
Certifikace
a Ověření
Naše programy sdružují agentury a freelancery, kteří jsou v úzkém kontaktu se specialisty ze Seznamu. Díky tomuto partnerství a pravidelnému vzdělávání svým klientům nabízejí služby na špičkové úrovni.
Spolupracujte s partnerem
Základem jsou Ověřené agentury a freelanceři, kteří vám pomůžou k účinnějším kampaním. Certifikovaní partneři navíc nabídnou přehled o všech novinkách v Skliku a na Zboží.cz i úzkou spolupráci s Sklik konzultanty.
Máme dvě úrovně spolupráce
Certifikované agentury
Naši nejbližší partneři, kteří splňují přísné kvantitativní a kvalitativní podmínky a pravidelně se vzdělávají.
Ověřené agentury a freelanceři
Partneři, kteří prokázali profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní.
Výhody spolupráce s partnery
Případové studie
Podívejte se, jak naši partneři pomáhají zlepšovat kampaně svých klientů.
Officeo a Seznam Nákupy: o 22 % více konverzí za poloviční cenu
10. 7. 2025
Agentura Acomware se společně s klientem Officeo.cz zaměřila na optimalizaci kampaně Seznam Nákupy v reklamním systému Sklik. Hlavním cílem bylo zefektivnit produktovou inzerci na Zboží.cz a ve vyhledávací síti Seznamu tak, aby se lépe využil rozpočet, zvýšil počet konverzí a snížila cena za konverzi a celkové PNO.
V hlavní roli zákaznická data: Jak Košík.cz zefektivňuje kampaně díky Skliku a Samba.ai
30. 6. 2025
Košík.cz patří mezi značky, které v Česku zná téměř každý. Za jeho úspěchem stojí mimo jiné efektivní marketing a schopnost oslovit správné publikum ve správný čas a na správném místě. Jak online supermarket pracuje s vlastními zákaznickými daty a jakou roli v tom hraje napojení Samba.ai na Sklik, jsme probrali s Filipem Jeřábkem, který v Košík.cz vede performance tým.
Milion v tržbách za 48 hodin díky Jednoduché obsahové kampani
14. 5. 2025
Soustředíte se primárně na výkon, a proto příliš nezapojujete obsahové kampaně? Možná je to škoda. Zahradnictví Spomyšl je využívá celoročně, a v sezonách dokonce rozpočty navyšuje. Spoustu inzerentů může vyděsit, když PNO kampaní, jako je JOK (Jednoduchá obsahová kampaň), dosahuje 3–4násobku toho, co je běžné u kampaní ve vyhledávací síti. Naše případovka ale ukazuje, že skutečné výsledky mohou být mnohem lepší, než byste čekali.
Sklik Expert fórum 2025
Tradiční konference o novinkách v reklamním systému Sklik i trendech v online marketingu.





