Chci tipy pro e-shopovou platformu

Běží váš e-shop na některém z předpřipravených řešení? V tom případě byste své zákazníky měli motivovat k přihlašování, abyste na ně mohli cílit reklamu na základě e-mailu. Poklesu tržeb zabráníte i díky cílením, která nevyužívají cookies třetích stran.

Aktivace identifikace uživatele na základě e-mailu

Nastavení probíhá u každého e-shopového systému odlišným způsobem. Obecně ale platí, že identifikaci na základě e-mailu aktivujete v nastavení, kde upravujete retargetingový kód nebo vkládáte své Sklik retargeting ID.

Aktivace Přihlášení přes Seznam v administraci e-shopu

Když se uživatel přihlásí pomocí e-mailu, je snadnější ho identifikovat pro účely retargetingu a měření konverzí. Přihlásí-li se uživatel přes tlačítko Přihlášení přes Seznam.cz, výrazně tím vzroste šance, že u něj bude možné doměřit konverzi nebo ho zařadit do retargetingového seznamu v Skliku.

Aktivace Přihlášení přes Seznam je jednoduchá a zvládnete ji na pár kliknutí. U každé e-shopové platformy se mírně liší, ale princip je u všech podobný.

Vyzkoušejte i další účinná cílení

Cílení na vlastní seznamy zákazníků

Toto cílení není závislé na sběru dat skrze cookies, takže díky němu můžete oslovit stávající zákazníky, kteří vám k tomu udělili souhlas. Cílení na vlastní seznamy zákazníků vám umožní nahradit objednávky z retargetingové kampaně, nebo jejich objem dokonce navýšit.

Segmentace kontaktů je plně ve vašich rukou, a proto v rámci cílení na vlastní seznamy zákazníků můžete vytvořit publika, která v běžném retargetingu nejsou dostupná – například seznam uživatelů, kteří si zakoupili konkrétní výrobek nebo kombinaci výrobků, jsou z určitého města a podobně.

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Pokud provozujete e-shop, rozhodně využijte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Ten vám umožní oslovit uživatele, kteří se o produkty, které nabízíte, zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz. A to i bez návštěvy vašeho e-shopu, která je nezbytná u běžného dynamického retargetingu. Kampaň je vysoce efektivní i díky tomu, že oslovení uživatelé uvidí v reklamě produkty stejně jako u běžného dynamického retargetingu.

Lookalike cílení

Vyzkoušet můžete i Lookalike cílení. To pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.

Cílení na zájmy o koupi

Nejen e-shopům doporučujeme využít také cílení na zájmy o koupi. Díky němu rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kteří se aktuálně zajímají o kategorie produktů nebo služeb, které nabízíte, a proto jsou vhodnými kandidáty pro zobrazení vaší nabídky.