Chci budovat značku

Svůj brand můžete úspěšně podpořit i bez cookies třetích stran. Stačí využít cílení, kterými uživatele oslovíte třeba na základě dlouhodobého chování nebo díky tomu, že se vaše reklama zobrazí na konkrétním webu.

Cílení na témata

Výběrem vhodných témat zobrazíte své produkty uživatelům na stránkách, které se týkají konkrétní oblasti. Kromě snadného nastavení je výhodou široký výběr témat. Pro prodejce sportovních potřeb jsou vhodnými tématy například Fitness, Móda a oblečení nebo Sporty. Cílení vám usnadní naše tipy ke konkrétním tématům i tématické rozdělení webů.

Cílení na zájmy

S cílením na zájmy oslovíte uživatele na základě jejich dlouhodobého chování. Z nabídky zájmů vyberete ty charakteristické pro uživatele, které chcete zasáhnout svým reklamním sdělením. Cílem kampaně ale může být i podpora znalosti značky nebo vytvoření poptávky. I když se velikost skupin, které takto oslovíte, může s koncem cookies třetích stran zmenšit, stále jde o velmi užitečný typ cílení.

Cílení na umístění

Vhodně zvolené umístění reklamy společně s poutavou kreativou dokáží potenciální zákazníky vždy zaujmout. Tato možnost je ideální v případě, že chcete být vidět na konkrétních webech. Chcete oslovit návštěvníky webu Novinky.cz nebo třeba domovské stránky Seznam.cz? Pak se cílení na umístění hodí právě pro vás.

Lookalike cílení

Vyzkoušet můžete i Lookalike cílení. To pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.

Cílení na zájmy o koupi

Nejen e-shopům doporučujeme využít také cílení na zájmy o koupi. Díky němu rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kteří se aktuálně zajímají o kategorie produktů nebo služeb, které nabízíte, a proto jsou vhodnými kandidáty pro zobrazení vaší nabídky.