Certifikace
a Ověření

Naše programy sdružují agentury a freelancery, kteří jsou v úzkém kontaktu se specialisty ze Seznamu. Díky tomuto partnerství a pravidelnému vzdělávání svým klientům nabízejí služby na špičkové úrovni.

Spolupracujte s partnerem

Základem jsou Ověřené agentury a freelanceři, kteří vám pomůžou k účinnějším kampaním. Certifikovaní partneři navíc nabídnou přehled o všech novinkách v Skliku a na Zboží.cz i úzkou spolupráci s Sklik konzultanty.

Máme dvě úrovně spolupráce

Certifikované agentury

Naši nejbližší partneři, kteří splňují přísné kvantitativní a kvalitativní podmínky a pravidelně se vzdělávají.

Ověřené agentury a freelanceři

Partneři, kteří prokázali profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní.

Výhody spolupráce s partnery

Skvělé výsledky

Díky odborným znalostem funkcí Skliku a Zboží.cz vám naši partneři nastaví a optimalizují kampaně tak, aby byly výsledky i návratnost investice co nejlepší.

Skuteční odborníci

Pravidelné vzdělávání a úzká spolupráce s konzultanty Seznamu je zárukou, že našim partnerům můžete svěřit vedení kampaní a naplno se věnovat svému podnikání.

Velký náskok

Certifikovaní partneři mají přístup k analýzám trhu, srovnáním s vaší konkurencí a beta verzím nových funkcí. Strategii a cíle kampaní tak dokáží plánovat s větší přesností.

Případové studie

Podívejte se, jak naši partneři pomáhají zlepšovat kampaně svých klientů.

Officeo a Seznam Nákupy: o 22 % více konverzí za poloviční cenu

10. 7. 2025

Agentura Acomware se společně s klientem Officeo.cz zaměřila na optimalizaci kampaně Seznam Nákupy v reklamním systému Sklik. Hlavním cílem bylo zefektivnit produktovou inzerci na Zboží.cz a ve vyhledávací síti Seznamu tak, aby se lépe využil rozpočet, zvýšil počet konverzí a snížila cena za konverzi a celkové PNO.

V hlavní roli zákaznická data: Jak Košík.cz zefektivňuje kampaně díky Skliku a Samba.ai

30. 6. 2025

Košík.cz patří mezi značky, které v Česku zná téměř každý. Za jeho úspěchem stojí mimo jiné efektivní marketing a schopnost oslovit správné publikum ve správný čas a na správném místě. Jak online supermarket pracuje s vlastními zákaznickými daty a jakou roli v tom hraje napojení Samba.ai na Sklik, jsme probrali s Filipem Jeřábkem, který v Košík.cz vede performance tým.

Milion v tržbách za 48 hodin díky Jednoduché obsahové kampani

14. 5. 2025

Soustředíte se primárně na výkon, a proto příliš nezapojujete obsahové kampaně? Možná je to škoda. Zahradnictví Spomyšl je využívá celoročně, a v sezonách dokonce rozpočty navyšuje. Spoustu inzerentů může vyděsit, když PNO kampaní, jako je JOK (Jednoduchá obsahová kampaň), dosahuje 3–4násobku toho, co je běžné u kampaní ve vyhledávací síti. Naše případovka ale ukazuje, že skutečné výsledky mohou být mnohem lepší, než byste čekali.

Sklik Expert fórum 2025

Tradiční konference o novinkách v reklamním systému Sklik i trendech v online marketingu.