Oceněné agentury
Seznamte se s agenturami, které dokázaly chytře, kreativně a účinně dosáhnout marketingových cílů svých klientů. Jejich práci oceňujeme od roku 2021.
2022
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-mindsquared.png)
Cross-mediální spolupráce
Ocenili jsme agenturu Mindsquared za širokou škálu reklamních formátů využitých při propagaci klienta na Seznamu, do které investovali přes 80 milionů korun.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-knowlimits.png)
Skokan roku
Agentura Knowlimits Group vykázala nejvyšší procentuální meziroční nárůst spoluprací a stala se tak jednoznačným Skokanem roku.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-publicis.png)
Absolutní Skokan roku
Publicis Groupe zaznamenala výrazný absolutní nárůst reklamních investic na Seznamu, což ji vyšvihlo až na pozici Absolutního skokana roku.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-ogilvy.png)
Obsahová spolupráce roku
Ocenili jsme Ogilvy za kampaň Ať tu po nás něco zůstane pro Krušovice. Rozhodující byli úspěch, inovace a pro-čtenářský přístup.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-omg.png)
Audio spolupráce roku
OMG jsme ocenili za úspěšné využití podcastů Seznamu k oslovení cílové skupiny s obsahem Ve Vatě Energo Speciál pro Komerční banku.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-omg-zaraguza.png)
Videokampaň roku
Cenu získali OMG a Zaraguza za kampaň pro Škoda Auto. Využili potenciál seriálu Lajna, originálně zapojili licencovanou postavu do svých spotů a efektivně tak využili nabízené produkty Seznamu pro videoreklamu.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-oak-vmlyr.png)
CSR kampaň roku
OAK a VMLY&R využili v kampani pro Českou spořitelnu s názvem Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme autentické příběhy pamětníků ze sbírky Paměti národa. Svou reakcí na situaci na Ukrajině a výzvou k podpoře sbírky si vysloužili i toto ocenění.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-dentsu.png)
Inovátor roku
Agentura Dentsu získala cenu za využití novinek od Seznamu, zejména dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu a pokročilého cílení na prohlížeče v rámci RTB v kampani pro řetězec Albert.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-omg.png)
Cena poroty
Projekt Příliš hlasité nebezpečí zaručil OMG cenu i v této kategorii. V osvětovém obsahu na Seznamu si lidé mohli poslechnout ruchy pražských čtvrtí, které mohou přesahovat zdravou míru. Pro klienta to byla první práce tohoto typu.
2021
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-performiocz.png)
Cross-mediální spolupráce
Performio jsme ocenili za skvělé propojení různých médií pro ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-knowlimits.png)
Skokan roku
Knowlimits Group vynikla s vysokým procentuálním nárůstem reklamních výdajů na Seznamu, což z ní udělalo Skokana roku.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-performiocz.png)
Absolutní Skokan roku
Performio získalo ocenění i za nejvyšší meziroční procentuální nárůst spoluprací u Seznam.cz.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-symbio.png)
Obsahová spolupráce roku
Symbio Digital jsme ocenili za projekt Děti a peníze, který hravě a účinně zvyšoval finanční gramotnost žáků.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-dentsu.png)
Využití audioformátů
Dentsu porota ocenila za inovativní práci pro Fortunu. Navázáním partnerství s fotbalovým podcastem Nosiči vody agentura chytře propojila posluchače s cílovou skupinou klienta.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-marketup.png)
Videospolupráce roku
Marketup svým odvážným přístupem k investicím do videa a využitím kvalitního kanálu ukázal, že videoreklama je účinným nástrojem pro budování značek. Za to získali i tohle ocenění.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-phd.png)
Videokampaň roku
Agentuře PHD jsme udělili cenu za práci pro Hornbach. Jejich kreativní přístup k formátu videa zahrnoval vtipný spot o domácím kutilství přizpůsobený pro mobilní zařízení.
![](https://o-seznam.cz/reklama/wp-content/uploads/sites/5/2024/04/agsr-publicis.png)
Inovátor roku
Publicis Groupe získala cenu za pečlivé testování novinek v obsahové síti Skliku a za využití dynamického retargetingu a údajů první strany v RTB pro klienta Samsung.