Cílení, která využívají
zákaznická data
Jestliže pracujete s vlastními daty, jste na dobré cestě k nezávislosti na cookies třetích stran. Zjistěte o cíleních, v nichž zužitkujete data svých zákazníků, více.
Cílení na vlastní seznamy zákazníků
Toto cílení není závislé na sběru dat skrze cookies, takže díky němu můžete oslovit stávající zákazníky, kteří vám k tomu udělili souhlas. Cílení na vlastní seznamy zákazníků vám umožní nahradit objednávky z retargetingové kampaně, nebo jejich objem dokonce navýšit.
Segmentace kontaktů je plně ve vašich rukou, a proto v rámci cílení na vlastní seznamy zákazníků můžete vytvořit publika, která v běžném retargetingu nejsou dostupná – například seznam uživatelů, kteří si zakoupili konkrétní výrobek nebo kombinaci výrobků, jsou z určitého města a podobně.
Pokud používáte nástroje samba.ai, SmartEmailing, Ecomail, Meiro, Advisio nebo Targito, bude pro vás tvorba publik ještě jednodušší. A v případě, že využíváte některou z pokročilých zákaznických platforem, jako jsou třeba Salesforce, Adobe nebo Oracle, můžete vlastní data nově nahrát pomocí nástroje Boost.space.
Lookalike cílení
Toto cílení pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.
Lookalike cílení je založené na využití dat, která sbíráte pomocí retargetingových kódů Skliku na vašem webu. Cílení na základě nově vytvořených retargetingových seznamů pomocí pokročilých algoritmů strojového učení vyhledá nové uživatele, kteří vykazují podobné chování jako návštěvníci vašich stránek.
Nevíte si s kočkopsem rady? Pomůžeme vám
Chcete vědět, které cílení je pro vás nejlepší, nebo potřebujete poradit s nastavením kampaní? Dejte nám vědět a my vám pomůžeme kočkopsa zkrotit.