Cookieless checklist

Připravili jsme pro vás checklist s jednotlivými kroky, které byste měli provést, abyste mohli oslovovat relevantní zákazníky i bez cookies třetích stran. Každý odškrtnutý bod vám pomůže k tomu, abyste i v budoucnu dokázali efektivně cílit reklamu a úspěšně vyhodnocovat kampaně.

Cíl? Co nejvíce přihlášených uživatelů

Chcete, aby vaše kampaně nebyly závislé na cookies třetích stran? Začněte s několika kroky, které můžete udělat na své straně. Patří sem například aktivity, které vám zajistí co nejvíce přihlášených uživatelů, s jejichž e-maily můžete dále pracovat. Využít k tomu můžete i naše Přihlášení přes Seznam.

Vyzkoušejte i další cílení

V neposlední řadě vám doporučujeme v kampaních začít využívat cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran. Jde například o dynamický retargeting návštěvníků Seznamu, cílení na zájmy o koupi, témata nebo klíčová slova.

Vyzkoušet můžete i Jednoduchou obsahovou kampaň, díky které rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kterým nelze zobrazit cílenou reklamu.