Výzvy a ocenění

V našich tematických Sklik výzvách naplno využijete své znalosti PPC reklamy, a navíc můžete vyhrát skvělé ceny.

Celoroční Sklik výzva

Jako naše Ověřená agentura můžete plnit sezónní a celoroční úkoly, které prověří zkušenosti vašich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Hlavní výhru představíme v průběhu roku, druhé a třetí místo odměníme cenou, která potěší každého PPC specialistu.

Celoroční úkoly

Oceňujeme práci PPC specialistů z Ověřených agentur na portfoliu klientů, kterým spravují kampaně Skliku. Odborná porota hodnotí mimo jiné také:

  • Poměr zapojených typů zařízení
  • Využívání vyhledávací a obsahové sítě
  • Typy cílení
  • Použité formáty

Výsledek celoroční práce s klienty bodujeme průběžně. Součet bodů spolu se sezónními úkoly pak určí konečné pořadí agentur.

Sezónní úkoly

Zadání sezónních úkolů budeme oznamovat v průběhu roku. Některé z nich budou dlouhodobé, jiné vázané na konkrétní čtvrtletí. Termín splnění a počet bodů, které můžete získat, uvedeme u každého úkolu.

Úkoly pro druhé čtvrtletí

  • Vyžádejte si od našeho konzultanta doporučení pro Sklik účet, který spravujete, a zapracujte ho (maximum jsou 2 účty). Za splnění, na které máte čas do 30. 6. 2024, můžete získat od 100 do 200 bodů.
  • Nasaďte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu klientovi, u kterého jste ho ještě nevyužili. Za každý účet (maximum jsou 3 účty), kde cílení nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 100 body. Úkol je potřeba splnit do 30. 6. 2024.

Máte splněné sezónní úkoly?

Aktuální Sklik výzva

Registrovaní uživatelé patří mezi nejkonverznější publika. Využijte jejich potenciál naplno s cílením na vlastní seznamy zákazníků ve Sklik výzvě. Tentokrát se zaměříme na práci s klientskými daty, díky kterým aktivujete nové kampaně pomocí všech dostupných formátů.

Výzva bude probíhat od 20. 5. do 2. 6. 2024. Přihlásit se můžete přes online formulář až do 2. 6. 2024.

Co budeme hodnotit?

  • Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
  • Práci s klientskými daty
  • Práci se strukturou kampaní a sestav
  • Vhodně zvolený formát pro dané publikum

Troufnete si na aktuální výzvu?

Předchozí Sklik výzvy

Nejlepší Black Friday strategie

bV24
Netroot

Namíchejte si letní cílení v Skliku

Maveb
Placement.cz

Rozjeďte to s dynamickým bannerem

Advisio
Vivio