Může nastat situace, kdy se přihlásíte ke svému účtu na cizím počítači či mobilním zařízení a nestihnete či se zapomenete odhlásit. V takovém případě nemusíte propadat panice. Postačí se k účtu přihlásit odkudkoliv znovu a nechtěná přihlášení zrušit. V případě, že si nejste jisti, jaké přihlášení je to pravé, lze zrušit všechny aktivní přihlášení. Při zrušení aktivního přihlášení dojde k odhlášení na daném zařízení / aplikaci.
Přihlaste se ke svému Účtu.
Přejděte na záložku Zabezpečení účtu a zde se přesuňte do části Aktivní přihlášení.
Zde se nachází seznam zaznamenaných přihlášení v prohlížečích a přihlášených aplikacích.
Pro zrušení aktivního přihlášení pro konkrétní prohlížeč nebo aplikaci klikněte na řádku vpravo na Odhlásit.
Zobrazí se požadavek na potvrzení, ve kterém zvolte Odhlásit z této relace nebo Odhlásit z této aplikace.
Pro zrušení všech aktivních přihlášení klikněte na odkaz Odhlásit všude vpravo nad seznamem všech přihlášení.
Také zde je třeba odhlášení ještě potvrdit.