Sklik Ověřená agentura roku

V kategorii Sklik Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur a plnění sezónních úkolů. Součet bodů za obě oblasti určuje konečné pořadí agentur.

Celoroční práce

Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, jejichž kampaně spravují v Skliku. Výsledky této práce bodujeme průběžně. Odborná porota přitom posuzuje různé aspekty práce, jako jsou poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.

Sezónní práce

Zadání sezónních úkolů budeme zveřejňovat v průběhu roku. Úkoly jsou vázané vždy na konkrétní čtvrtletí. Kompletní informace, termíny a počet bodů, které můžete získat, najdete vždy u konkrétního úkolu.

Jak získat více bodů pro vaši agenturu?

  • Využijte široké spektrum formátů a cílení, proaktivně pracujte s novými funkcemi
  • Při rozvoji účtů můžete využít i pomoc Sklik konzultanta
  • Plňte co nejvíce sezonních úkolů

Aktuální sezónní úkoly

Splnit a přihlásit všechny úkoly můžete do 31. 3. 2025.

  • Sklik výzva: Specialista na dynamický banner
    Zapojte se do soutěže Sklik výzva, ve které oceňujeme práci nejlepších specialistů. Tématem aktuální výzvy je Dynamický banner. Do Sklik výzvy se může přihlásit i několik specialistů z jedné agentury. Body do Sklik Ověřené agentury roku ale získáte jen jednou. Navíc máte možnost vyhrát věcné ceny a získat fyzickou trofej. Vítězné kampaně také představíme na blogu a sociálních sítích Seznamu.
    • Maximum bodů, které lze za úkol získat: 300 bodů
    • Body přidělíme automaticky na základě přihlášení
    • Přihlásit se můžete do 31. 3. 2025
  • Doporučení Sklik
    Vyžádejte si od svého konzultanta doporučení, pro vámi spravovaný Sklik účet a doporučení v účtu zapracujte. Body přidělíme až na základě adekvátního zapracování doporučení. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Sklik.
    Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100–200 bodů podle zapracování doporučení).
    • Maximum hodnocených doporučení: 1
    • Není nutné se přihlašovat přes formulář – splnění vyhodnotí váš Sklik konzultant
    • Úkol je nutné splnit do: 31. 3. 2025
  • Využití cílení: Jednoduchá obsahová kampaň
    Spusťte u svých klientů jednoduchou obsahovou kampaň. Podmínkou je, aby šlo o kampaň, která ještě tento rok v účtu neběžela. Za každý účet (maximum jsou 2 účty), kde kampaň spustíte a adekvátně využijete, vás odměníme 100 body.
    • Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100 bodů za každý účet)
    • Maximum přihlášených účtů: 2
    • Úkol je nutné přihlásit pomocí tlačítka níže
    • Úkol je nutné přihlásit do: 31. 3. 2025

Přihlásit sezónní úkol