Soutěž Sklik výzva: „Nejlepší akviziční strategie“ bude probíhat od 1. 9. 2024 do 30. 9. 2024. Pořadatelem soutěže je společnost Seznam.cz, a.s., IČO: 26168685.
Podmínky účasti v soutěži
- Soutěže se mohou účastnit jednotlivci, agentury nebo freelanceři se správcovským nebo administrátorským přístupem k účtu aktivně inzerujícím ve službě Sklik (dále jen „správce“) a zároveň nespadající pod správu Sklik Standard nebo Sklik Profi.
- Aby byl správce, respektive jím přihlášený soutěžní účet, zařazen do soutěže, je nutné splnit následující podmínky:
- Přihlásit soutěžní účet vyplněním formuláře na webu a to nejpozději do 30. 9. 2024 do 23:59 hodin.
- Do soutěže může každý správce přihlásit jen jeden účet klienta.
- Přihlášené akviziční kampaně nesmí v účtu běžet před obdobím 1. 9. 2024.
- Přihlásit lze pouze kampaně obsahující akviziční cílení a mimo vyhledávací kampaně.
- Přihlášením se do soutěže poskytuje správce společnosti Seznam.cz, a.s. oprávnění zveřejnit poskytnutý obsah (inzeráty) a další data k němu vztažená (viz hodnocená kritéria) a užívat vše (zejména fotografie či screeny) pro své marketingové účely, správce zároveň prohlašuje, že je oprávněn k poskytnutí tohoto oprávnění dle předchozí věty a že nahradí společnosti Seznam.cz, a.s. veškerou škodu, která mu vznikne v důsledku nepravdivosti tohoto prohlášení.
- Soutěže se nesmí účastnit zaměstnanci pořadatele a osoby blízké těmto osobám.
- Soutěže se může zúčastnit jakákoli fyzická osoba s doručovací adresou na území České republiky nebo Slovenské republiky, která je v den přihlášení do soutěže starší osmnácti let a která splní stanovená pravidla soutěže.
- Pořadatel si vyhrazuje právo ověřit způsobilost soutěžícího k účasti v soutěži.
Průběh a vyhodnocení soutěže
- Pořadatel soutěže hodnotí nejlepší práci s akvizičním cílením, formáty a nastavením za vybrané období, a to konkrétně v období přihlášeným uživatelem (maximálně 10 dnů) mezi 1. 9. 2024 až 30. 9. 2024.
- Vyhodnocení zajišťuje odborná porota (konzultant Sklik, specialista Sklik) dle následujících kritérií:
- Práce se strukturou a nastavením cílení.
- Práce s denním limitem kampaně a maxCPC.
- Kreativní práce s cílením a reklamními formáty.
- Celková optimalizace a efektivita.
- Vyhodnocení proběhne nejpozději dne 22. 10. 2024.
- Výsledky budou zveřejněny na Facebooku, na webu soutěže a výherci budou dále informování e-mailem, k tomuto způsobu je účastí v soutěži poskytnut souhlas.
- Pořadatel určí dva výherce.
Výherci obdrží následující výhry
- Ocenění v podobě trofeje.
- Velice zajímavá nepeněžní výhra.
- Možnost jednorázové prezentace a propagace úspěchu správce či značky na blogu a sociálních sítích společnosti Seznam.cz (výherce zpracuje a zašle pořadateli článek popisující využití daného cílení u klienta, pořadatel jej dle svého uvážení umístí zejména na blog Seznamu).
Celková hodnota nepeněžní výhry nepřevýší 10 000 Kč včetně zákonné sazby DPH. Pro informaci pořadatel uvádí, že nepeněžní výhra v úhrnné hodnotě nepřevyšující 50 000 Kč včetně zákonné sazby DPH je osvobozena od daně z příjmů fyzických osob podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších právních předpisů.
Na poskytnutí výhry není právní nárok. Výhru není možné vymáhat právní cestou ani alternativně plnit v penězích. Na náhradu nákladů spojených s účastí v soutěži nebo na jakákoli jiná plnění ze strany pořadatele není právní nárok.
Veškeré osobní údaje poskytnuté v souvislosti se soutěží budou pořadatelem zpracovány pro účely oprávněných zájmů, respektive za účelem účasti v soutěži, předání výhry či za jiným účelem spojeným se soutěží a v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
Pořadatel má právo rozhodnout o pokračování soutěže nebo soutěž i bez uvedení důvodu předčasně ukončit. Pořadatel soutěže si vyhrazuje změnu těchto pravidel, kterou neprodleně zveřejní.
Pořadatel je oprávněn vyřadit ze soutěže, i bez předchozího upozornění, soutěžícího, který poruší pravidla soutěže a obecně závazné právní předpisy nebo u něhož bude mít pořadatel důvodné podezření o takovémto porušení.
Soutěž není žádným způsobem pořádána, sponzorována, podporována, vyhodnocována ani jinak spravována sociální sítí Facebook a/nebo jinou sociální sítí (dále jen „sociální sítě“), ani jejími provozovateli. Provozovatelům sociálních sítí nevznikají ve spojení se soutěží žádná práva ani povinnosti, ani vůči jejím účastníkům.