Ověřená agentura roku

V kategorii Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur i jejich sezónní úkoly. Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, kterým spravují kampaně Skliku. Výsledky této práce s klienty bodujeme průběžně a součet těchto bodů spolu s hodnocením sezónních úkolů určuje konečné pořadí agentur. Odborná porota přitom hodnotí různé aspekty práce, jako je poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.

Zadání sezónních úkolů budeme oznamovat v průběhu roku. Některé z nich budou dlouhodobé, jiné vázané na konkrétní čtvrtletí. Termín splnění a počet bodů, které můžete získat, uvedeme u každého úkolu. Úkoly pro čtvrté čtvrtletí:

  • Vyžádejte si od našeho konzultanta doporučení pro Sklik účet, který spravujete, a zapracujte ho. Za splnění, na které máte čas do 31. 12. 2024, můžete získat od 100 do 200 bodů. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Skliku.
  • Nasaďte a adekvátně využijte u svých klientů některý z těchto cílení: Vlastní seznamy zákazníků nebo Lookalike. Pro import vlastních seznamů zákazníků můžete využít např. nový nástroj Boost.space. Podmínkou je nasadit tato cílení u klienta, který je v letošním roce ještě nevyužil. Za každý účet (maximum jsou 2 účty), kde formáty nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 150 body. Úkol je potřeba splnit do 31. 12. 2024.
  • Nasaďte u svých klientů nový reklamní formát Interscroller. Za každý účet (maximum jsou 2 účty), kde formát nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 150 body. Úkol je potřeba splnit do 31. 12. 2024.