Výsledky vyhledávání

Po odeslání dotazu se zobrazí stránka s výsledky vyhledávání. Tato stránka obsahuje více výsledků různého typu. Popis prvků, které se mohou na jednotlivých pozicích zobrazovat, najdete pod obrázkem.

1
Karusel v této části výsledků vyhledávání se zobrazují nejen nejrůznější karusely, ať již reklamní jako na obrázku, nebo například receptové. Je to též oblast určená pro zobrazování opravy překlepů, miniaplikací a odpovídače, který odpovídá nejen na informace zmíněné v nápovědě, ale třeba též na změnu času a další zajímavosti.
2
Upoutávka v případě, že zadaná slova odpovídají záznamu některé z dalších služeb Seznam.cz a partnerů, se v hlavní oblasti výsledků vyhledávání mohou mezi přirozenými výsledky zobrazovat také tzv. upoutávky. Mezi přirozené výsledky jsou automaticky řazeny na takovou pozici, jaká jim odpovídá z hlediska relevance. Stránka s výsledky vyhledávání je díky tomu pestřejší a zároveň nedochází ke zhoršení její kvality.
Upoutávky, stejně jako chytré karty, jsou označeny symbolem tlapky . Obsah upoutávek dodávají interní a partnerské služby společnosti Seznam.cz.
3
Chytrá karta chytrá karta má za cíl usnadnit cestu k informacím různého druhu. Při specifických dotazech například na živočichy, rostliny, politiky či sportovní kluby a další se zobrazí wikipedické informace, při dotazu na konkrétní firmu se zobrazí užitečné informace ze služby Firmy.cz. Přehled chytrých karet, které se mohou zobrazit, najdete na stránce chytré karty. Chytré karty, stejně jako upoutávky, jsou označeny symbolem tlapky .
Na této pozici se může zobrazit box s dotazy „Právě se hledá“, nebo produktová karta Zboží.cz (viz následující obráze, bod 2).
4
Přirozené výsledky oblast přirozených výsledků je hlavní částí stránky vyhledávání a běžně se v ní zobrazuje 10 přirozených odkazů. Pozice jednotlivých výsledků je určována algoritmem nezávisle na názvu domény a jejím vztahu ke společnosti Seznam.cz. Struktura přirozeného výsledku je popsána v části struktura výsledku.
5
Související dotazy související dotazy vám mohou pomoci zpřesnit váš dotaz. Pokud prokliknete některý z výledků a poté se tlačítkem zpět vrátíte zpět do výsledků vyhledávání, zobrazí se vám přímo pod ním také nabídka souvisejících dotazů.
123
1
Reklama Sklik výsledky, u kterých si klient zaplatil zobrazování na určitou množinu dotazů. Vždy jsou označené nápisem Reklama. Reklama Sklik se může zobrazit i pod přirozenými výsledky vyhledávání. Další informace naleznete na stránce nápovědy Skliku.
2
Produktová karta Zboží produktová karta Zboží.cz vypadá podobně jako výše zmíněný karusel (viz bod 1). Na některé dotazy se může zobrazit zároveň s chytrou kartou. V tom případě je umístěna vždy výše.
3
Upoutávka viz výše bod 2.

Tip

Stránka s výsledky vyhledávání využívá responzivního zobrazení: uzpůsobuje rozvržení výsledků podle rozlišení obrazovky zařízení, na němž se zobrazuje.