Díky uživatelským datům dokážeme naše služby přizpůsobovat na míru vašim zájmům. Doporučíme vám tak nejen zajímavější obsah (například podle toho, zda jste si četli víc články o vaření, nebo spíš o fotbale), ale poskytneme i užitečné informace jako třeba počasí v místě, kde se nacházíte.
Data nám také pomáhají cílit reklamu, která je pro vás relevantnější než reklama necílená. Odráží totiž vaše konkrétní zájmy a preference. Pokud například právě sháníte nový vysavač a hledáte ho na internetu, bude se vám následně zobrazovat reklama týkající se právě vysavačů a dalších příbuzných témat, třeba sáčků nebo různých nástavců.
Souhlasem se sdílením osobních údajů za účelem cílení reklamy nám poskytnete informace o tom, jaké články rádi čtete nebo co jste si na internetu koupili. Necílená reklama naopak vaše zájmy žádným způsobem nereflektuje a bude pro vás velmi pravděpodobně méně relevantní než nabídky, které se přizpůsobují vašim zálibám.
Jinak řečeno, cílenou a necílenou reklamu jde přirovnat ke zkušenosti v restauraci. Když s cílením souhlasíte, je to jako přijít tam, kde vás znají a nabídnou vám, co rádi jíte. Když naopak s cílením nesouhlasíte, pak stojíte na místě, kde nevědí, co máte rádi, probíráte se jídelním lístkem a doufáte, že si vyberete správně.