Sklik Ověřená agentura roku
V kategorii Sklik Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur a plnění sezónních úkolů. Součet bodů za obě oblasti určuje konečné pořadí agentur.
Celoroční práce
Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, jejichž kampaně spravují v Skliku. Výsledky této práce bodujeme průběžně. Odborná porota přitom posuzuje různé aspekty práce, jako jsou poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.
Sezónní úkoly
Zadání sezónních úkolů budeme zveřejňovat v průběhu roku. Úkoly jsou vázané vždy na konkrétní čtvrtletí. Kompletní informace, termíny a počet bodů, které můžete získat, najdete vždy u konkrétního úkolu.
Jak získat více bodů pro vaši agenturu?
- Využijte široké spektrum formátů a cílení, proaktivně pracujte s novými funkcemi
- Při rozvoji účtů můžete využít i pomoc Sklik konzultanta
- Plňte co nejvíce sezonních úkolů
Aktuální sezónní úkoly
Splnit a přihlásit všechny úkoly můžete do 30. 6. 2025.
- Sklik výzva: Nejlepší akviziční strategie
Zapojte se do soutěže Sklik výzva, ve které oceňujeme práci nejlepších specialistů. Tématem aktuální výzvy jsou akviziční kampaně. Do Sklik výzvy se může přihlásit i několik specialistů z jedné agentury. Body do Sklik Ověřené agentury roku ale získáte jen jednou. Navíc máte možnost vyhrát věcné ceny a získat fyzickou trofej. Vítězné kampaně také představíme na blogu a sociálních sítích Seznamu.- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 300 bodů
- Body přidělíme automaticky na základě přihlášení na webu Sklik výzvy
- Přihlásit se můžete do 30. 6. 2025
- Doporučení Sklik
Vyžádejte si od svého konzultanta doporučení, pro vámi spravovaný Sklik účet a doporučení v účtu zapracujte. Body přidělíme až na základě adekvátního zapracování doporučení. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Sklik.
Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100–200 bodů podle zapracování doporučení).- Maximum hodnocených doporučení: 1
- Není nutné se přihlašovat přes formulář – splnění vyhodnotí váš Sklik konzultant
- Úkol je nutné splnit do: 30. 6. 2025
- Využití cílení: Lookalike – podobná publika
Spusťte u svých klientů kampaň s cílením na lookalike publikum. Tato publika lze vytvořit jak z klasických retargetingových seznamů, tak i ze seznamů vlastních zákazníků (e-mailových adres). Podmínkou je, aby byla kampaň spuštěna v účtu, kde letos zatím nebylo využito cílení na lookalike publikum.
Za každý účet (maximum jsou 2 účty), kde kampaň spustíte a adekvátně využijete, vás odměníme 100 body.- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100 bodů za každý účet)
- Maximum přihlášených účtů: 2
- Úkol je nutné přihlásit pomocí tlačítka níže
- Úkol je nutné přihlásit do: 30. 6. 2025
Průběžné pořadí
Pořadí | Agentura | Body |
---|---|---|
1 | Deserved s.r.o. | 2630 |
2 | Ing. Michal Jankovič | 2203 |
3 | Effectix.com, s.r.o. | 2048 |
4 | Business Factory s.r.o. | 2045 |
5 | Facebůh | 2040 |
6 | Plugo s.r.o. | 2033 |
7 | Adsvantage s.r.o. | 2008 |
8 | UnicornsLab s.r.o. | 1936 |
9 | Marketing helper s.r.o. | 1856 |
10 | eVisions Advertising s.r.o. | 1842 |
11 | Lukáš Těžký | 1749 |
12 | BrightBox s.r.o. | 1640 |
13 | Pehantia s.r.o. | 1640 |
14 | Magnas Performance s.r.o. | 1591 |
15 | Shockmarket s.r.o. | 1572 |
16 | FEO digital agency s.r.o. | 1537 |
17 | ANT studio s.r.o. | 1331 |
18 | Netroot | 1309 |
19 | Brand Boost Media s.r.o. | 1298 |
20 | EVIDY s.r.o. | 1274 |