Přihlášení k účtu a službám

Jednotné přihlášení

Jednotné přihlášení vám zjednodušuje používání všech služeb Seznam.cz. Stačí se přihlásit na jedné a můžete bez opakovaného zadávání údajů přecházet mezi službami jako je E-mail, Mapy.com, Zprávy a další.

Pokud některá služba není přihlášená automaticky, jednoduše klikněte na „Přihlásit“ a vyberte svůj účet. Potřebujete-li použít jiný účet, zvolte možnost „Pokračovat s jiným účtem“.

Jednotné přihlášení vás nijak neomezuje – kdykoliv se můžete odhlásit nebo přepnout na jiný účet. Stačí kliknout na ikonku účtu v pravém horním rohu stránky a vybrat „Odhlásit se“.

Přihlášení uživatelským jménem s doménou (e-mailem)

K přihlášení ke službám Seznam.cz stačí kliknout v pravém horním rohu stránky na „Přihlásit“


Do přihlašovacího pole zadejte své uživatelské jméno s doménou (např. vesely.uzivatel@seznam.cz) nebo telefonní číslo, pokud ho máte nastavené pro přihlášení. Můžete také využít přihlášení přes jiného poskytovatele – Google, Apple, Microsoft, BankiD nebo MojeID.

Vyjma klasického formuláře se můžete setkat i se „zeleným“ formulářem Mapy.com.

Po zadání údajů klikněte na „Pokračovat“ a do dalšího pole napište své heslo. Pokud jste ho zapomněli, zvolte možnost Zapomenuté heslo? a postupujte podle pokynů.

Pokud zvolíte přihlášení přes SMS místo hesla, obdržíte e-mail obsahující informace o čase, místě a zařízení, odkud přihlášení proběhlo.

Klikněte na Přihlásit se. Pokud máte zapnuté dvoufázové ověření, budete vyzváni k jeho potvrzení podle zvoleného způsobu.

Po úspěšném přihlášení se v pravém horním rohu zobrazí ikonka vašeho účtu – buď profilová fotka, iniciály e-mailu nebo symbol telefonu, pokud používáte účet založený na číslo.

Jednoduché přihlášení

Pokud jste již dříve byli na některé ze služeb přihlášeni a dosud jste neprovedli zapomenutí účtu,
nabídne se vám možnost přihlásit se ke stejnému účtu znovu – rychle a bez opětovného zadávání údajů.

Na službě se v tuto chvíli zobrazuje medailonek s ikonkou účtu nebo zástupnou ikonkou s iniciálami e-mailové adresy.


Na stránce uvidíte ikonku účtu (profilovou fotku, iniciály e-mailu nebo symbol telefonu). Po kliknutí na ni se zobrazí nabídka s několika volbami:

  • Přihlásit se – znovu se přihlásíte k dříve použitému účtu
  • Zapomenout uživatele – provede úplné odhlášení od uživatelského účtu
  • Přidat další účet – umožní přihlášení s jiným uživatelským jménem
  • Spravovat účty – zobrazí přehled všech uložených účtů a jejich správu


Zvolíte-li možnost „Přihlásit se“, zobrazí se přihlašovací formulář s předvyplněným uživatelským jménem zapamatovaného účtu – stačí doplnit heslo a potvrdit tlačítkem „Přihlásit se“.

Pokud zvolíte „Přidat další účet“, otevře se nový formulář, kde zadáte přihlašovací údaje nového účtu.

Přihlášení telefonním číslem

Ke svému Seznam účtu se můžete přihlašovat nejen e-mailem, ale také telefonním číslem. Tuto možnost si zapnete v nastavení účtu.

Pokud je funkce „Používat telefonní číslo pro přihlašování“ aktivní nebo je účet přímo založený na telefonní číslo, jednoduše ho zadejte do přihlašovacího pole místo e-mailu.

Přihlášení probíhá stejně jako obvykle – použijete stejné heslo, které máte k účtu nastavené. Pokud heslo ještě nemáte, je potřeba ho nejdříve vytvořit. Přihlášení e-mailem samozřejmě zůstává dál k dispozici.

Používáte-li zahraniční číslo, nezapomeňte zadat i mezinárodní předvolbu (např. +421 xxx xxx xxx).

Pokud tuto možnost už nechcete využívat, můžete ji kdykoliv vypnout v nastavení účtu kliknutím na „Vypnout“ vedle uvedeného čísla.

Máte-li stejné telefonní číslo uvedené u více účtů, lze ho pro přihlášení používat jen u jednoho z nich. Jakmile si přihlášení číslem zapnete na jednom účtu, automaticky se vypne na všech ostatních.

Přihlášení přes tlačítka poskytovatelů

Ke svému Seznam účtu se můžete přihlásit i pomocí účtu u jiného poskytovatele – Google, Apple, Microsoft, BankiD nebo MojeID.

Pokud už máte některý z těchto účtů propojený se svým Seznam účtem, stačí na přihlašovací stránce kliknout na příslušné tlačítko poskytovatele, nebo vyplnit pole pro e-mail a zadat heslo (případně potvrdit dvoufázové ověření) a budete přihlášeni.

Nemáte-li účet zatím propojený, můžete si propojení snadno nastavit podle návodu v nápovědě.

Potřebujete pomoc s MojeID?

Pokud narazíte na problém přímo při přihlášení nebo ověřování přes MojeID, můžete se obrátit na technickou podporu MojeID. Je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kontakty a podrobnosti naleznete na stránce podpory: https://www.mojeid.cz/cs/podpora/