Jak uživatele motivovat k přihlášení?

Každý e-shop chce loajální zákazníky, kteří se pravidelně vrací. Pokud se uživatel do vašeho webu přihlásí, můžete mu nabídnou speciální výhody nebo personalizovaný obsah, a tím jeho loajalitu ještě upevnit. A navíc ho dokážete oslovit reklamou i po konci cookies třetích stran.

Proč usilovat o přihlášené uživatele

Vybudujete si uživatelskou základnu

Pomocí přihlášených uživatelů si vytvoříte stabilní zákaznickou základnu, kterou pak můžete personalizovaně oslovovat. Tím zvýšíte potenciál opakovaných konverzí.

Zákazníky oslovíte personalizovaným newsletterem

Když se nepřihlášený zákazník rozhodne odebírat newsletter, do e-mailové schránky mu chodí nepersonalizované sdělení. Po registraci budete mít v rámci e-mailingu mnohem větší možnosti, jak se zákazníky efektivně komunikovat.

Zasáhnete nejkonverznější publika

Retargeting, tedy oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, patří mezi nejkonverznějších kanály vůbec. S koncem podpory cookies třetích stran už ale nebude možné s ním pracovat tak snadno jako dosud. Když svým zákazníkům nabídnete Přihlášení přes Seznam, budete mít možnost tato nejvíce konverzní publika oslovovat i po konci cookies třetích stran.

Můžete tvořit obsah na míru

Díky personalizaci obsahu můžete svým zákazníkům nabídnout lepší uživatelský zážitek. Spokojený zákazník, který čte to, co ho baví a zajímá, vám může pomoci zvýšit konverzní poměr – tedy dokončení nákupu – a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat můžete samotnou stránku, navigaci na stránce i nabídku produktů.

Jak na to?

Nabídněte přihlášeným zákazníkům speciální výhody, ke kterým se nepřihlášení uživatelé nedostanou. Může jít o slevový kód, dárek k nákupu nebo příjemnější zážitek při procházení webu.

Služby navíc
  • Hlídací pes
  • Doprava nebo pojištění zásilky zdarma
  • Prodloužená záruční doba nebo více času na vrácení zboží
  • Přednostní připojení k infolince
  • Sleva na servis
Slevové kódy
  • Na první nákup
  • K narozeninám nebo ke svátku
  • V newsletterech
Bonusový systém
  • Sbírání bodů za každý realizovaný nákup
  • Přednostní přístup ke slevovým akcím
  • Výhodnější ceny pro přihlášené zákazníky
Interaktivní soutěž

Adventní kalendář, kolo štěstí apod.

Dárek jako bonus
  • Za registraci
  • K narozeninám nebo svátku
  • Za nákup nad určitou částku
Usnadnění nakupování
  • Možnost zrychleného nákupu
  • Zapamatování doručovacích údajů, platební karty nebo preferovaného způsobu dopravy
  • Personalizace obsahu
  • Historie objednávek, hledání a prohlédnutého zboží
  • Sledování trasy objednávky
  • Zjednodušený proces vrácení zboží
  • Přednost na zákaznické lince
  • Zobrazení zboží, které je skladem na blízké prodejně
Omezení přístupu k obsahu webu

Přístup bez přihlášení jen k části obsahu webu (například recenze).

Dejte zákazníkům o výhodách přihlášení vědět

Zákazníci zpravidla možnosti, které jim zpříjemní nakupování, vítají. Na vás proto je, aby se o nich dozvěděli. Díky tomu budou mít důvod se přihlásit. Informace o tom, jaké výhody přihlášení přináší, doporučujeme atraktivní formou připomínat na více místech.

  • Při vstupu na web
  • V nákupním košíku a při dokončování objednávky
  • Pop-upem nebo bannerem na webu
  • Na produktových kartách
  • V reklamě mimo web (Sklik, Google)
  • Na sociálních sítích
  • V newsletterech