Certifikace
a Ověření

Naše programy sdružují agentury a freelancery, kteří jsou v úzkém kontaktu se specialisty ze Seznamu. Díky tomuto partnerství a pravidelnému vzdělávání svým klientům nabízejí služby na špičkové úrovni.

Spolupracujte s partnerem

Základem jsou Ověřené agentury a freelanceři, kteří vám pomůžou k účinnějším kampaním. Certifikovaní partneři navíc nabídnou přehled o všech novinkách v Skliku a na Zboží.cz i úzkou spolupráci s Sklik konzultanty.

Máme dvě úrovně spolupráce

Certifikované agentury

Naši nejbližší partneři, kteří splňují přísné kvantitativní a kvalitativní podmínky a pravidelně se vzdělávají.

Ověřené agentury a freelanceři

Partneři, kteří prokázali profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní.

Výhody spolupráce s partnery

Skvělé výsledky

Díky odborným znalostem funkcí Skliku a Zboží.cz vám naši partneři nastaví a optimalizují kampaně tak, aby byly výsledky i návratnost investice co nejlepší.

Skuteční odborníci

Pravidelné vzdělávání a úzká spolupráce s konzultanty Seznamu je zárukou, že našim partnerům můžete svěřit vedení kampaní a naplno se věnovat svému podnikání.

Velký náskok

Certifikovaní partneři mají přístup k analýzám trhu, srovnáním s vaší konkurencí a beta verzím nových funkcí. Strategii a cíle kampaní tak dokáží plánovat s větší přesností.

Případové studie

Podívejte se, jak naši partneři pomáhají zlepšovat kampaně svých klientů.

Milion v tržbách za 48 hodin díky Jednoduché obsahové kampani

14. 5. 2025

Soustředíte se primárně na výkon, a proto příliš nezapojujete obsahové kampaně? Možná je to škoda. Zahradnictví Spomyšl je využívá celoročně, a v sezonách dokonce rozpočty navyšuje. Spoustu inzerentů může vyděsit, když PNO kampaní, jako je JOK (Jednoduchá obsahová kampaň), dosahuje 3–4násobku toho, co je běžné u kampaní ve vyhledávací síti. Naše případovka ale ukazuje, že skutečné výsledky mohou být mnohem lepší, než byste čekali.

Jak Slevomat zefektivňuje cílení v Skliku díky napojení publik přes Boost.space

17. 3. 2025

Personalizace a automatizace jsou dnes klíčovými faktory úspěchu v online marketingu. Slevomat proto využívá napojení dynamických publik do Skliku pomocí Boost.space. Díky tomu efektivněji, a navíc zcela automatizovaně osloví relevantní zákazníky. Pro PPC specialisty to znamená výrazné usnadnění práce – nahrávání publik zvládnou bez zásahu vývojářů a složitých API integrací. 

Jak díky cílení na vlastní seznamy zákazníků zužitkovat e-maily z offline akce v online prostoru?

5. 12. 2024

Přinese lepší výsledek retargeting, nebo cílení na vlastní seznamy zákazníků? To je otázka, na kterou odpovídá případová studie agentury VONDRÁK&HEISIG. Zjistíte v ní, jakou cestou specialisté oslovili potenciální zákazníky svého klienta – oficiálního českého distributora motocyklů Triumph.

Sklik Expert fórum 2024

Tradiční konference o novinkách v reklamním systému Sklik i trendech v online marketingu.