Výzvy a ocenění
V našich tematických Sklik výzvách naplno využijete své znalosti PPC reklamy, a navíc můžete vyhrát skvělé ceny.
Aktuální Sklik výzva: Nejlepší akviziční strategie
Zapojte se do další Sklik výzvy zaměřené na akvizici nových uživatelů. Předveďte své schopnosti přivést nové zákazníky a zaujměte porotu originálními strategiemi.
Pravidla
- Přihlášky do výzvy přijímáme během září 2024
- Vyberte si libovolných 10 dní v září, během kterých budeme vaše strategie hodnotit
- Přihlášené kampaně nesmí být spuštěné před zářím 2024 a nesmí zahrnovat retargeting, vlastní seznamy uživatelů či vyhledávací kampaně
Co hodnotíme
- Struktura a nastavení cílení
- Práce s denním limitem a maxCPC
- Kreativita v cílení a formátech
- Optimalizace a efektivita
Přihlášku vyplňte jednoduše přes online formulář do 30. 9. 2024. Vyhlášení proběhne 22. 10. 2024. Vítězové se mohou těšit nejen na skvělé ceny, ale i prezentaci na Sblogu a sociálních sítích Seznamu.
Předchozí Sklik výzvy
Připomeňte si výzvy, které už proběhly, a jejich vítěze. V případových studiích, kterými se výherci mohou pochlubit na našem blogu, najdete spoustu inspirace i konkrétních tipů z praxe.
Vlastní seznamy zákazníků
PPC specialistka Lucie Burešová z Vivio agency předvedla, jak v kampaních pro klienta Nobilis Tilia chytře využívá vlastní seznamy zákazníků v kombinaci s nástrojem LeadHub.
Zástupce agentury Dentsu Media Services Pavel Vokáč pomocí vlastních seznamů zákazníků oslovil uživatele, kteří měli v minulosti sjednané konkrétní pojištění u klienta Generali Česká pojišťovna.
Nejlepší Black Friday strategie
Zlatomíra Fabíková z agentury bV24 si vydobyla vítězství pomocí kampaně pro klienta SKINSO zaměřené na konkrétní produkt v kombinaci se slevovou akcí a využitím takřka všech formátů.
Agentura Netroot s PPC specialistou Ondrou Vlachem si pro klienta Anareus připravila úspěšnou slevovou kampaň na Black Friday, ve které využila retargeting, dynamický retargeting a dynamické bannery.
Namíchejte si letní cílení v Skliku
Ota Čížek z agentury Maveb předvedl skvělý výkon s klientem IVAR CS spol., když dokázal namíchat ideální koktejl cílení a formátů, které jim zajistily vítězství.
Vítězná agentura Placement s Jakubem Herrmannem pro klienta ALPINE PRO šikovně využila vlastní seznamy zákazníků a vytvořila reklamu na míru pro lidi, kteří u firmy dříve nakoupili.
Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Agentura Advisio Marketing pod vedením Michala Cibulce předvedla pro klienta PackWay brilantní využití dynamického banneru v Skliku jako jednoho ze zdrojů nových návštěvníků i zákazníků.
Vivio agency s Lucií Burešovou si získala uznání za své marketingové čáry (nejen) s dynamickými bannery, což přineslo radost i nové zákazníky klientovi Czech Travel Agency.