Údaje zpracovávané jako oprávněný zájem společnosti Seznam.cz, a.s.
Zajištění bezpečnosti, předcházení podvodům a odstraňování chyb
Za účelem zajištění bezpečnosti, předcházení podvodům a odstraňování chyb mohou prodejci:
- Zajistit bezpečný přenos dat
- Odhalovat škodlivé, podvodné, neplatné nebo nezákonné aktivity a předcházet jim
- Zajistit správné a efektivní fungování systémů a postupů včetně monitorování a zvyšování výkonnosti systémů a postupů, které jsou používané pouze k povoleným účelům
Prodejci nemohou:
- Provádět k tomuto účelu jakoukoliv jinou operaci se zpracováním údajů povolenou k jinému účelu
Data shromážděná a použitá za účelem zajištění bezpečnosti, předcházení podvodům a odstraňování chyb mohou zahrnovat automaticky zasílané specifické vlastnosti zařízení pro identifikaci, přesná geolokační data a data získaná aktivním prohledáváním specifických vlastností zařízení pro identifikaci bez samostatného oznámení a/nebo opt-in.
Technické zobrazení reklamy nebo obsahu
Za účelem poskytnutí informací a reakce na technické požadavky mohou prodejci:
- Používat uživatelovu IP adresu k zobrazení reklamy prostřednictvím internetu
- Podle reakce uživatele na reklamu ho odeslat na stránku určenou inzerentem
- Používat IP adresu uživatele k zobrazení obsahu prostřednictvím internetu
- Podle reakce uživatele na obsah ho odeslat na stránku určenou vydavatelem
- Používat informace o typu a možnostech zařízení za účelem zobrazení reklamy nebo obsahu, například k zobrazení reklamy nebo video souboru ve správné velikosti a ve formátu, který zařízení podporuje
Prodejci nemohou:
- Provádět k tomuto účelu jakoukoliv jinou operaci zpracování údajů povolenou k jinému účelu
Základní nastavení reklamy
Za účelem základního nastavení reklamy mohou prodejci:
- Při zobrazování reklam pracujeme s informacemi v reálném čase podle toho, kde se uživatel nachází. Z informací zjistíme, jaké zařízení uživatel používá (mobil/počítač), jaký mají prohlížeč (User-Agent), na jakých webových stránkách se nacházejí (URL adresu) nebo jejich internetovou adresu (IP adresa)
- Používat nepřesné údaje o uživatelově geografické poloze
- Kontrolovat četnost reklamy zobrazované uživateli
- Stanovit pořadí, ve kterém se reklamy uživateli zobrazí
- Bránit zobrazování reklamy v nevhodném redakčním kontextu (ohrožujícím značku)
Prodejci nemohou:
- Za pomoci těchto informací vytvářet profily pro personalizovanou reklamu za účelem zobrazení budoucí reklamy bez samostatného právního základu za účelem vytváření profilu pro personalizovanou reklamu
Výraz nepřesné údaje představuje pouze přibližnou polohu dovolující lokalizaci v okruhu nejméně 500 metrů.
Měření výkonu reklamy
Za účelem měření výkonu reklamy mohou prodejci:
- Měřit zobrazování reklam každému uživateli a jejich reakce na ně
- Poskytovat informace o reklamách, včetně jejich výkonu a účinnosti
- Poskytovat informace o uživatelích na základě dat posbíraných v průběhu jejich reakce na zobrazenou reklamu
- Poskytovat informace vydavatelům o reklamách zobrazených v jejich vlastních kanálech
- Měřit zobrazování reklamy ve vhodném redakčním kontextu, které neohrožuje jejich značku
- Určit procento reklamy, u které byla příležitost ke zhlédnutí, a dobu trvání takové příležitosti
- Kombinovat tyto informace s dalšími, dříve nashromážděnými informacemi, včetně shromážděných informací napříč webovými stránkami a aplikacemi
Prodejci nemohou:
- Použít poznatky o uživatelích získané z panelu (vzorku uživatelů) nebo podobným způsobem na data o měření výkonu reklamy bez samostatného právního základu za účelem použití výzkumu trhu pro získávání poznatků o uživatelích
Měření výkonu obsahu
Za účelem měření výkonu obsahu mohou prodejci:
- Měřit zobrazování obsahu uživatelům a jejich reakce na obsah, o kterých pak poskytuje informace
- Poskytovat informace o tom, jak uživatelé na obsah reagovali, a to za použití přímo měřitelných nebo známých informací o uživatelích
- Kombinovat tyto informace s jinými, dříve nashromážděnými informacemi, včetně shromážděných informací napříč webovými stránkami a aplikacemi
Prodejci nemohou:
- Měřit, zda a jakým způsobem byly reklamy (včetně nativní reklamy) zobrazené a jak na ně uživatel reagoval v případě, že nemají k tomu samostatný právní základ
- Použít poznatky o uživatelích získané z panelu (vzorku uživatelů) nebo podobným způsobem na data o měření výkonu obsahu bez samostatného právního základu za účelem použití výzkumu trhu pro získávání poznatků o uživatelích
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Za účelem použití výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích mohou prodejci:
- Poskytovat o uživatelích souhrnné informace inzerentům nebo jejich zástupcům, které zasáhla jejich reklama, a to na základě informací ze vzorku zasažených uživatelů nebo jiných odvozených informací
- Poskytovat souhrnné informace vydavatelům o uživatelích, kterým se v jimi vlastněných kanálech zobrazil obsah a/nebo reklama nebo uživatelích, kteří na obsah nebo reklamu reagovali, a to na základě informací ze vzorku zasažených uživatelů nebo jiných odvozených informací
- Spojovat offline data s online uživatelem pro účely výzkumu trhu k získávání poznatků o uživatelích, pokud prodejci deklarovali, že přiřazují a kombinují zdroje offline dat
- Kombinovat tato data s jinými, dříve nashromážděnými údaji, včetně shromážděných údajů napříč webovými stránkami a aplikacemi
Prodejci nemohou:
- Měřit účinnost a výkon reklamy, která se konkrétnímu uživateli zobrazila nebo na ni reagoval, a to bez právního základu pro účel měření výkonu reklamy
- Měřit zobrazování obsahu konkrétnímu uživateli a jeho reakcí na něj, a to bez právního základu pro účel měření výkonu obsahu
Vývoj a zlepšování produktů
Za účelem vývoje nových produktů a zlepšování produktů mohou prodejci:
- Používat informace k vylepšení svých stávajících produktů pomocí nových funkcí a k vývoji nových produktů
- Vytvářet nové modely a algoritmy pomocí strojového učení
Prodejci nemohou:
- Provádět v rámci tohoto účelu jakoukoliv jinou operaci zpracování údajů povolenou v rámci jiného účelu
Použití omezených dat pro zobrazení obsahu
Za účelem zobrazování obsahu mohou prodejci:
- Využít omezený typ dat jako např. o jakou webovou stránku se jedná, nepřesnou polohu, typ zařízení nebo obsah, se kterým se uživatel na dané stránce setkal
Prodejci nemohou:
- Provádět v rámci tohoto účelu jakoukoliv jinou operaci zpracování údajů povolenou v rámci jiného účelu
Údaje zpracovávané se souhlasem uživatele pro poskytování jedinečného obsahu společností Seznam.cz, a.s. a jejími partnery.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Prodejci mohou:
- Shromažďovat informace o uživateli včetně jeho aktivity, zájmů, návštěv stránek nebo aplikací, demografických údajů nebo polohy, a to za účelem vytvoření nebo úpravy profilu uživatele pro použití v personalizované reklamě
- Kombinovat tyto údaje s dalšími, dříve nashromážděnými údaji, včetně údajů shromážděných napříč webovými stránkami a aplikacemi, za účelem vytvoření nebo úpravy profilu uživatele pro použití v personalizované reklamě
Výběr personalizované reklamy
Prodejci mohou:
- Vybírat personalizovanou reklamu na základě profilu uživatele nebo jiných dat, včetně uživatelovy předchozí aktivity, zájmů, návštěv stránek nebo aplikací, polohy nebo demografických údajů
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Prodejci mohou:
- Shromažďovat informace o uživateli včetně jeho aktivity, zájmů, návštěv stránek nebo aplikací, demografických údajů nebo polohy, a to za účelem vytvoření nebo úpravy uživatelského profilu pro personalizovaný obsah
- Kombinovat tyto informace s dalšími, dříve nashromážděnými informacemi, včetně informací získaných napříč webovými stránkami a aplikacemi za účelem vytvoření nebo úpravy uživatelského profilu pro personalizovaný obsah
Výběr personalizovaného obsahu
Prodejci mohou:
- Vybírat personalizovaný obsah na základě profilu uživatele nebo jiných dat včetně uživatelovy předchozí aktivity, zájmů, návštěv stránek nebo aplikací, polohy nebo demografických údajů
Používání přesných údajů o geografické poloze
Prodejci mohou:
- Shromažďovat a zpracovávat přesné údaje o geografické poloze za účelem podpory jednoho nebo více účelů
Výraz přesná geografická poloha znamená, že neexistují žádná omezení týkající se přesnosti uživatelovy polohy. Polohu je možné určit s přesností jen na několik metrů.
Aktivní vyhledávání identifikačních údajů
Prodejci mohou:
- Vytvořit identifikátor pomocí údajů shromážděných prostřednictvím aktivního vyhledávání specifických vlastností v rámci zařízení, např. instalovaných písem nebo rozlišení obrazovky
- Používat tento identifikátor za účelem opětovné identifikace zařízení
Nastavení personalizace můžete upravovat i ve svém Seznam Účtu. Záložka Osobní údaje v podsekci Ochrana osobních údajů.