Agenturní
spolupráce roku
Třetí ročník ankety o nejlepší Agenturní spolupráci roku je úspěšně za námi. Mrkněte, kdo letos zazářil v jednotlivých kategoriích.
Mediální kategorie
Cross-mediální spolupráce
Agentura, která v rámci cross-mediálního mixu využila nejvíce typů médií. Podmínkou je zapojit aspoň tři mediatypy v kampaních pro jednoho klienta.
Garantem je Magida Sukkari.
Skokan roku
Agenturní skupina, která má meziročně nejvyšší procentuální nárůst spoluprací na stejném klientském portfoliu.
Garantem je Vít Fiala.
Absolutní Skokan roku
Agenturní skupina, která s námi na stejném klientském portfoliu nejvíce zvýšila objem spoluprací. Hodnotí se uplynulý rok oproti předchozímu období.
Garantem je Vít Fiala.
Kreativní kategorie
Obsahová spolupráce roku
Agentura, která nejlépe využila obsahovou spolupráci se Seznamem. Mezi hodnotící kritéria patří úspěch kampaně, inovace, pro-čtenářský přístup a role agentury.
Garantem je Ondřej Sitta.
Audio spolupráce roku
Agentura, která nejlépe využila audio prostor od Seznamu. Oceňujeme propojení online a offline audia a kreativitu kampaně.
Garantem je Jiří Tamašek.
Videokampaň roku
Agentura, která v kampani nejlépe využila všech výhod videoreklamy. Hodnotíme samozřejmě i kreativitu obsahu.
Garantem je Vojtěch Bek.
Speciální kategorie
Programatická spolupráce roku
Agentura, která se nebojí kroku do neznáma. Oceňujeme zpracovávání novinek a jejich praktické využití ve Skliku a RTB kampaních.
Garantem je David Velechovský.
CSR kampaň roku
Vítězná kampaň by měla trefit celospolečenské téma, a zároveň s ním oslovit relevantní publikum. Hodnotíme i zásah kampaně.
Garantem je Aneta Kapuciánová.
Offline kampaň roku
Agentura, která nejlépe využila offline kanály Seznamu. Oceníme hlavně kreativitu kampaně, její zásah a samozřejmě roli agentury.
Garantem je Martina Králíková.
Naše porota
Tomáš Búřil
Obchodní ředitel
Do Seznamu nastoupil roku 2002. Pak nabíral zkušenosti v Centrum Holdings, Adexpres a Dentsu. Nakonec se ale v březnu roku 2020 vrátil do Seznamu na pozici obchodního ředitele.
Magida Sukkari
Manažerka výzkumů
a zpracování dat
Přes 15 let sbírala zkušenosti v českých i zahraničních mediálních a výzkumných agenturách. V Seznamu od roku 2021 zodpovídá za výzkum a insighty jak pro obchodní a marketingové oddělení, tak pro televizi, rádia, print a produkt.
Vít Fiala
Zástupce obchodního ředitele
Od roku 2021 je v Seznamu zástupcem obchodního ředitele. V týmu Tomáše Búřila se věnuje obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Ondřej Sitta
Head of Seznam Brand Studio
K marketingu se dostal na univerzitě v Austrálii, zkušenosti sbíral v Londýně a po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu. Od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.
Jiří Tamašek
Manažer obchodního týmu
klíčových zákazníků
Do Seznamu nastoupil roku 2019 na pozici manažera obchodního týmu rádií pro Expres FM a Classic Praha. V rádiích se ale pohybuje už od roku 2002. Momentálně se specializuje na prodej online audio prostoru.
Vojtěch Bek
Manažer reklamních produktů
Před čtyřmi lety začínal monetizovat prostor externím partnerům, dnes už se svým týmem hlídá úspěchy reklamních produktů napříč weby Seznamu. Kromě display a audioreklamy se specializuje i na rozvoj produktů videoreklamy.
David Velechovský
Manažer Sklik
Pracuje v Seznamu už 11 let. Stará se hlavně o obchodní stránku Skliku, aby prosperoval a vydělával. Pomáhá také s přípravou a komunikací produktových novinek nebo regulací reklamy.
Aneta Kapuciánová
Manažerka PR
a interní komunikace
Svoje zkušenosti začala sbírat v roce 2011 v agentuře Bison & Rose, kde se starala o široké portfolio klientů. Do Seznamu přišla v roce 2016 a dneska vede tým, který zajišťuje komunikaci uvnitř firmy, ale i PR a společenskou odpovědnost.
Martina Králíková
Manažerka prodeje
klíčovým zákazníkům
Obchodním aktivitám se v Seznamu věnuje od roku 2003. Později se specializovala na řízení příjmů. Od roku 2018 se v rámci vedení čtyř obchodních týmů a oddělení klientského servisu stará o největší klienty.