Jaká je aktuální situace ohledně cookies třetích stran? Počet lidí, které díky nim dokážete oslovit, klesá. Třetina české internetové populace navíc už teď využívá prohlížeče, které cookies třetích stran blokují. Jde především o prohlížeče Safari, Firefox a Edge.
Pokud chcete zabránit poklesu tržeb z reklam, je nutné kampaně založené na využití cookies třetích stran nahradit jinými typy cílení. S naším průvodcem to zvládnete – ať už sami, nebo s pomocí vašeho Sklik specialisty. Stačí si vybrat možnost, která nejlépe vystihuje váš e-shop nebo web a cíl vašich online kampaní.
Zabraňte propadu vašich reklamních zisků
Pokud provozujete e-shop nebo webové stránky a využíváte reklamní platformy, které pracují s cookies třetích stran, pravděpodobně jste zaznamenali, že množství uživatelů, které dokážete prostřednictvím cílené reklamy zasáhnout, klesá.
Budete-li se spoléhat pouze na kampaně, které pracují cookies třetích stran, připravíte se o možnost oslovit třetinu internetové populace, která využívá cookieless prohlížeče. V důsledku toho můžete přijít o velký objem objednávek, a tedy i tržeb.
Proto vám doporučujeme zaměřit se na 1st party cílení, která vám umožní zasáhnout téměř každého uživatele nezávisle na tom, jaký prohlížeč využívá.
3 důvody, proč pracovat s vlastními daty
Na co se nás často ptáte?
Nevíte si rady nebo máte dotaz?
Potřebujete poradit s nastavením kampaní, úpravou konverzního kódu nebo něco jiného? Dejte nám vědět a my se vám ozveme.