
Agenturní
spolupráce roku
Známe vítěze čtvrtého ročníku ankety o nejlepší agenturní spolupráci roku i oceněné v nových kategoriích Sklik Oveřená agentura roku a Sklik Certifikovaná agentura roku. Podívejte se, kdo za rok 2024 zabodoval.
Mediální kategorie
Cross-mediální spolupráce
První příčku zaslouženě získaly agentury EuroAgency a Performio za kampaň pro Mountfield, kde efektivně využily cross-mediální mix i potenciál ostatních kanálů Seznamu.
Garantem je Magida Sukkari.
Skokan roku
Ocenění Skokan roku náleží agentuře Mindsquared za nejvyšší meziroční nárůst spoluprací v rámci stejného klientského portfolia.
Garantem je Vít Fiala.
Sklik Ověřená agentura roku
Výhru si odnáší Agentura Deserved za nejlepší využití Skliku. U klientských portfolií ukázala, že umí kombinovat formáty i cílení a aktivně využívá nových funkcí v systému. Více
Garantem je Eva Horáková.
Sklik Certifikovaná agentura roku
Výhercem se stala agentura Acomware za nejvyšší úroveň partnerské spolupráce. Dokázala u svých klientů nejlépe využít dostupné funkce a cílení, čímž potvrdila, že je špičkou v oboru.
Garantem je Rudolf Pečenka.
Kreativní kategorie
Obsahová spolupráce roku
Agentura Omnicom Media Group zvítězila s kampaní pro Dacii klienta Renault Česká republika, která propojila Seznam Native se seriálem tipů na výlety a guerillovou akcí se „zabahněným“ Dusterem. Výsledkem byl velký ohlas veřejnosti a dvojnásobný zájem o test vozu.
Garantem je Miroslav Matějka.
Videokampaň roku
Výhercem se stala agentura Dentsu za kampaň pro Fortunu. Využila v ní exkluzivní spolupráci u videocastu Nosiči vody, který navíc zarámovala brandingem okolo článků, kde tyto videocasty vycházejí a propojila tak značku s publikem.
Garantem je Vojtěch Bek.
CSR kampaň roku
Vítězná kampaň „Stejní, ale jiní“ od agentury VML pro Český paralympijský výbor zvýšila zájem o parasport i paralympijské hry. Emotivně ukázala, že sport přináší stejné emoce všem, a přinesla výrazný růst sledovanosti i návštěvnosti webu.
Garantem je Aneta Kapuciánová.
Offline kampaň roku
Vítězné body za offline kampaň pro Fidorku od klienta Modelez získala agentura Publicis Groupe. S rádiem Expres FM navázala na pořad „nebududoma“ a proměnila ho v road-trip s tipy na výlet po ČR. Široké spektrum kanálů zajistilo, že kampaň zasáhla široké publikum.
Garantem je Martina Králíková.
Naše porota
Tomáš Búřil
Obchodní ředitel
Do Seznamu nastoupil roku 2002. Pak nabíral zkušenosti v Centrum Holdings, Adexpres a Dentsu. Nakonec se ale v březnu roku 2020 vrátil do Seznamu na pozici obchodního ředitele.
Magida Sukkari
Manažerka výzkumů
a zpracování dat
Přes 15 let sbírala zkušenosti v českých i zahraničních mediálních a výzkumných agenturách. V Seznamu od roku 2021 zodpovídá za výzkum a insighty jak pro obchodní a marketingové oddělení, tak pro televizi, rádia, print a produkt.
Vít Fiala
Zástupce obchodního ředitele
Od roku 2021 je v Seznamu zástupcem obchodního ředitele. V týmu Tomáše Búřila se věnuje obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Eva Horáková
Partnership manager
agenturního servisu
Eva svou kariéru v Seznamu odstartovala v roce 2017. Prošla oddělením konzultací display i výkonnostní reklamy, kde pomáhala klientům maximalizovat zisk. Aktuálně se věnuje rozvoji agenturní spolupráce, newsletterům a workshopům pro partnerský program Ověření.
Rudolf Pečenka
Manažer konzultačního oddělení
V Seznamu začínal roku 2011 na pozici PPC specialisty a vypracoval se až na Manažera týmu konzultantů. Aktuálně vede tým zastřešující klientský servis a předává programatické know-how největším klientům a agenturám na českém i zahraničním trhu.
Miroslav Matějka
Head of Seznam Brand Studio
Reklamním kampaním se v Seznamu věnuje od roku 2002. Založil grafické oddělení s technickým přesahem, které klientům poskytuje komplexní služby v oblasti propagace. Od dubna 2025 vede Seznam Brand Studio.
Vojtěch Bek
Manažer reklamních produktů
Před čtyřmi lety začínal monetizovat prostor externím partnerům, dnes už se svým týmem hlídá úspěchy reklamních produktů napříč weby Seznamu. Kromě display a audioreklamy se specializuje i na rozvoj produktů videoreklamy.
Aneta Kapuciánová
Manažerka PR
a interní komunikace
Svoje zkušenosti začala sbírat v roce 2011 v agentuře Bison & Rose, kde se starala o široké portfolio klientů. Do Seznamu přišla v roce 2016 a dneska vede tým, který zajišťuje komunikaci uvnitř firmy, ale i PR a společenskou odpovědnost.
Martina Králíková
Manažerka prodeje
klíčovým zákazníkům
Obchodním aktivitám se v Seznamu věnuje od roku 2003. Později se specializovala na řízení příjmů. Od roku 2018 se v rámci vedení čtyř obchodních týmů a oddělení klientského servisu stará o největší klienty.





