FAQ – parametry ve feedech

Proč je důležité zasílat parametry?

Díky vyplněným parametrům se uživatel o vašich produktech dozví více informací. Produkty budou atraktivnější a budou se více zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.

Co když můj produkt nemá kritický parametr?

Ne každý produkt musí obsahovat všechny parametry. Pokud váš produkt postrádá kritický parametr, lze využít důležité a doplňkové parametry, které pomohou zajistit správné zobrazení nabídek a zároveň zaujmout zákazníky.

U nabídek se mi zobrazuje, že chybí důležité parametry kategorie, i když parametry zasílám. Co to znamená?

To znamená, že buď neposíláte parametry definované pro danou kategorii, nebo je náš systém nedokáže automaticky rozpoznat.

Důvodů, proč nedochází k rozpoznání, může být více:

  1. Daný parametr má u nás jiné označení a nedošlo k jeho rozpoznání. Řešením je parametr přejmenovat. Průběžně se snažíme rozpoznávání parametrů vylepšovat.

2. Hodnoty parametrů jsou bez jednotky. Pro jednotky prosím používejte tag UNIT.

3. Daný parametr v rámci kategorie na Zboží nemáme. Kategorie průběžně procházíme a relevantní parametry do nich přidáváme.

V některé kategorii chybí důležité parametry. Je možné zažádat o jejich založení?

Parametry do kategorií průběžně přidáváme. Pokud v některé kategorii již dlouho postrádáte parametry, můžete nás kontaktovat na adrese datove.spoluprace@firma.seznam.cz. Následně vaši žádost posoudíme.

Kde mohu najít parametry ke konkrétní kategorii?
Nemám kam svou nabídku zakategorizovat, protože danou kategorii nemáte.
Stále posílám stejná data, ale má vyplněnost se výrazně zhoršila. Proč?

Mohlo se stát následující:

  1. Do kategorie jsme přidali nové parametry. Věnujte prosím pozornost seznamu nových parametrů ve vašem přehledu.
  2. Změnila se kategorizace Vaší nabídky a v nové kategorii již nejsou původní zasílané parametry rozpoznané.