Certifikace
a Ověření
Naše programy sdružují agentury a freelancery, kteří jsou v úzkém kontaktu se specialisty ze Seznamu. Díky tomuto partnerství a pravidelnému vzdělávání svým klientům nabízejí služby na špičkové úrovni.
Spolupracujte s partnerem
Základem jsou Ověřené agentury a freelanceři, kteří vám pomůžou k účinnějším kampaním. Certifikovaní partneři navíc nabídnou přehled o všech novinkách v Skliku a na Zboží.cz i úzkou spolupráci s Sklik konzultanty.
Máme dvě úrovně spolupráce
Certifikované agentury
Naši nejbližší partneři, kteří splňují přísné kvantitativní a kvalitativní podmínky a pravidelně se vzdělávají.
Ověřené agentury a freelanceři
Partneři, kteří prokázali profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní.
Výhody spolupráce s partnery
Staňte se partnerem
Naučíme vás, jak nastavovat klientské kampaně v Skliku a na Zboží.cz, a informace o novinkách v obou nástrojích budete mít vždy z první ruky. Navíc se potkáme i na seznamáckých akcích a workshopech.
Nabízíme dvě úrovně partnerství
Certifikované agentury
Zařaďte se do vybrané společnosti proškolených expertů na Sklik, kteří splňují vysoké standardy nastavené Seznamem.
Ověřené agentury a freelanceři
Dejte svým klientům vědět, že jste profíci, kteří se zodpovědně a transparentně postarají o jejich sklikové kampaně.
Výhody Certifikace a Ověření
Certifikace | Ověření | |
---|---|---|
Přímý kontakt na konzultanta | ✓ | ✓ |
Měsíční newsletter | ✓ | ✓ |
Soutěže a výzvy | ✓ | ✓ |
Školení | ✓ | ✓ |
Promo kódy pro nové klienty | ✓ | ✓ |
Pravidelné informace o novinkách | ✓ | ✓ |
Analýzy pro zvýšení efektivity kampaní | ✓ | ✓ |
Workshopy | ✓ | ✓ |
Individuální vzdělávání dle potřeb agentury | ✓ | ✓ |
Agenturní zápis | ✓ | ✓ |
Příležitosti ke zviditelnění agentury | ✓ | ✓ |
Agenturní spolupráce roku | ✓ | ✓ |
Sklik Expert fórum | ✓ | ✓ |
Přednostní testování nových funkcí | ✓ | |
Pravidelná osobní setkání | ✓ | |
Školení soft skills od trenérů ze Seznamu | ✓ | |
Specializované a neformální eventy | ✓ | |
Vánoční setkání | ✓ | |
Uvítací balíček | ✓ |
Certifikovaná
a Ověřená agentura roku
Jako partnera vás automaticky přidáme do soutěže Agenturní spolupráce roku, kde můžete získat prestižní ocenění Certifikovaná agentura roku nebo Ověřená agentura roku.
Loga pro partnery
Oficiální loga ke stažení pro Certifikované a Ověřené partnery, pomocí kterých máte možnost ukázat svým klientům, že jste Sklik profíci. Pokud logo chcete využít, ujistěte se nejprve, prosím, že máte náš souhlas.
Pravidla
- Logo by mělo být vždy čitelné a využité v kontrastu s podkladovou plochou. Proto preferujeme využití barevného logotypu na bílém pozadí. V případě potřeby je povolená ještě na bílém pozadí černá, šedá varianta. Nebo pak bílé logo na černém pozadí.
- Ikona loga se používá jako favicon, ikona aplikace nebo jako estetický grafický prvek.
- Kolem loga se vyskytuje minimální ochranná zóna, na kterou je třeba při využití dbát. V jeho blízkosti by se neměl vyskytovat text ani jiné grafické prvky. Zóna je odvozená od výšky písmene „S“.
- Logo se nesmí žádným způsobem deformovat, měnit u něj odstín barev, využívat obrys loga, stín ani využít průhlednost.
Případové studie
Podívejte se, jak naši partneři pomáhají zlepšovat kampaně svých klientů.
Jak díky cílení na vlastní seznamy zákazníků zužitkovat e-maily z offline akce v online prostoru?
5. 12. 2024
Přinese lepší výsledek retargeting, nebo cílení na vlastní seznamy zákazníků? To je otázka, na kterou odpovídá případová studie agentury VONDRÁK&HEISIG. Zjistíte v ní, jakou cestou specialisté oslovili potenciální zákazníky svého klienta – oficiálního českého distributora motocyklů Triumph.
Jak jsme optimalizací feedu na Zboží.cz zvýšili výkon e-shopu o 57 %
2. 12. 2024
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Že je brandová kampaň běh na dlouhou trať? Nemusí být, dokazuje Sportovna
12. 11. 2024
Ačkoliv se mnoho inzerentů stále soustředí primárně na výkon, dnešní doba už není jen o performance strategiích. Trh napříč obory stagnuje a jít čistě cestou výkonu nezajistí dlouhodobý růst ani náskok před konkurencí. Zvlášť pokud váš brand zatím nemá stabilní pozici na trhu. A Sportovna patří mezi značky, které rozhodně mají kam růst. Proto se pro ni podpora brandu stala nezbytnou součástí marketingové strategie s jasným cílem – zvýšit prodeje a budovat silnou klientskou základnu.
Sklik Expert fórum 2024
Tradiční konference o novinkách v reklamním systému Sklik i trendech v online marketingu.