Seznam Zprávy sleduje
5 milionů lidí týdně

Výhody inzerce na Seznam Zprávách

Mimořádný dosah

Díky kvalitnímu zpravodajství, živým přenosům a analýzám od respektovaných novinářů sleduje Seznam Zprávy každý týden až 5 milionů lidí. Buďte u toho.

Různorodé formáty

Bannery, videoreklamy nebo třeba audiospoty v podcastech. Široké možnosti inzerce na Seznam Zprávách vám pomůžou oslovit lidi, jak zrovna potřebujete.

Mobilní dostupnost

Až 2,5 milionu lidí týdně čte Seznam Zprávy z mobilu. Potenciální zákazníci se tak s vaším sdělením můžou potkat, ať jsou kdekoli.

Reklamní formáty, na kterých budete vidět

Způsobů, jak zaujmout čtenáře Seznam Zpráv, je spousta. Můžete zkusit klasické a interaktivní bannery, videoreklamu nebo chytře využít kontext kanálu a připravit zajímavý článek o vaší značce. S výběrem konkrétního formátu nebo šikovné kombinace více různých reklam, vám rádi pomůžeme.

Projít všechny formáty

Zasáhněte přesně, koho chcete

Na Seznam Zprávách uvidí vaši reklamu lidé, kteří se pravidelně zajímají o společenské dění, často mají rodinu, baví je cestování a kultura. Většina našich čtenářů je vysokoškolsky vzdělaná, ve věku 30 až 59 let a mírně mezi nimi převažují muži.

Chci znát publikum

Pomůže vám správné cílení

Zvyšte šanci, že se vaše reklamní sdělení dostane k lidem, kteří váš produkt nebo službu opravdu budou chtít dřív nebo později koupit. Stačí si strategicky vybrat, jestli raději cílit na konkrétní region, podle věku a pohlaví nebo se soustředit na zájmy čtenářů.

Kontextové cílení

Reklamu umístíme k článkům, které přímo souvisí s vaším oborem.

Geografické cílení

Pokud podnikáte lokálně, může pomoct cílení na konkrétní region.

Demografické cílení

Vyberte si věk a pohlaví, kde bude nejvíce vašich potenciálních zákazníků.

Behaviorální cílení

Oslovte lidi podle jejich zájmů, nákupního chování a typu zařízení.

Seznam Native

Chcete posílit důvěru mezi zákazníkem a vaší značkou? Pak je pro vás ideální Seznam Native, tedy novinářsky zpracovaný článek, postavený na přínosném, inspirativním nebo zábavném tématu. Zabalený v poutavém grafickém designu, doplněný třeba animacemi, videem či audiem. Atraktivní obsah udrží pozornost čtenářů na dlouhé minuty a baví je. A vaše značka díky tomu roste.

Dozvědět se víc

Reklama u podcastů

Popularita audio formátů neustále roste a my v Seznamu to víme. Inzerujte u více než padesáti autorských podcastů nebo rozšiřte svůj zásah u obsahu v platformě Podcasty.cz. a oslovte denně až 3,5 mil. reálných uživatelů.

Dozvědět se víc

Odpovědi na časté otázky

Proč je inzerce na Seznam Zprávách pro mou firmu důležitá?
Jaké reklamní formáty Seznam Zprávy nabízí?
Je inzerce na Seznam Zprávách bezpečná pro naši značku?

Ano. Seznam Zprávy dbají na brand safety – vaše reklama se nezobrazí u neetického, nevhodného nebo dezinformačního obsahu. Díky transparentním pravidlům a redakční nezávislosti poskytujeme kvalitní mediální prostředí pro inzerci.

Jak Seznam Zprávy bojují proti dezinformacím?
Můžeme si vybrat, kde se naše reklama zobrazí?

Ano. Můžete si zvolit konkrétní rubriky (např. Ekonomika, Byznys, Politika) nebo dokonce konkrétní články a témata, která odpovídají vaší značce. Nabízíme také contextual targeting, tedy zobrazování reklamy vedle relevantního obsahu.

Kolik inzerce na Seznam Zprávách stojí?

Ceny se odvíjejí od formátu, umístění a délky kampaně. Máme flexibilní možnosti pro malé i velké kampaně – od programatické reklamy až po exkluzivní spolupráce. Rádi vám připravíme cenovou nabídku na míru.

Můžeme inzerovat i programaticky?

Ano, jsme součástí prémiového programatického ekosystému. Seznam.cz provozuje vlastní reklamní systém Seznam RTB (Real-Time Bidding), který umožňuje nákup programatické reklamy v rámci celého ekosystému Seznamu, včetně Seznam Zpráv. Pokud využíváte DSP (Demand-Side Platform), můžeme vaši kampaň snadno napojit a zajistit automatizované nákupy reklamního prostoru. Ano, je pravda, že Seznam Zprávy nabízejí možnost programatické inzerce. Seznam.cz neustále rozšiřuje nabídku formátů dostupných pro programatický nákup, jako jsou branding, video bumpery a další, aby vyhověl potřebám inzerentů a aktuálním trendům na trhu.

Můžeme testovat různé varianty reklamy?

Určitě. Nabízíme možnost A/B testování kreativ, abyste zjistili, která verze reklamy funguje nejlépe. To vám pomůže maximalizovat výkon kampaně.

Rádi vám pomůžeme najít reklamu, která funguje.

Seznam našich služeb

Podívejte se, na jakých webech můžete být díky Seznamu vidět.