Chci tipy pro vlastní e-shopové řešení

Na konec cookies třetích stran byste se měli připravit i v případě, že máte web nebo e-shop vytvořený na míru. Máme pro vás hned několik způsobů, díky kterým zabráníte odlivu zákazníků. A abyste dosáhli ještě lepších výsledků, můžete je navzájem kombinovat.

Přihlášení přes Seznam

Když se uživatel přihlásí pomocí e-mailu, je snadnější ho identifikovat pro účely retargetingu a měření konverzí. Díky tlačítku Přihlášení přes Seznam tak výrazně vzroste šance, že ho budete schopní zařadit do retargetingového seznamu v Skliku nebo u něj doměřit konverzi. Přihlašovací tlačítko si můžete implementovat sami, případně vám s jeho nastavením pomůže váš webmaster.

Vyzkoušejte i další účinná cílení

Cílení na vlastní seznamy zákazníků

Toto cílení není závislé na sběru dat skrze cookies, takže díky němu můžete oslovit stávající zákazníky, kteří vám k tomu udělili souhlas. Cílení na vlastní seznamy zákazníků vám umožní nahradit objednávky z retargetingové kampaně, nebo jejich objem dokonce navýšit.

Segmentace kontaktů je plně ve vašich rukou – v rámci cílení na vlastní seznamy zákazníků můžete vytvořit publika, která v běžném retargetingu nejsou dostupná. Oslovíte tak například skupinu uživatelů, kteří si zakoupili konkrétní výrobek nebo kombinaci výrobků, jsou z určitého města a podobně.

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Pokud provozujete e-shop, rozhodně využijte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Ten vám umožní oslovit uživatele, kteří se o produkty, které nabízíte, zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz. A to i bez návštěvy vašeho e-shopu, která je nezbytná u běžného dynamického retargetingu. Kampaň je vysoce efektivní i díky tomu, že oslovení uživatelé uvidí v reklamě produkty stejně jako u dynamického retargetingu.

Úprava retargetingového a konverzního kódu

Upravte retargetingový a konverzní kód tak, aby obsahovaly e-mailovou nebo zahashovanou e-mailovou adresu uživatele. Toto opatření vám umožní část uživatelů zařadit do retargetingových seznamů nebo započíst jejich konverze, a to i v případě, že by prohlížeč zablokoval uložení cookie.

Cílení na zájmy o koupi