Sklik Ověřená agentura roku
V kategorii Sklik Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur a plnění sezónních úkolů. Součet bodů za obě oblasti určuje konečné pořadí agentur.
Celoroční práce
Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, jejichž kampaně spravují v Skliku. Výsledky této práce bodujeme průběžně. Odborná porota přitom posuzuje různé aspekty práce, jako jsou poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.
Sezónní úkoly
Zadání sezónních úkolů budeme zveřejňovat v průběhu roku. Úkoly jsou vázané vždy na konkrétní čtvrtletí. Kompletní informace, termíny a počet bodů, které můžete získat, najdete vždy u konkrétního úkolu.
Jak získat více bodů pro vaši agenturu?
- Využijte široké spektrum formátů a cílení, proaktivně pracujte s novými funkcemi
- Při rozvoji účtů můžete využít i pomoc Sklik konzultanta
- Plňte co nejvíce sezonních úkolů
Aktuální sezónní úkoly
Splnit a přihlásit všechny úkoly můžete do 31. 12. 2025, s výjimkou Sklik výzvy, kterou je nutné přihlásit do 30. 11. 2025.
- Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie
Zapojte se do soutěže Sklik výzva, ve které oceňujeme práci nejlepších specialistů. Tématem aktuální výzvy je Black Friday strategie. Do Sklik výzvy se může přihlásit i několik specialistů z jedné agentury. Body do Sklik Ověřené agentury roku ale získáte jen jednou. Navíc máte možnost vyhrát věcné ceny a získat fyzickou trofej. Vítězné kampaně také představíme na blogu a sociálních sítích Seznamu.- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 300 bodů
- Body přidělíme automaticky na základě přihlášení na webu Sklik výzvy
- Přihlásit se můžete do 30. 11. 2025
- Doporučení Sklik
Vyžádejte si od svého konzultanta doporučení, pro vámi spravovaný Sklik účet a doporučení v účtu zapracujte. Body přidělíme až na základě adekvátního zapracování doporučení. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Sklik.
Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100–200 bodů podle zapracování doporučení).- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů
- Maximum hodnocených doporučení: 1
- Není nutné se přihlašovat přes formulář – splnění vyhodnotí váš Sklik konzultant
- Úkol je nutné splnit do 31. 12. 2025
- Využití cílení: Interscroller a Branding
Spusťte u svých klientů vysoce vizibilní formát Interscroller nebo branding. Formát musí být spuštěn v účtu, kde letos ještě nebyl využit. Zapojit můžete maximálně 2 účty. Za každý účet získáte 100 bodů.- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů
(100 bodů za každý účet) - Maximum přihlášených účtů: 2
- Úkol je nutné přihlásit pomocí tlačítka níže
- Přihlásit se můžete do 31. 12. 2025
- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů
Průběžné pořadí
| Pořadí | Agentura | Body |
|---|---|---|
| 1 | Ing. Michal Jankovič | 7110 |
| 2 | Adsvantage s.r.o. | 7102 |
| 3 | Effectix.com, s.r.o. | 7063 |
| 4 | Magnas Performance s.r.o. | 6751 |
| 5 | Business Factory s.r.o. | 6531 |
| 6 | Facebůh | 6526 |
| 7 | Deserved s.r.o. | 6036 |
| 8 | BrightBox s.r.o. | 5751 |
| 9 | Marketing helper s.r.o. | 5661 |
| 10 | EVIDY s.r.o. | 5532 |
| 11 | Plugo s.r.o. | 5348 |
| 12 | Handlíř. | 5215 |
| 13 | Lukáš Těžký | 5158 |
| 14 | FEO digital agency s.r.o. | 4984 |
| 15 | Shockmarket s.r.o. | 4744 |
| 16 | eVisions Advertising s.r.o. | 4627 |
| 17 | UnicornsLab s.r.o. | 4593 |
| 18 | Netroot | 4290 |
| 19 | Brand Boost Media s.r.o. | 4203 |
| 20 | ROIMARK s.r.o. | 4170 |