Proč je důležité zasílat parametry?
Díky vyplněným parametrům se uživatel o vašich produktech dozví více informací. Produkty budou atraktivnější a budou se více zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.
Co když můj produkt nemá kritický parametr?
Ne každý produkt musí obsahovat všechny parametry. Pokud váš produkt postrádá kritický parametr, lze využít důležité a doplňkové parametry, které pomohou zajistit správné zobrazení nabídek a zároveň zaujmout zákazníky.
U nabídek se mi zobrazuje, že chybí důležité parametry kategorie, i když parametry zasílám. Co to znamená?
To znamená, že buď neposíláte parametry definované pro danou kategorii, nebo je náš systém nedokáže automaticky rozpoznat.
Důvodů, proč nedochází k rozpoznání, může být více:
- Daný parametr má u nás jiné označení a nedošlo k jeho rozpoznání. Řešením je parametr přejmenovat. Průběžně se snažíme rozpoznávání parametrů vylepšovat.
2. Hodnoty parametrů jsou bez jednotky. Pro jednotky prosím používejte tag UNIT.
3. Daný parametr v rámci kategorie na Zboží nemáme. Kategorie průběžně procházíme a relevantní parametry do nich přidáváme.
V některé kategorii chybí důležité parametry. Je možné zažádat o jejich založení?
Parametry do kategorií průběžně přidáváme. Pokud v některé kategorii již dlouho postrádáte parametry, můžete nás kontaktovat na adrese datove.spoluprace@firma.seznam.cz. Následně vaši žádost posoudíme.
Kde mohu najít parametry ke konkrétní kategorii?
Parametry jsou pro vás k dispozici ke stažení v nápovědě. Na Sblogu pak každý měsíc najdete přehled parametrů, které byly do kategorií nově přidány.
Nemám kam svou nabídku zakategorizovat, protože danou kategorii nemáte.
Kategorický strom neustále vylepšujeme a rozšiřujeme o nové kategorie, pokud pro ně máme dostatečný obsah, který bychom mohli nabídnout našim uživatelům. Některé tématické skupiny mohou být řešeny v rámci větších kategorií parametricky. Pokud potřebujete poradit se správným zařazením Vaší nabídky, neváhejte nás kontaktovat na datove.spoluprace@firma.seznam.cz.
Stále posílám stejná data, ale má vyplněnost se výrazně zhoršila. Proč?
Mohlo se stát následující:
- Do kategorie jsme přidali nové parametry. Věnujte prosím pozornost seznamu nových parametrů ve vašem přehledu.
- Změnila se kategorizace Vaší nabídky a v nové kategorii již nejsou původní zasílané parametry rozpoznané.
Pokud se Vám nedaří zlepšit procento vyplněnosti parametrů v rámci konkrétních nabídek, zkontrolujte prosím, zda jsou Vaše nabídky v XML feedu správně zařazeny podle stromu kategorií. Ten najdete ke stažení v nápovědě.