Sklik Certifikace je nejvyšší dosažitelný stupeň spolupráce, který vám přinese nejvíce výhod.
Podmínky certifikace
Certifikaci získává agentura či freelancer (dále jen „Subjekt“), který splní všechny níže uvedené podmínky.
Kvantitativní podmínky
- Certifikaci získává Subjekt, který se za uplynulý kalendářní rok zařadil mezi top 20 Subjektů z pohledu nejvyšších obratů v reklamním systému Sklik za spravované klienty. Obratem se pro tyto účely rozumí součet obratů v částkách bez DPH v reklamním systému Sklik za všechny spravované klienty za období od 1. 1. do 31. 12. daného kalendářního roku, za který se výše obratů hodnotí. Do celkového obratu Subjektu se započítává i investice jejich klientů do Zboží.cz, ale pouze v případě, že existuje přiřazení (propojení) provozovny do Sklik účtu klienta, který je součástí clientlistu Subjektu (viz bod 2).
- Pokud Subjekt spravuje klientovi zároveň Sklik i Zboží.cz, vzniká mu tím povinnost spojit účty Sklik a Zboží.cz minimálně na úrovni propojení statistik provozovny Zboží.cz do Skliku nebo na úroveň Nastavení cen za proklik prostřednictvím reklamního systému Sklik.
- V případě odmítnutí Certifikace Subjektem je Certifikace nabídnuta následujícímu Subjektu v pořadí.
- Certifikaci může získat Subjekt spolupracující v programu, který dříve dosáhl úrovně Certifikace nebo Ověření, stejně tak i nově přihlášený Subjekt, který v programu dříve nespolupracoval. V případě, že Subjekt v programu Certifikace a Ověření ještě nespolupracuje, musí se ke spolupráci přihlásit prostřednictvím kontaktního formuláře. Ode dne přihlášení se započítává obrat Subjektu pro zařazení do programu.
- Certifikace je udělována na období jednoho kalendářního roku. Po jeho uplynutí dochází k opakovanému vyhodnocení, které potvrzuje znovuzvolené nebo určuje nově zvolené Subjekty zařazené do partnerství Certifikace.
- Certifikované Subjekty budou kontaktovány a zveřejněny na webu Certifikace a Ověření vždy nejpozději do 31. ledna na základě výsledků za předchozí kalendářní rok.
- Certifikované Subjekty se automaticky účastní ankety Agenturní spolupráce roku.
Kvalitativní podmínky
- Aby měl Subjekt transparentní přístup ke svým klientům, musí splňovat níže uvedené body.
- Klienti pod správou Subjektu mají přístup (login a heslo) do svých Sklik účtů.
- Subjekt prohlašuje, že klientovi poskytuje pravdivé a úplné (tj. všechny v účtu dostupné) statistiky Sklik účtu, ze kterého jsou vedeny kampaně ve prospěch webových stránek klienta, a to buď pravidelně nebo obratem na jeho žádost.
- Klienti mají možnost si po ukončení spolupráce se Subjektem účet převzít pro další použití do své správy, pokud smlouva mezi klientem a Subjektem výslovně nezmiňuje, že je účet vlastnictvím Subjektu.
- Fakturační údaje Sklik účtu jsou nastavené na IČO klienta.
- Subjekt se zavazuje mít přiřazený hlavní správcovský účet (též nazývaný agenturní účet i MCC účet) pouze do účtů klientů, kterým spravuje jejich kampaně.
- Certifikované Subjekty vzdělávají své správce PPC kampaní.
- PPC specialisté mají možnost účastnit se školení a workshopů Skliku pořádaných společností Seznam.cz, s tím, že se alespoň 1 PPC specialista z dané agentury musí v období, kdy je Subjekt v programu Sklik Certifikace, zúčastnit minimálně 1 školení nebo workshopu dle vlastního výběru.
- Kontaktní osoby na straně Subjektu jsou povinny předávat na své PPC specialisty novinky a jiné zprávy týkající se chodu Skliku, které jsou jim ze strany společnosti Seznam.cz zasílány, a aktivně komunikují s konzultantem Skliku.
- Subjekt je schopen akvizice nových klientů, s tím, že veřejně prezentuje, např. na svém webu, schopnost přijmout nového klienta pod svou správu.
Pravidla pro clientlist
- Clientlist je tvořen automaticky 1. den v kalendářním měsíci v reklamním systému Sklik, a to podle přístupů hlavního správcovského účtu Subjektu do účtů klientů v roli Správce kampaní či Administrátora účtu. Přístup Reportéra statistik neslouží pro vykazování klientů do clientlistu.
- Pokud existuje u klienta několik hlavních správcovských účtů Subjektů, přiřazuje se klient do clientlistu Subjektu podle nejstaršího přístupu.
- Hlavní správcovský účet Subjektu není započítán do součtu obratů spravovaných klientů, slouží primárně k přehledu spravovaných klientů Subjektu.
- Subjekt má svým hlavním účtem v roli Správce kampaní či Administrátora účtu nastavený přístup pouze do účtů klientů, které aktivně spravuje.
- Seznam.cz si vyhrazuje právo vyřadit z client listu Subjektu klienta, kterého Subjekt aktivně nespravuje.
- V případě vzniku nového hlavního správcovského účtu Subjektu vzniká oznamovací povinnost poskytnutí této informace svému konzultantovi Sklik nebo jinému kontaktu ve společnosti Seznam.cz, a to nejpozději do 8 dnů od vzniku tohoto nového hlavního správcovského účtu Subjektu.
Ostatní
Společnost Seznam.cz si vyhrazuje právo na okamžité odebrání certifikátu Subjektu, a to v následujících případech.
- Subjekt je netransparentní vůči klientovi.
- Subjekt opakovaně odmítl kontakt s konzultanty Skliku nebo jinými zástupci společnosti Seznam.cz.
- Neplnění kvalitativních nebo kvantitativních podmínek ze strany Subjektu.
- Opakované nedodržení domluvených postupů Subjektu s klienty.
- Poškozování obchodních zájmů společnosti Seznam.cz.
- Poškozování dobrého jména společnosti Seznam.cz.
Certifikací získáváte
- Webový certifikát od společnosti Seznam.cz prokazující vaše schopnosti.
- Odborníka ze společnosti Seznam.cz, který vám bude k dispozici pro konzultace a rozvojové tipy týkající se Sklik kampaní klienta.
- Pravidelná školení systému Sklik a jeho novinek.
- Nadstandardní data a reporty pro své klienty.