Běží váš e-shop na některém z předpřipravených řešení? V tom případě byste své zákazníky měli motivovat k přihlašování, abyste na ně mohli cílit reklamu na základě e-mailu. Poklesu tržeb zabráníte i díky cílením, která nevyužívají cookies třetích stran.
Aktivace identifikace uživatele na základě e-mailu
Nastavení probíhá u každého e-shopového systému odlišným způsobem. Obecně ale platí, že identifikaci na základě e-mailu aktivujete v nastavení, kde upravujete retargetingový kód nebo vkládáte své Sklik retargeting ID.
Aktivace Přihlášení přes Seznam v administraci e-shopu
Když se uživatel přihlásí pomocí e-mailu, je snadnější ho identifikovat pro účely retargetingu a měření konverzí. Přihlásí-li se uživatel přes tlačítko Přihlášení přes Seznam.cz, výrazně tím vzroste šance, že u něj bude možné doměřit konverzi nebo ho zařadit do retargetingového seznamu v Skliku.
Aktivace Přihlášení přes Seznam je jednoduchá a zvládnete ji na pár kliknutí. U každé e-shopové platformy se mírně liší, ale princip je u všech podobný.