Připravili jsme pro vás checklist s jednotlivými kroky, které byste měli provést, abyste mohli oslovovat relevantní zákazníky i bez cookies třetích stran. Každý odškrtnutý bod vám pomůže k tomu, abyste i v budoucnu dokázali efektivně cílit reklamu a úspěšně vyhodnocovat kampaně.
Cíl? Co nejvíce přihlášených uživatelů
Chcete, aby vaše kampaně nebyly závislé na cookies třetích stran? Začněte s několika kroky, které můžete udělat na své straně. Patří sem například aktivity, které vám zajistí co nejvíce přihlášených uživatelů, s jejichž e-maily můžete dále pracovat. Využít k tomu můžete i naše Přihlášení přes Seznam.
Nezapomeňte také na aktualizaci měřicích skriptů pro konverze a retargeting v Skliku, abyste do reklamního systému mohli přenést hashované e-maily. Uživatele musíte o těchto změnách informovat a získat jejich souhlas.
Vyzkoušejte i další cílení
V neposlední řadě vám doporučujeme v kampaních začít využívat cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran. Jde například o dynamický retargeting návštěvníků Seznamu, cílení na zájmy o koupi, témata nebo klíčová slova.
Vyzkoušet můžete i Jednoduchou obsahovou kampaň, díky které rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kterým nelze zobrazit cílenou reklamu.