
Výzvy a ocenění
V našich tematických Sklik výzvách naplno využijete své znalosti PPC reklamy, a navíc můžete vyhrát skvělé ceny.
Ovládněte Black Friday a získejte vítězství v Sklik výzvě
Black Friday je každý rok obrovská marketingová příležitost, kdy značky soupeří o pozornost zákazníků. A my letos opět hledáme ty z vás, kteří dokážou v této konkurenci nejen obstát, ale i zazářit. Zapojte se do Sklik výzvy a předveďte, jak vaše strategie dokáže využít Black Friday k dosažení mimořádných výsledků.
Pravidla
- Přihlášky do výzvy přijímáme do 30. listopadu 2025
- Přihlášené kampaně nesmí být spuštěné před 1. lednem 2025
- Hodnotit budeme kampaně v období od 1. do 30. listopadu 2025
- Z jedné agentury se může přihlásit i několik specialistů
- Každý specialista může do soutěže přihlásit jen jeden účet klienta
Co hodnotíme
- Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
- Práci s jednotlivými typy cílení i formátů a jejich kombinování
- Práci se strukturou kampaní a sestav
- Práci s denním limitem, nastavením kampaně a maxCPC
Co můžete vyhrát
- Trofej s titulem Nejlepší Black Friday strategie
- Velmi zajímavou nepeněžní výhru
Pokud patříte mezi Ověřené agentury, získáte přihlášením do Sklik výzvy také bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku.
Přihlášku vyplňte jednoduše přes online formulář do 30. 11. 2025. Vyhlášení proběhne do 22. 12. 2025. Vítězové se mohou těšit nejen na skvělé ceny, ale i prezentaci na Sblogu a sociálních sítích Seznamu.
Předchozí Sklik výzvy
Připomeňte si výzvy, které už proběhly, a jejich vítěze. V případových studiích, kterými se výherci mohou pochlubit na našem blogu, najdete spoustu inspirace i konkrétních tipů z praxe.
Nejlepší akviziční strategie

Pickerly, v čele s Lucií Mifkovou, oslovili v kampani pro Ernst & Young širokou skupinu s byznysovým zájmem a získali si porotu pečlivě promyšlenými formáty i cílením v jednotlivých fázích kampaně.

Tomáš Kovařík z Acomware ukázal, že v akvizičních kampaních pro TRINITY BANK skvěle fungují necílené Jednoduché obsahové kampaně a pozitivní výsledky přináší dělení kampaní podle typu zařízení.
Vlastní seznamy zákazníků

PPC specialistka Lucie Burešová z Vivio agency předvedla, jak v kampaních pro klienta Nobilis Tilia chytře využívá vlastní seznamy zákazníků v kombinaci s nástrojem LeadHub.

Zástupce agentury Dentsu Media Services Pavel Vokáč pomocí vlastních seznamů zákazníků oslovil uživatele, kteří měli v minulosti sjednané konkrétní pojištění u klienta Generali Česká pojišťovna.
Nejlepší Black Friday strategie

Zlatomíra Fabíková z agentury bV24 si vydobyla vítězství pomocí kampaně pro klienta SKINSO zaměřené na konkrétní produkt v kombinaci se slevovou akcí a využitím takřka všech formátů.

Agentura Netroot s PPC specialistou Ondrou Vlachem si pro klienta Anareus připravila úspěšnou slevovou kampaň na Black Friday, ve které využila retargeting, dynamický retargeting a dynamické bannery.
Namíchejte si letní cílení v Skliku

Ota Čížek z agentury Maveb předvedl skvělý výkon s klientem IVAR CS spol., když dokázal namíchat ideální koktejl cílení a formátů, které jim zajistily vítězství.

Vítězná agentura Placement s Jakubem Herrmannem pro klienta ALPINE PRO šikovně využila vlastní seznamy zákazníků a vytvořila reklamu na míru pro lidi, kteří u firmy dříve nakoupili.
Rozjeďte to s dynamickým bannerem

Agentura Advisio Marketing pod vedením Michala Cibulce předvedla pro klienta PackWay brilantní využití dynamického banneru v Skliku jako jednoho ze zdrojů nových návštěvníků i zákazníků.

Vivio agency s Lucií Burešovou si získala uznání za své marketingové čáry (nejen) s dynamickými bannery, což přineslo radost i nové zákazníky klientovi Czech Travel Agency.