Posuňte
své kampaně správným směrem

Chci Průvodce světem cílení

Posuňte
své kampaně správným směrem

Chci Průvodce světem cílení

1Největší marketingový poklad? Zákaznická data

2Ať už data využíváte, nebo ne, máme pro vás řešení

Prozkoumejte nejefektivnější způsoby cílení, které si nejvíc oblíbili naši inzerenti.

Cílení na vlastní seznamy zákazníků

Oslovte v obsahové síti Skliku své stávající zákazníky, kteří vám udělili souhlas s cílenou reklamou. I bez cookies třetích stran tak budete cílit na jistotu.

Lookalike cílení

Najděte nové zákazníky, kteří se chovají podobně jako návštěvníci vašeho e-shopu nebo webu. Díky tomu se svými nabídkami nebudete trefovat vedle.

Sociodemografické cílení

Zasáhněte uživatele na základě toho, jaký je jejich věk nebo pohlaví. Díky využití pokročilých výzkumných a statistických metod je přesnost tohoto cílení až 90 %.

Cílení na zájmy

Pokud víte, co zákazníky baví a o co se zajímají, máte napůl vyhráno. Vyberte si z rozsáhlé nabídky zájmů s nabídněte jim reklamu, která je opravdu zaujme. 

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Pokud vlastní uživatelská data nemáte, spolehněte se na ta naše. Jednoduše tak oslovíte uživatele, kteří se o konkrétní produkty zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz.

Kontextové cílení

Zlepšete své kampaně díky cílení na klíčová slova, umístění nebo témata. Vaše reklama se pak bude zobrazovat v kontextu s obsahem konkrétních webů.

3Ukažte konkurenci záda

Ti nejlepší už využívají cílení bez cookies třetích stran. Zjistěte, jak získat náskok, a nechte své reklamy vydělávat.

Ukázat Průvodce světem cílení