Jde to i bez cookies
třetích stran

Dosah kampaní, které jsou plně závislé na cookies třetích stran, klesá. Navíc třetina lidí už teď spoléhá na cookieless prohlížeče. Co s tím? Nečekejte na propad zisků z reklamy. Radši si vyberte řešení, které se obejde bez cookies. 

Pro partnery

Dozvědět se víc

Pro inzerenty

Dozvědět se víc

Vše o cookies

Zjistit víc

Nejčastější dotazy

Jak se Google aktuálně staví k problematice cookies třetích stran?

Google původně avizoval, že podporu cookies třetích stran ve svém prohlížeči Chrome úplně ukončí. Konkrétní termín ale téměř čtyři roky postupně posouval, a tím trh udržoval v nejistotě. V červenci 2024 Google oznámil, že ke kompletnímu vypnutí cookies třetích stran v Chromu zatím nedojde. Místo toho přenese zodpovědnost na uživatele, kteří se budou moci sami rozhodnout, zda chtějí být pomocí cookies sledování, nebo ne. Jisté ale je, že tím přijde o část souhlasů, čímž se sníží počet lidí, které bude možné pomocí kampaní založených na využití cookies třetích stran oslovit.

Co se stane, když budu klesající dosah cílených kampaní ignorovat?

Pokud ve svých kampaních využíváte cílení, která pracují s uživatelskými daty získanými pomocí cookies třetích stran, můžete očekávat, že počet uživatelů, které dokážete zasáhnout prostřednictvím retargetingu, dynamického retargetingu a částečně i další cílené reklamy, bude postupně klesat.

Co bude v budoucnosti klíčové pro zachování efektivity kampaní?

Důležité bude pracovat s identitou uživatelů. To znamená, že byste měli své zákazníky a čtenáře motivovat k tomu, aby se do vašeho webu přihlásili. Vy pak budete v kampaní moct pracovat s jejich e-maily. Zaměřit byste se měli také na cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran. Jde například o cílení na zájmy, zájmy o koupi a klíčová slova nebo Jednoduchou obsahovou kampaň.

Nevíte si rady nebo máte dotaz?

Potřebujete poradit s nastavením kampaní, úpravou konverzního kódu nebo něco jiného? Dejte nám vědět a my se vám ozveme.