Nápověda
Seznam Účet

Dozvíte se, jak vytvořit, spravovat a zabezpečit svůj účet nebo jaké jsou postupy pro obnovu hesla, správu osobních údajů a další řešení problémů.

Nejčastější dotazy

Zapomněl jsem své heslo k účtu. Přestalo mi fungovat heslo, pořád se jen zobrazuje hláška Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno, co teď?
Zapomněl jsem své heslo k účtu a telefonní číslo. Záchranný e-mail a zabezpečení, které mi to nabízí při obnově, je již neaktuální, jak mám postupovat?
Zapomněl jsem své heslo a při pokusu o obnovu se mi zobrazuje K této adrese není dostupný žádný způsob obnovy přístupu, co teď?

Pokud vám formulář pro obnovu hesla píše, že u účtu není nastavena žádná možnost obnovy hesla, potom u uvedeného emailu není možné přístup obnovit. Důvodem je, že nebylo nastaveno žádné zabezpečení pro možnou obnovu hesla, a to i přes opakované upozorňování ze strany Seznamu. Upozorňovali jsme vás po přihlášení a také přímo na hlavní stránce účtu. Schránky jsou vedeny anonymně, při registraci není ověřena identita zakládající osoby, z tohoto důvodu není možné se ověřit ani pomocí občanského či jiného průkazu. Můžete se pokusit dohledat platné heslo ve správci hesel na zařízeních, kde jste byl k účtu přihlášen, návod naleznete zde.

Mrzí nás, že pro vás v tuto chvíli nemůžeme udělat více. Pokud budete chtít, zavolejte našim specialistům a tento alternativní postup projdeme krok po kroku.

Po přihlášení se opakovaně vracím do přihlašovacího formuláře, aniž by se zobrazila jakákoliv chybová hláška

Zde se nejčastěji jedná o potíže v rámci blokovaných souborů cookies prohlížeče, doporučujeme projít nastavení a soubory cookies povolit. Dále se může jednat o blokování cookies v rámci nějakého prohlížečového doplňku či antivirového programu. Obecně v některých případech pomáhá i promazání dočasné mezi paměti a souborů cookies prohlížeče.

Po každém zavření prohlížeče jsem odhlášen, proč?

Jedná se o automatické promazání cookies prohlížeče při každém zavření. Pokud nevíte, kde se tato funkce vypíná doporučujeme se spojit s našimi specialisty, kteří vás navedou.

Při přihlášení se mi zobrazí hláška o tom, že se mi někdo naboural do účtu, jak mám postupovat?

V tomto případě je potřeba provést obnovu hesla přímo pomocí možností ve formuláři s informací o napadení účtu. Po obnovení hesla doporučujeme zkontrolovat nastavené zabezpečení účtu a v ideálním případě, pokud ještě nemáte, tak zabezpečení navýšit pomocí Dvoufázového ověření. 

Zobrazuje se mi hláška Váš účet je zablokován, jak mám postupovat?

Pro odblokování účtu je potřeba kontaktovat uživatelskou podporu. Pokud je to možné, účet odblokují a dle důvodu doporučí různé další způsoby zabezpečení.

Při přihlášení se mi opakovaně zobrazuje chyba 464 Robot detected, já robot nejsem, co s tím?

V tomto případě bude potřeba počkat, jedná se o bezpečností blokaci IP adresy, kdy systém detekoval opakované pokusy o přihlášení chybným heslem. Blokace je nejčastěji na 24 hodin, během této doby doporučujeme počkat bez dalších pokusů o přihlášení. Pokud má uživatel možnost, může se přihlásit z jiné IP adresy např. z mobilních dat. V případě, že se tato blokace opakovaně zobrazuje několik dní, doporučujeme se obrátit na uživatelskou podporu. 

Při přihlášení na novém zařízení se mi zobrazuje, že byla odeslána ověřovací zpráva na všechna ověřovací zařízení, já ale o žádném ověřovacím zařízení nevím a SMS mi také nepřišla, jak dále postupovat?

Automatická ověřovací zpráva se odesílá do aplikace Seznam.cz, ve které bylo původně 2FA nastaveno. Pokud již tuto aplikaci, zařízení nemáte k dispozici, můžete si vyžádat jednorázovou SMS zprávu pro ověření, stačí zvolit možnost „Jiný způsob ověření“ a „Vyžádat SMS kód“. Po přihlášení doporučujeme aktualizovat ověřovací zařízení ať už pomocí nové aplikace Seznam.cz či nějaké jiné autentizační aplikace.

Jak zruším dvoufázové ověření?

Související nápověda

Mohlo by vás zajímat