Cílení, která nepracují
se zákaznickými daty
Pokud data svých zákazníků nesbíráte nebo s nimi zatím nepracujete, výsledky kampaní vám pomohou vylepšit tato cílení. Zjistěte o nich více.
Cílení na zájmy
Neustále pracujeme na zpřesnění relevance zájmů a nově zapojujeme pokročilé výzkumné metody a rozsáhlé jazykové modely, abychom vám přinesli co nejkvalitnější cílení. S cílením na zájmy oslovíte uživatele na základě jejich dlouhodobého chování. Z nabídky zájmů vyberete ty charakteristické pro uživatele, které chcete zasáhnout svým reklamním sdělením. Cílem kampaně ale může být i podpora znalosti značky nebo vytvoření poptávky.
Vylepšené sociodemografické cílení
Vylepšili a zpřesnili jsme stávající sociodemografické cílení díky použití pokročilých výzkumných a statistických metod a jeho přesnost ověřili na panelových datech. Nyní tak můžete cílit na sociodemografická data (věk, pohlaví), která mají ověřenou přesnost až 90 %. Zároveň na dalším zvýšení přesnosti neustále pracujeme.
Dynamický retargeting zákazníků Seznamu
Pokud provozujete e-shop, rozhodně využijte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Ten vám umožní oslovit uživatele, kteří se o produkty, které nabízíte, zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz. A to i bez návštěvy vašeho e-shopu, která je nezbytná u běžného dynamického retargetingu. Kampaň je vysoce efektivní i díky tomu, že oslovení uživatelé uvidí v reklamě produkty stejně jako u běžného dynamického retargetingu.
Cílení na témata
Výběrem vhodných témat zobrazíte své produkty uživatelům na stránkách, které se týkají konkrétní oblasti. Kromě snadného nastavení je výhodou široký výběr témat. Pro prodejce sportovních potřeb jsou vhodnými tématy například Fitness, Móda a oblečení nebo Sporty. Cílení vám usnadní naše tipy ke konkrétním tématům i tématické rozdělení webů.
Cílení na umístění
Vhodně zvolené umístění reklamy společně s poutavou kreativou dokáží potenciální zákazníky vždy zaujmout. Tato možnost je ideální v případě, že chcete být vidět na konkrétních webech. Chcete oslovit návštěvníky webu Novinky.cz, domovské stránky Seznam.cz nebo třeba úzce zaměřeného webu Garáž.cz? Pak se cílení na umístění hodí právě pro vás.
Cílení na klíčová slova
Pokud chcete dosáhnout co nejpřesnějšího cílení, využijte k tomu klíčová slova. Reklama se zobrazí v článcích a dalším obsahu na základě shody s klíčovými slovy, která si sami vyberete. Chcete, aby vaše reklama byla vidět v článcích o nejnovějším modelu mobilního telefonu nebo třeba o zahradních jezírkách? S cílením pomocí klíčových slov to není problém.
Nevíte si s kočkopsem rady? Pomůžeme vám
Chcete vědět, které cílení je pro vás nejlepší, nebo potřebujete poradit s nastavením kampaní? Dejte nám vědět a my vám pomůžeme kočkopsa zkrotit.