Základní typ spolupráce, který má celou řadu výhod.
Podmínky Ověření
Ověření získává Agentura či freelancer (dále jen „Subjekt“), který splní všechny níže uvedené podmínky.
Kvantitativní podmínky
- Ověření získává Subjekt, který se za uplynulý kalendářní rok zařadil mezi top 21–220 Subjektů z pohledu nejvyšších obratů v reklamním systému Sklik za spravované klienty. Obratem se pro tyto účely rozumí součet obratů v částkách bez DPH v reklamním systému Sklik za všechny spravované klienty za období od 1. 1. do 31. 12. daného kalendářního roku, za který se výše obratů hodnotí. Do celkového obratu Subjektu se započítává i investice jejich klientů do Zboží.cz, ale pouze v případě, že existuje přiřazení (propojení) provozovny do Sklik účtu klienta, který je součástí clientlistu Subjektu (viz bod 2).
- Pokud Subjekt spravuje klientovi zároveň Sklik i Zboží.cz, vzniká mu tím povinnost spojit účty Sklik a Zboží.cz minimálně na úrovni propojení statistik provozovny Zboží.cz do Skliku nebo na úroveň Nastavení cen za proklik prostřednictvím Skliku.
- V případě odmítnutí Ověření Subjektem je Ověření nabídnuto následujícímu Subjektu.
- Ověření může získat Subjekt spolupracující v programu, který dříve dosáhl úrovně Certifikace nebo Ověření, stejně tak i nově přihlášený subjekt, který v programu dříve nespolupracoval. V případě, že Subjekt v programu Certifikace a Ověření ještě nespolupracuje, musí se ke spolupráci přihlásit prostřednictvím kontaktního formuláře. Ode dne přihlášení se započítává obrat Subjektu pro zařazení do programu. Nově přihlášený Subjekt získá kontakt na konzultanta, na kterého se může v případě dotazů k Skliku a Zboží.cz obrátit.
- Ověření je udělováno na období jednoho kalendářního roku. Po jeho uplynutí dochází k opakovanému vyhodnocení, které potvrzuje znovuzvolené nebo určuje nově zvolené Subjekty zařazené do partnerství Ověření.
- Ověřené Subjekty budou kontaktovány a zveřejněny na webu Certifikace a Ověření vždy nejpozději do 31. ledna na základě výsledků za předchozí kalendářní rok.
- Ověřené Subjekty se automaticky účastní Ankety Agenturní spolupráce roku.
Kvalitativní podmínky
- Aby měl Subjekt transparentní přístup ke svým klientům, musí splňovat níže uvedené body.
- Klienti pod správou Subjektu mají přístup (login a heslo) do svých Sklik účtů.
- Subjekt prohlašuje, že klientovi poskytuje pravdivé a úplné (tj. všechny v účtu dostupné) statistiky Sklik účtu, ze kterého jsou vedeny kampaně ve prospěch webových stránek klienta, a to buď pravidelně nebo obratem na jeho žádost.
- Klienti mají možnost si po ukončení spolupráce se Subjektem účet převzít pro další použití do své správy, pokud smlouva mezi klientem a Subjektem výslovně nezmiňuje, že je účet vlastnictvím Subjektu.
- Fakturační údaje Sklik účtu jsou nastavené na IČO klienta.
- Subjekt se zavazuje mít přiřazený hlavní správcovský účet (též nazývaný agenturní účet či MCC účet) pouze do účtů klientů, kterým spravuje jejich kampaně.
- Ověřené Subjekty vzdělávají své správce PPC kampaní.
- PPC specialisté mají možnost účastnit se školení a workshopů Skliku pořádaných společností Seznam.cz, s tím, že se alespoň 1 PPC specialista z dané agentury musí v období, kdy je Subjekt v programu Sklik Ověření, zúčastnit minimálně 1 školení nebo workshopu dle vlastního výběru.
- Kontaktní osoby na straně Subjektu jsou povinny předávat na své PPC specialisty novinky a jiné zprávy týkající se chodu Skliku, které jsou jim ze strany společností Seznam.cz zasílány, a aktivně komunikují s konzultantem Sklik.
- Ověřený Subjekt má alespoň 3 aktivní klienty ve správě.
- Klientem se rozumí jedno IČO. Více Sklik účtů od jedné společnosti (IČO) nepovažujeme za více klientů.
Pravidla pro clientlist
- Clientlist je tvořen automaticky 1. den v kalendářním měsíci v reklamním systému Sklik, a to podle přístupů hlavního správcovského účtu Subjektu do účtů klientů v roli Správce kampaní či Administrátora účtu. Přístup Reportéra statistik neslouží pro vykazování klientů do clientlistu.
- Pokud existuje u klienta několik hlavních správcovských účtů Subjektů, přiřazuje se klient do clientlistu Subjektu podle nejstaršího přístupu.
- Hlavní správcovský účet Subjektu není započítán do součtu obratů spravovaných klientů, slouží primárně k přehledu spravovaných klientů Subjektu.
- Subjekt má svým hlavním účtem v roli Správce kampaní či Administrátora účtu nastavený přístup pouze do účtů klientů, které aktivně spravuje.
- V případě vzniku nového hlavního správcovského účtu Subjektu vzniká oznamovací povinnost poskytnutí této informace svému konzultantovi Sklik nebo jinému kontaktu ve společnosti Seznam.cz, a to nejpozději do 8 dnů od vzniku tohoto nového hlavního správcovského účtu Subjektu.
- Seznam.cz si vyhrazuje právo vyřadit z client listu Subjektu klienta, kterého subjekt aktivně nespravuje.
Ostatní
Společnost Seznam.cz si vyhrazuje právo na okamžité odebrání certifikátu Subjektu, a to v následujících případech.
- Subjekt je netransparentní vůči klientovi.
- Subjekt opakovaně odmítl kontakt s konzultanty Skliku nebo jinými zástupci společnosti Seznam.cz.
- Neplnění kvalitativních nebo kvantitativních podmínek ze strany Subjektu.
- Opakované nedodržení domluvených postupů Subjektu s klienty.
- Poškozování obchodních zájmů společnosti Seznam.cz.
- Poškozování dobrého jména společnosti Seznam.cz.
Ověřením získáváte
- Přímý kontakt na konzultanta.
- Profil v přehledu Ověřených agentur a freelancerů.
- Předávání vědomostí pro vyšší účinnost kampaní.
- Možnost účastnit se konferencí a školení pořádaných ze strany společnosti Seznam.cz.