Výzvy a ocenění
V našich tematických Sklik výzvách naplno využijete své znalosti PPC reklamy, a navíc můžete vyhrát skvělé ceny.
Aktuální Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie
Zapojte se do tradiční Black Friday výzvy. Vánoční nákupní shon začíná a prodejci se předhánějí v atraktivitě nabídek i marketingových kampaních. Ukažte, jak jste využili této akce k maximalizaci výkonu svých kampaní a zaujměte porotu svým inovativním přístupem.
Pravidla
- Přihlášky do výzvy přijímáme do 4. prosince 2024
- Hodnotit budeme kampaně v období od 25. 11. do 4. 12. 2024
- Každý správce může do soutěže přihlásit jen jeden účet klienta
Co hodnotíme
- Originalita, kreativita a efektivita strategie
- Práce s jednotlivými typy cílení a jejich kombinování
- Práce se strukturou kampaní a sestav
- Práce s denním limitem kampaně a maxCPC
Přihlášku vyplňte jednoduše přes online formulář do 4. 12. 2024. Vyhlášení proběhne do 20. 12. 2024. Vítězové se mohou těšit nejen na skvělé ceny, ale i prezentaci na Sblogu a sociálních sítích Seznamu.
Předchozí Sklik výzvy
Připomeňte si výzvy, které už proběhly, a jejich vítěze. V případových studiích, kterými se výherci mohou pochlubit na našem blogu, najdete spoustu inspirace i konkrétních tipů z praxe.
Nejlepší akviziční strategie
Pickerly, v čele s Lucií Mifkovou, oslovili v kampani pro Ernst & Young širokou skupinu s byznysovým zájmem a získali si porotu pečlivě promyšlenými formáty i cílením v jednotlivých fázích kampaně.
Tomáš Kovařík z Acomware ukázal, že v akvizičních kampaních pro TRINITY BANK skvěle fungují necílené Jednoduché obsahové kampaně a pozitivní výsledky přináší dělení kampaní podle typu zařízení.
Vlastní seznamy zákazníků
PPC specialistka Lucie Burešová z Vivio agency předvedla, jak v kampaních pro klienta Nobilis Tilia chytře využívá vlastní seznamy zákazníků v kombinaci s nástrojem LeadHub.
Zástupce agentury Dentsu Media Services Pavel Vokáč pomocí vlastních seznamů zákazníků oslovil uživatele, kteří měli v minulosti sjednané konkrétní pojištění u klienta Generali Česká pojišťovna.
Nejlepší Black Friday strategie
Zlatomíra Fabíková z agentury bV24 si vydobyla vítězství pomocí kampaně pro klienta SKINSO zaměřené na konkrétní produkt v kombinaci se slevovou akcí a využitím takřka všech formátů.
Agentura Netroot s PPC specialistou Ondrou Vlachem si pro klienta Anareus připravila úspěšnou slevovou kampaň na Black Friday, ve které využila retargeting, dynamický retargeting a dynamické bannery.
Namíchejte si letní cílení v Skliku
Ota Čížek z agentury Maveb předvedl skvělý výkon s klientem IVAR CS spol., když dokázal namíchat ideální koktejl cílení a formátů, které jim zajistily vítězství.
Vítězná agentura Placement s Jakubem Herrmannem pro klienta ALPINE PRO šikovně využila vlastní seznamy zákazníků a vytvořila reklamu na míru pro lidi, kteří u firmy dříve nakoupili.
Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Agentura Advisio Marketing pod vedením Michala Cibulce předvedla pro klienta PackWay brilantní využití dynamického banneru v Skliku jako jednoho ze zdrojů nových návštěvníků i zákazníků.
Vivio agency s Lucií Burešovou si získala uznání za své marketingové čáry (nejen) s dynamickými bannery, což přineslo radost i nové zákazníky klientovi Czech Travel Agency.