Nedostali jste zaplacené zboží nebo to, co vám prodejce zaslal, neodpovídá popisu v inzerátu?
Kontaktujte nás formou on-line chatu a řekněte nám o tom!
Před kontaktováním operátora si prosím připravte e-mailovou adresu prodejce nebo číslo inzerátu. Dále si připravte Podáním stížnosti můžete pomoci zabránit, aby o peníze přišli i další uživatelé. Jestliže se prodejce vymlouvá nebo po zaplacení delší dobu nekomunikuje, s podáním stížnosti neotálejte. Čím dříve ji zaznamenáme, tím dříve mu můžeme zamezit v dalším obchodování. Pokud se obchod později dořeší, můžete svou stížnost kdykoliv stáhnout.
Jestliže na prodejce obdržíme více stížností, můžeme vám pomoci se s ostatními spojit, abyste se na dalším postupu mohli domluvit společně.
Nezapomeňte! Nemůžeme obnovit inzerát, podávat informace z již neaktivních, nebo smazaných inzerátů. Tyto informace si od nás může vyžádat pouze Policie České republiky na základě oficiální žádosti.
On-line podpora je dostupná v pracovní dny od 8.00 do 16.30.
Našli jste inzerát, který je závadný nebo porušuje pravidla inzerce? Využijte tlačítko Nahlásit inzerát v detailu inzerátu. To najdete pod textem inzerátu. Posléze volba tří teček a tam se skrývá možnost nahlášení. Možnosti nahlášení jsou: Nabídka ve špatné kategorii; Kontakt nebo odkaz v textu; Podezřelá nabídka; Jiné, uvedu. Pro nahlášení zvolte jednu z možností. Pokud zvolíte „Jiné, uvedu“ je potřeba dovyplnit text srozumitelně a popsat v čem je inzerát závadný.