Jsou vaše kampaně kočkopes?

Sypete peníze do reklamních kampaní, ale výsledky nejsou podle vašich představ? Pravděpodobně nevyužíváte správné cílení. Díky cílení od Seznamu dáte kampaním hlavu a patu a zasáhnete ta správná publika – navíc bez cookies třetích stran. Vyberte si, jak přistupujete k datům svých zákazníků a návštěvníků webu, a my vám poradíme, jak z kočkopsa vyšlechtit kampaňového šampióna.

Zbavte se kočkopsa díky zákaznickým datům

Data, která získáváte od zákazníků, vám umožňují přesně zasáhnout cílovou skupinu, a navíc ji oslovit personalizovaným sdělením. Zkrátka pokud prodáváte třeba hokejky, nebude se vaše reklama zbytečně zobrazovat dámám nad 65 let. Pro lepší výsledky kampaní proto vyzkoušejte tato cílení.

Cílení na vlastní seznamy zákazníků

Umožní vám v obsahové síti Skliku oslovit vaše stávající zákazníky, kteří vám udělili souhlas s cílenou reklamou. Takže dalo by se říct, že cílíte na jistotu. 

Lookalike cílení

V Skliku z vašich dat vymodelujeme publika, která se svým chováním podobají návštěvníkům vašeho webu. Díky tomu se svými nabídkami nebudete trefovat vedle.

Ještě jednodušší práce s daty? Žádný problém

Proč si vybrat cílení od Seznamu

Široký zásah

S naším cílením oslovíte mnohem širší publikum, než byste dokázali u běžného retargetingu.

Nezávislost na cookies

Pokud se spolehnete na vlastní data, nepotřebujete k cílení cookies třetích stran.

Jsme tu pro vás

Rádi vám každý den pomůžeme na telefonu i e-mailu, a navíc mluvíme česky.

Skvělé kampaně můžete mít i bez vlastních dat

Svého kampaňového kočkopsa můžete zlepšit, i když s vlastními daty zatím nepracujete. Vyzkoušejte cílení, která jsme nově vylepšili díky pokročilým výzkumným metodám a strojovému učení. Tak se vaše reklama zobrazí lidem, kterým bude dávat smysl.

Sociodemografické cílení

Zasáhněte uživatele na základě toho, jaký je jejich věk nebo pohlaví. Díky vylepšení je přesnost cílení až 90 %.

Cílení na zájmy

Pokud víte, co vaše zákazníky baví, máte napůl vyhráno. Nabídněte jim reklamu, která je opravdu zaujme.

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

I když vlastní data nemáte, spolehněte se na ta naše. Můžete tak oslovit uživatele, kteří se o konkrétní produkty zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz.

Kontextová cílení

Své kampaně zlepšíte i cílením na klíčová slova, umístění nebo témata. Vaše reklama se pak bude zobrazovat v kontextu s obsahem konkrétních webů.

Vlastní data jsou budoucnost

Dosah kampaní, které jsou závislé na cookies třetích stran, klesá. Třetina Čechů navíc využívá cookieless prohlížeče. S vlastními daty budete mít transparentní a důvěryhodné informace o chování uživatelů, které můžete využít nejen k přesnému zacílení reklamy, ale také k jejímu personalizování.

Jak uživatele motivovat k přihlášení?

Prvním krokem k získání vlastních dat představují přihlášení uživatelé, které dokážete identifikovat. Proto je důležité, abyste návštěvníky svého e-shopu nebo webu k přihlášení motivovali. Nabídněte jim speciální výhody, díky kterým podpoříte jejich loajalitu, a proto se k vám budou rádi vracet.

Vyzkoušejte Přihlášení přes Seznam

Přihlašovací tlačítko od Seznamu návštěvníkům vašeho webu umožní, aby se na jedno kliknutí přihlásili pomocí již existujícího e-mailového účtu od Seznamu. A vy díky němu získáte nová uživatelská data. Přidat si na svůj web Přihlášení přes Seznam je navíc jednoduché, rychlé a bezplatné.

Proč si vybrat cílení od Seznamu

Špičkové technologie

Cílení rozvíjíme pomocí vyspělých výzkumných metod a strojového učení.

Kvalitní data Seznamu

Jako česká internetová jednička máme k dispozici kvalitní data našich uživatelů.

Jsme tu pro vás

Rádi vám každý den pomůžeme na telefonu i e-mailu, a navíc mluvíme česky.

Nevíte si s kočkopsem rady? Pomůžeme vám

Chcete vědět, které cílení je pro vás nejlepší, nebo potřebujete poradit s nastavením kampaní? Dejte nám vědět a my vám pomůžeme kočkopsa zkrotit.