Jsou vaše kampaně kočkopes?
Sypete peníze do reklamních kampaní, ale výsledky nejsou podle vašich představ? Pravděpodobně nevyužíváte správné cílení. Díky cílení od Seznamu dáte kampaním hlavu a patu a zasáhnete ta správná publika – navíc bez cookies třetích stran. Vyberte si, jak přistupujete k datům svých zákazníků a návštěvníků webu, a my vám poradíme, jak z kočkopsa vyšlechtit kampaňového šampióna.
Zbavte se kočkopsa díky zákaznickým datům
Data, která získáváte od zákazníků, vám umožňují přesně zasáhnout cílovou skupinu, a navíc ji oslovit personalizovaným sdělením. Zkrátka pokud prodáváte třeba hokejky, nebude se vaše reklama zbytečně zobrazovat dámám nad 65 let. Pro lepší výsledky kampaní proto vyzkoušejte tato cílení.
Ještě jednodušší práce s daty? Žádný problém
Data do Skliku nahrajete buď manuálně, nebo automatizovaně s nástroji, jako jsou třeba SmartEmailing, Ecomail nebo samba.ai, které vám práci s vlastními seznamy zákazníků i jejich segmentaci usnadní. Nově můžete k nahrání dat využít i datovou platformu Boost.space, která umožňuje jednoduché propojení Skliku s více než 1 900 marketingovými nástroji.
Proč si vybrat cílení od Seznamu
Skvělé kampaně můžete mít i bez vlastních dat
Svého kampaňového kočkopsa můžete zlepšit, i když s vlastními daty zatím nepracujete. Vyzkoušejte cílení, která jsme nově vylepšili díky pokročilým výzkumným metodám a strojovému učení. Tak se vaše reklama zobrazí lidem, kterým bude dávat smysl.
Vyzkoušejte Přihlášení přes Seznam
Přihlašovací tlačítko od Seznamu návštěvníkům vašeho webu umožní, aby se na jedno kliknutí přihlásili pomocí již existujícího e-mailového účtu od Seznamu. A vy díky němu získáte nová uživatelská data. Přidat si na svůj web Přihlášení přes Seznam je navíc jednoduché, rychlé a bezplatné.
Proč si vybrat cílení od Seznamu
Nevíte si s kočkopsem rady? Pomůžeme vám
Chcete vědět, které cílení je pro vás nejlepší, nebo potřebujete poradit s nastavením kampaní? Dejte nám vědět a my vám pomůžeme kočkopsa zkrotit.