
Výzvy a ocenění
V našich tematických Sklik výzvách naplno využijete své znalosti PPC reklamy, a navíc můžete vyhrát skvělé ceny.
Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner? Jeho přínos můžete otestovat hned v první Sklik výzvě tohoto roku. Zapojte se a zaujměte porotu svým inovativním přístupem.
Pravidla
- Přihlášky do výzvy přijímáme do 31. března 2025
- Uveďte období 10 dní, a to z rozmezí 1.– 31. března 2025
- Z jedné agentury se může přihlásit i několik správců
- Každý správce může do soutěže přihlásit jen jeden účet klienta
Co hodnotíme
- Originalita a efektivita strategie
- Práce s jednotlivými typy cílení
- Práce s jednotlivými typy formátů reklam
- Práce se strukturou kampaní/sestav
Co můžete vyhrát
- Trofej s titulem Specialista na dynamický banner
- Láhev prémiového alkoholu
- Luxusní sadu výběrových pralinek
- Dárkovou kartu do vyhlášených restaurací
Pokud patříte mezi Ověřené agentury, získáte přihlášením do Sklik výzvy také bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku.
Přihlášku vyplňte jednoduše přes online formulář do 31. 3. 2025. Vyhlášení proběhne do 21. 4. 2025. Vítězové se mohou těšit nejen na skvělé ceny, ale i prezentaci na Sblogu a sociálních sítích Seznamu.
Předchozí Sklik výzvy
Připomeňte si výzvy, které už proběhly, a jejich vítěze. V případových studiích, kterými se výherci mohou pochlubit na našem blogu, najdete spoustu inspirace i konkrétních tipů z praxe.
Nejlepší akviziční strategie

Pickerly, v čele s Lucií Mifkovou, oslovili v kampani pro Ernst & Young širokou skupinu s byznysovým zájmem a získali si porotu pečlivě promyšlenými formáty i cílením v jednotlivých fázích kampaně.

Tomáš Kovařík z Acomware ukázal, že v akvizičních kampaních pro TRINITY BANK skvěle fungují necílené Jednoduché obsahové kampaně a pozitivní výsledky přináší dělení kampaní podle typu zařízení.
Vlastní seznamy zákazníků

PPC specialistka Lucie Burešová z Vivio agency předvedla, jak v kampaních pro klienta Nobilis Tilia chytře využívá vlastní seznamy zákazníků v kombinaci s nástrojem LeadHub.

Zástupce agentury Dentsu Media Services Pavel Vokáč pomocí vlastních seznamů zákazníků oslovil uživatele, kteří měli v minulosti sjednané konkrétní pojištění u klienta Generali Česká pojišťovna.
Nejlepší Black Friday strategie

Zlatomíra Fabíková z agentury bV24 si vydobyla vítězství pomocí kampaně pro klienta SKINSO zaměřené na konkrétní produkt v kombinaci se slevovou akcí a využitím takřka všech formátů.

Agentura Netroot s PPC specialistou Ondrou Vlachem si pro klienta Anareus připravila úspěšnou slevovou kampaň na Black Friday, ve které využila retargeting, dynamický retargeting a dynamické bannery.
Namíchejte si letní cílení v Skliku

Ota Čížek z agentury Maveb předvedl skvělý výkon s klientem IVAR CS spol., když dokázal namíchat ideální koktejl cílení a formátů, které jim zajistily vítězství.

Vítězná agentura Placement s Jakubem Herrmannem pro klienta ALPINE PRO šikovně využila vlastní seznamy zákazníků a vytvořila reklamu na míru pro lidi, kteří u firmy dříve nakoupili.
Rozjeďte to s dynamickým bannerem

Agentura Advisio Marketing pod vedením Michala Cibulce předvedla pro klienta PackWay brilantní využití dynamického banneru v Skliku jako jednoho ze zdrojů nových návštěvníků i zákazníků.

Vivio agency s Lucií Burešovou si získala uznání za své marketingové čáry (nejen) s dynamickými bannery, což přineslo radost i nové zákazníky klientovi Czech Travel Agency.