
Přiveďte zákazníky snadno a rychle
Zasáhněte přes 97 % české internetové populace. Díky Skliku bude vaše značka vidět ve vyhledávání Seznam.cz, Zboží.cz a na nejnavštěvovanějších českých webech.
Budete vidět na Seznamu
a českých webech
Je jen na vás, jak se ukážete
Textové reklamy
Oslovte uživatele v momentě, kdy aktivně vyhledávají vaše produkty nebo službu. Za návštěvníka platíte až ve chvíli, kdy se proklikne na vaše stránky. A cenu za proklik si určíte sami.
Grafické reklamy
Podle zadaných parametrů se vaše reklama zobrazí na více než 2 000 webech českého internetu, včetně nejnavštěvovanějších stránek Seznamu. Vybrat si můžete z bannerů, kombinované reklamy, HTML bannerů nebo brandingů.
Seznam Nákupy
Nechte své produktové reklamy zobrazovat nejen na oblíbeném srovnávači Zboží.cz, ale i ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz, Obrázky.cz a Sbazar.cz. Všechny tyto weby navštěvují zákazníci během své nákupní cesty.
Videoreklama
Videoreklama v Skliku zvýší povědomí o vaší značce, upevní pozitivní emoce a podpoří zájem o vaše služby či produkty. Vyberte si až 60sekundový videospot nebo 6sekundový nepřeskočitelný bumper. Využít můžete všech cílení včetně retargetingu.
Široká paleta funkcí pro vaše kampaně

Seznam Garant
Objevte možnosti garantované reklamy na pár kliknutí s reklamním systémem Seznam Garant. Za předem známou cenu získáte zobrazení ve zvoleném čase na konkrétním místě na webu.
Spravujte si Sklik sami nebo to nechte na odbornících
9 kroků k dokonalým kampaním
V našem e-booku najdete tipy a data vycházející z úspěšných kampaní TOP inzerentů. Připravte se na sezónu a buďte o krok napřed.
Nejčastější dotazy
To nejnovější z našeho Blogu
Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2025
5. 11. 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2025.
Jak Effectix pomohl Insportline navýšit objednávky o 53 % díky Maximalizaci konverzí
31. 10. 2025
Z malého obchodu ve Vítkově se stal evropský hráč se silným e-shopem. Aby Insportline dál rostl, hledal způsob, jak získat víc objednávek bez ztráty návratnosti. Řešením se stala nová strategie Skliku – Maximalizace konverzí. Spolu s agenturou Effectix ji nasadili postupně a výsledky mluvily samy za sebe.
Maximalizace konverzí: Získejte lepší výsledky s menším úsilím
31. 10. 2025
Chcete ze svých kampaní dostat víc, aniž byste trávili hodiny laděním nabídek? Nová strategie Maximalizace konverzí v Skliku automaticky přizpůsobuje cenu za proklik tak, aby vám v rámci nastaveného rozpočtu přinášela co nejlepší výsledky.