Vždy na úrovni
- Udržujeme úroveň debaty. Slušné chování na sociálních sítích je samozřejmost.
- Vystupujeme vždy seriózně, slušně, mile, věcně.
- Pokud se dopustíme nějakého nedorozumění, omluvíme se a uvedeme vše na pravou míru.
Neskrýváme se
- Při profesních debatách se netajíme tím, že jsme ze Seznamu, naopak jsme na to hrdí.
- Nevytváříme nepravou „spokojenost uživatelů“ tím, že nepřiznáme v diskuzi svou příslušnost k Seznamu, nemáme to zapotřebí.
- Vyhýbáme se používání loga Seznam.cz nebo našich ostatních služeb v osobním profilu, protože to vytváří stejný dojem jako falešný „spokojený klient“.
Správnost
Pokud uvádíme či komentujeme informace o Seznamu, snažíme se o bezchybnost a správnost, budujeme tak sobě i svému zaměstnavateli důvěryhodnost.
Soukromí
- Dbáme na ochranu citlivých informací našich uživatelů, proto pro technickou podporu a konkrétní informace o vlastních účtech našich uživatelů využíváme zabezpečené kanály, ke kterým zeď na Facebooku, zmínka na Instagramu, LinkedInu nebo síti X nepatří.
- Mezilidské a pracovní problémy v zaměstnání řešíme osobně, nikoli diskuzemi na sociálních sítích.
Partnerství
- Hledáme s fanoušky společnou řeč. Chceme jim být partnerem, ne protivníkem.
- I zaměstnanci Seznamu jsou partnery při komunikaci za Seznam navenek. Když najdou chybnou informaci o Seznamu nebo o našich službách, zkusí na danou chybu slušně poukázat a pokud je to možné, opraví nesprávné tvrzení podle skutečnosti.
- Pokud chtějí zaměstnanci upozornit na novinky Seznamu, sdílí posty z oficiálních kanálů, FB fanouškovské stránky, účtu na X atd., případně je interpretují vlastními slovy na svých účtech.
- Pokud by Seznamákům cokoliv v naší komunikaci na sociálních sítích chybělo, měli by zajímavý nápad či odkaz ke sdílení, tak podněty oceníme. Stačí nám dát vědět.
- Pokud chceme na sociálních sítích sdílet aktualitu z našeho pracovního života (oslava narozenin kolegy, ovoce do kuchyněk, sportovní setkání s kolegy z práce, apod.), přidáme k příspěvku #Seznamaci.
Mlčenlivost
- Pokud známe citlivá firemní data, dopředu víme, jaké služby vyvíjíme a jak vypadají, je nám jasné, že žádná z těchto informací nepatří na naše osobní profily na sociálních sítích.
- Interní firemní informace nikdy nekomunikujte sami. Řešíme je nejprve v rámci PR, chráníme soukromí svých kolegů a máme na paměti dobré jméno firmy.