Zpracování osobních údajů

Udělením souhlasu se zpracováním osobních údajů si můžete užívat naše služby naplno a podle svých představ. Obsah i zobrazovaná reklama totiž budou odpovídat vašim zájmům a preferencím.

Služby zdarma

Náš provoz financujeme z příjmů z reklamy. Pro její cílení potřebujeme souhlas s poskytnutím osobních údajů.

Data a souhlas

Pro potřeby fungování stránek jsou potřeba různé druhy dat. Jaké to jsou a jak u nás probíhá jejich správa?

Využití dat

Uživatelská data nám umožňují přizpůsobovat vám služby na míru a relevantně cílit reklamu.

Ochrana dat

Máme vlastní datová centra a nikomu neposkytujeme data, z nichž by byla možná vaše identifikace.

Nejčastější dotazy

Co je Seznam bez cílené reklamy?

Seznam bez cílené reklamy je jednou z možností, když nechcete na internetu sdílet své osobní údaje. Reklamu nadále uvidíte, ale nebude na vás tzv. cílit, tedy nebude reflektovat vaše předchozí vyhledávání nebo zájmy. Měsíční poplatek za Seznam bez cílené reklamy je 49 Kč, volbu lze provést přímo z dialogového okna při vstupu na naše služby nebo ve vašem Seznam účtu. Zakoupíte‑li si Seznam bez cílené reklamy, nebudeme o vás prostřednictvím cookies sbírat žádná data pro analytické a marketingové účely, ale můžete si sami zvolit, zda budete chtít například obsah přizpůsobený na míru.

Co je Seznam bez reklam?
Jaký je rozdíl mezi zvolením Seznamu zdarma, Seznamu bez cílené reklamy a Seznamu bez reklam?

Při poskytnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů, bude pro vás vše zdarma jako dosud, reklamy a obsah přizpůsobíme vašim vašim zájmům a zálibám. Když vám nevadí reklama, ale nechcete sdílet uživatelská data, můžete si vybrat Seznam bez cílené reklamy za 49 Kč měsíčně a reklama se již nebude přizpůsobovat vašim zájmům. Při zvolení Seznamu bez reklam za 179 Kč měsíčně se vám na službách Seznamu již nebude reklama zobrazovat, zejména bannery a reklama v audiu či videu. Zakoupíte‑li si Seznam bez cílené reklamy nebo Seznam bez reklam, nebudeme o vás prostřednictvím cookies sbírat žádná data pro analytické a marketingové účely, ale můžete si sami zvolit, zda budete chtít například obsah přizpůsobený na míru.

Kam se mohu obrátit v případě technických problémů?

Odpovědi na technické dotazy vám poskytnou kolegové na naší infolince. Je dostupná telefonicky či online každý všední den od 8.00 do 16.30 hodin.