Každý e-shop chce loajální zákazníky, kteří se pravidelně vrací. Pokud se uživatel do vašeho webu přihlásí, můžete mu nabídnou speciální výhody nebo personalizovaný obsah, a tím jeho loajalitu ještě upevnit. A navíc ho dokážete oslovit i bez cookies třetích stran.
Proč usilovat o přihlášené uživatele
Jak na to?
Nabídněte přihlášeným zákazníkům speciální výhody, ke kterým se nepřihlášení uživatelé nedostanou. Může jít o slevový kód, dárek k nákupu nebo příjemnější zážitek při procházení webu.
Dejte zákazníkům o výhodách přihlášení vědět
Zákazníci zpravidla možnosti, které jim zpříjemní nakupování, vítají. Na vás proto je, aby se o nich dozvěděli. Díky tomu budou mít důvod se přihlásit. Informace o tom, jaké výhody přihlášení přináší, doporučujeme atraktivní formou připomínat na více místech.
- Při vstupu na web
- V nákupním košíku a při dokončování objednávky
- Pop-upem nebo bannerem na webu
- Na produktových kartách
- V reklamě mimo web (Sklik, Google)
- Na sociálních sítích
- V newsletterech