Mám problémy s ověřením

Ve chvíli, kdy nemáte přístup k ověřovacímu zařízení, na kterém můžete potvrdit pokus o přihlášení, nebo máte problém s autentizační aplikací a nesprávným kódem, nabízí se další možnosti řešení.

V dialogu pro zadání kódu z autentizační aplikace klikněte na volbu Jiný způsob ověření.

Zobrazí se možnosti, které máte dle nastavení vašeho účtu:

Potřebuji pomoc

Budete přeneseni na nápovědu k dvoufázovému ověření. Pokud nenaleznete odpověď, můžete kontaktovat naši online podporu v pracovních hodinách.

Vyžádat SMS kód

Pokud nemáte přístup k žádnému z ověřovacích zařízení nebo se vám požadavek na ověření nedaří dokončit, je zde ještě jedna poslední možnost: nechat si zaslat SMS s kódem pro přístup na vaše ověřené telefonní číslo. Kliknutím na tlačítko, po doběhnutí dopočtu, dochází ihned k odeslání SMS zprávy s kódem. Ten zadejte do formuláře a potvrďte.

Pokud používáte pro autentizaci Seznam aplikaci nebo Seznam prohlížeč, následujte tyto kroky:

V dialogu pro zadání kódu z autentizační aplikace klikněte na volbu Jiný způsob ověření.

Zobrazí se možnosti, které máte dle nastavení vašeho účtu:

Odeslat znovu

Na ověřovací zařízení se znovu odešle požadavek o ověření.

Potřebuji pomoc

Budete přeneseni na nápovědu k dvoufázovému ověření. Pokud nenaleznete odpověď, můžete kontaktovat naši online podporu v pracovních hodinách.

Vyžádat SMS kód

Pokud nemáte přístup k žádnému z ověřovacích zařízení nebo se vám požadavek na ověření nedaří dokončit, je zde ještě jedna poslední možnost: nechat si zaslat SMS s kódem pro přístup na vaše ověřené telefonní číslo. Kliknutím na tlačítko, po doběhnutí odpočtu, dochází ihned k odeslání SMS zprávy s kódem. Ten zadejte do formuláře a potvrďte.