Sklik Ověřená agentura roku

V kategorii Sklik Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur a plnění sezónních úkolů. Součet bodů za obě oblasti určuje konečné pořadí agentur.

Celoroční práce

Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, jejichž kampaně spravují v Skliku. Výsledky této práce bodujeme průběžně. Odborná porota přitom posuzuje různé aspekty práce, jako jsou poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.

Sezónní úkoly

Zadání sezónních úkolů budeme zveřejňovat v průběhu roku. Úkoly jsou vázané vždy na konkrétní čtvrtletí. Kompletní informace, termíny a počet bodů, které můžete získat, najdete vždy u konkrétního úkolu.

Jak získat více bodů pro vaši agenturu?

  • Využijte široké spektrum formátů a cílení, proaktivně pracujte s novými funkcemi
  • Při rozvoji účtů můžete využít i pomoc Sklik konzultanta
  • Plňte co nejvíce sezonních úkolů

Aktuální sezónní úkoly

Splnit a přihlásit všechny úkoly můžete do 30. 9. 2025.

  • Sklik výzva: DRTG návštěvníků Seznamu
    Zapojte se do soutěže Sklik výzva, ve které oceňujeme práci nejlepších specialistů. Tématem aktuální výzvy je dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Do Sklik výzvy se může přihlásit i několik specialistů z jedné agentury. Body do Sklik Ověřené agentury roku ale získáte jen jednou. Navíc máte možnost vyhrát věcné ceny a získat fyzickou trofej. Vítězné kampaně také představíme na blogu a sociálních sítích Seznamu.
    • Maximum bodů, které lze za úkol získat: 300 bodů
    • Body přidělíme automaticky na základě přihlášení na webu Sklik výzvy
    • Přihlásit se můžete do 30. 9. 2025
  • Doporučení Sklik
    Vyžádejte si od svého konzultanta doporučení, pro vámi spravovaný Sklik účet a doporučení v účtu zapracujte. Body přidělíme až na základě adekvátního zapracování doporučení. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Sklik.
    Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100–200 bodů podle zapracování doporučení).
    • Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů
    • Maximum hodnocených doporučení: 1
    • Není nutné se přihlašovat přes formulář – splnění vyhodnotí váš Sklik konzultant
    • Úkol je nutné splnit do 30. 9. 2025
  • Testimoniál
    Sepište a odešlete nám krátký text (testimoniál) o délce ideálně 10–15 vět, ve kterém se zaměříte na některé z témat jako využívání klíčových funkcí, cílení nebo formátů v Skliku. Podělte se o to, jak dané možnosti používáte, co vám přinášejí a případně připojte praktické tipy.
    Text vyplňte do kolonky „Prostor pro doplňující informace“ v našem formuláři. Do pole „Hodnocené účty“ prosím napište, jakou pozici v agentuře zastává autor testimoniálu. Za odeslaný a schválený testimoniál získáte 250 bodů. Maximum je 1 testimoniál za agenturu.
    • Maximum bodů, které lze za úkol získat: 250 bodů
    • Maximum testimoniálů za agenturu: 1
    • Úkol je nutné přihlásit pomocí formuláře níže
    • Přihlásit se můžete do 30. 9. 2025

Přihlásit sezónní úkol

Bonusový úkol – případová studie (omezený počet témat)

Hledáme inspirativní využití cílení nebo formátů v Skliku, které společně zpracujeme jako případovou studii. Můžeme tak ukázat výsledky vaší agentury a klienta na našem blogu a sociálních sítích.

Témata případových studií jsou předem daná – jejich přehled najdete přímo ve formuláři, kde si je můžete rezervovat. Nelze tedy zpracovávat libovolné téma, ale pouze ta, z dostupného seznamu. Téma doporučujeme nejprve probrat se svým Sklik konzultantem.

  • Maximum bodů, které lze za úkol získat: 700 bodů
  • Body vám přidělíme při úspěšném zpracování případové studie
  • Maximum případových studií za agenturu: 1
  • Úkol je nutné přihlásit pomocí tohoto formuláře 
  • Úkol je možné přihlásit dokud budou k dispozici volná témata nebo do 30. 9. 2025