agentura, která v kampani nejlépe využila všech výhod videoreklamy. Hodnotíme samozřejmě i kreativitu obsahu.
Garantem je Vojtěch Bek.
CSR kampaň roku
Vítězná kampaň by měla trefit celospolečenské téma, a zároveň s ním oslovit relevantní publikum. Hodnotíme i zásah kampaně.
Garantem je Aneta Kapuciánová.
Offline kampaň roku
Agentura, která nejlépe využila offline kanály Seznamu. Oceníme hlavně kreativitu kampaně, její zásah a samozřejmě roli agentury.
Garantem je Martina Králíková.
Naše porota
Tomáš Búřil
Obchodní ředitel
Do Seznamu nastoupil roku 2002. Pak nabíral zkušenosti v Centrum Holdings, Adexpres a Dentsu. Nakonec se ale v březnu roku 2020 vrátil do Seznamu na pozici obchodního ředitele.
Magida Sukkari
Manažerka výzkumů
a zpracování dat
Přes 15 let sbírala zkušenosti v českých i zahraničních mediálních a výzkumných agenturách. V Seznamu od roku 2021 zodpovídá za výzkum a insighty jak pro obchodní a marketingové oddělení, tak pro televizi, rádia, print a produkt.
Vít Fiala
Zástupce obchodního ředitele
Od roku 2021 je v Seznamu zástupcem obchodního ředitele. V týmu Tomáše Búřila se věnuje obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Petr Pechar
Manažer konzultačního
a agenturního oddělení
V Seznamu pracuje od roku 2008. S týmem expertů pomáhá klientům, agenturám a freelancerům efektivně využívat seznamácké reklamní systémy. Stojí za vznikem certifikačních programů Skliku a programu Ověřená agentura.
Rudolf Pečenka
Manažer konzultačního oddělení
V Seznamu začínal roku 2011 na pozici PPC specialisty a vypracoval se až na Manažera týmu konzultantů. Aktuálně vede tým zastřešující klientský servis a předává programatické know-how největším klientům a agenturám na českém i zahraničním trhu.
Ondřej Sitta
Head of Seznam Brand Studio
K marketingu se dostal na univerzitě v Austrálii, zkušenosti sbíral v Londýně a po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu. Od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.
Vojtěch Bek
Manažer reklamních produktů
Před čtyřmi lety začínal monetizovat prostor externím partnerům, dnes už se svým týmem hlídá úspěchy reklamních produktů napříč weby Seznamu. Kromě display a audioreklamy se specializuje i na rozvoj produktů videoreklamy.
Aneta Kapuciánová
Manažerka PR
a interní komunikace
Svoje zkušenosti začala sbírat v roce 2011 v agentuře Bison & Rose, kde se starala o široké portfolio klientů. Do Seznamu přišla v roce 2016 a dneska vede tým, který zajišťuje komunikaci uvnitř firmy, ale i PR a společenskou odpovědnost.
Martina Králíková
Manažerka prodeje
klíčovým zákazníkům
Obchodním aktivitám se v Seznamu věnuje od roku 2003. Později se specializovala na řízení příjmů. Od roku 2018 se v rámci vedení čtyř obchodních týmů a oddělení klientského servisu stará o největší klienty.