Chci udržet návštěvnost webu

Je-li vaším cílem zachování návštěvnosti webu či e-shopu, nebo navýšení počtu návštěv, otestujte Jednoduchou obsahovou kampaň. Vyzkoušet ale můžete i další cílení, která obstojí i v době bez cookies třetích stran.

Jednoduchá obsahová kampaň

Snadné spuštění na pár kliknutí, rozšíření zásahu kampaní i na uživatele, kterým z nějakého důvodu nelze zobrazit cílenou reklamu, a hlavně nízká cena za proklik. To jsou výhody Jednoduché obsahové kampaně. S koncem cookies třetích stran lze navíc očekávat nárůst reklamního prostoru, kde můžete oslovit další potenciální zákazníky.

Cílení na témata

Výběrem vhodných témat zobrazíte své produkty uživatelům na stránkách, které se týkají konkrétní oblasti. Kromě snadného nastavení je výhodou široký výběr témat. Pro prodejce sportovních potřeb jsou vhodnými tématy například Fitness, Móda a oblečení nebo Sporty. Cílení vám usnadní naše tipy ke konkrétním tématům i tématické rozdělení webů.

Cílení na umístění

Vhodně zvolené umístění reklamy společně s poutavou kreativou dokáží potenciální zákazníky vždy zaujmout. Tato možnost je ideální v případě, že chcete být vidět na konkrétních webech. Chcete oslovit návštěvníky webu Novinky.cz, domovské stránky Seznam.cz nebo třeba úzce zaměřeného webu Garáž.cz? Pak se cílení na umístění hodí právě pro vás.

Lookalike cílení

Vyzkoušet můžete i Lookalike cílení. To pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.

Cílení na klíčová slova

Pokud chcete dosáhnout co nejpřesnějšího cílení, využijte k tomu klíčová slova. Reklama se zobrazí v článcích a dalším obsahu na základě shody s klíčovými slovy, která si sami vyberete. Chcete, aby vaše reklama byla vidět v článcích o nejnovějším modelu mobilního telefonu nebo třeba o zahradních jezírkách? S cílením pomocí klíčových slov to není problém.