Sklik Ověřená agentura roku
V kategorii Sklik Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur a plnění sezónních úkolů. Součet bodů za obě oblasti určuje konečné pořadí agentur.
Celoroční práce
Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, jejichž kampaně spravují v Skliku. Výsledky této práce bodujeme průběžně. Odborná porota přitom posuzuje různé aspekty práce, jako jsou poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.
Sezónní úkoly
Zadání sezónních úkolů budeme zveřejňovat v průběhu roku. Úkoly jsou vázané vždy na konkrétní čtvrtletí. Kompletní informace, termíny a počet bodů, které můžete získat, najdete vždy u konkrétního úkolu.
Jak získat více bodů pro vaši agenturu?
- Využijte široké spektrum formátů a cílení, proaktivně pracujte s novými funkcemi
- Při rozvoji účtů můžete využít i pomoc Sklik konzultanta
- Plňte co nejvíce sezonních úkolů
Aktuální sezónní úkoly
Splnit a přihlásit všechny úkoly můžete do 30. 9. 2025.
- Sklik výzva: DRTG návštěvníků Seznamu
Zapojte se do soutěže Sklik výzva, ve které oceňujeme práci nejlepších specialistů. Tématem aktuální výzvy je dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Do Sklik výzvy se může přihlásit i několik specialistů z jedné agentury. Body do Sklik Ověřené agentury roku ale získáte jen jednou. Navíc máte možnost vyhrát věcné ceny a získat fyzickou trofej. Vítězné kampaně také představíme na blogu a sociálních sítích Seznamu.- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 300 bodů
- Body přidělíme automaticky na základě přihlášení na webu Sklik výzvy
- Přihlásit se můžete do 30. 9. 2025
- Doporučení Sklik
Vyžádejte si od svého konzultanta doporučení, pro vámi spravovaný Sklik účet a doporučení v účtu zapracujte. Body přidělíme až na základě adekvátního zapracování doporučení. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Sklik.
Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů (100–200 bodů podle zapracování doporučení).- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 200 bodů
- Maximum hodnocených doporučení: 1
- Není nutné se přihlašovat přes formulář – splnění vyhodnotí váš Sklik konzultant
- Úkol je nutné splnit do 30. 9. 2025
- Testimoniál
Sepište a odešlete nám krátký text (testimoniál) o délce ideálně 10–15 vět, ve kterém se zaměříte na některé z témat jako využívání klíčových funkcí, cílení nebo formátů v Skliku. Podělte se o to, jak dané možnosti používáte, co vám přinášejí a případně připojte praktické tipy.
Text vyplňte do kolonky „Prostor pro doplňující informace“ v našem formuláři. Do pole „Hodnocené účty“ prosím napište, jakou pozici v agentuře zastává autor testimoniálu. Za odeslaný a schválený testimoniál získáte 250 bodů. Maximum je 1 testimoniál za agenturu.- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 250 bodů
- Maximum testimoniálů za agenturu: 1
- Úkol je nutné přihlásit pomocí formuláře níže
- Přihlásit se můžete do 30. 9. 2025
Bonusový úkol – případová studie (omezený počet témat)
Hledáme inspirativní využití cílení nebo formátů v Skliku, které společně zpracujeme jako případovou studii. Můžeme tak ukázat výsledky vaší agentury a klienta na našem blogu a sociálních sítích.
Témata případových studií jsou předem daná – jejich přehled najdete přímo ve formuláři, kde si je můžete rezervovat. Nelze tedy zpracovávat libovolné téma, ale pouze ta, z dostupného seznamu. Téma doporučujeme nejprve probrat se svým Sklik konzultantem.
- Maximum bodů, které lze za úkol získat: 700 bodů
- Body vám přidělíme při úspěšném zpracování případové studie
- Maximum případových studií za agenturu: 1
- Úkol je nutné přihlásit pomocí tohoto formuláře
- Úkol je možné přihlásit dokud budou k dispozici volná témata nebo do 30. 9. 2025
Průběžné pořadí
Pořadí | Agentura | Body |
---|---|---|
1 | Effectix.com, s.r.o. | 4414 |
2 | Adsvantage s.r.o. | 4281 |
3 | Facebůh | 4260 |
4 | Ing. Michal Jankovič | 4153 |
5 | Business Factory s.r.o. | 4070 |
6 | Magnas Performance s.r.o. | 4003 |
7 | Deserved s.r.o. | 3830 |
8 | Plugo s.r.o. | 3723 |
9 | Marketing helper s.r.o. | 3597 |
10 | UnicornsLab s.r.o. | 3576 |
11 | EVIDY s.r.o. | 3476 |
12 | BrightBox s.r.o. | 3419 |
13 | eVisions Advertising s.r.o. | 3411 |
14 | Lukáš Těžký | 3410 |
15 | Shockmarket s.r.o. | 3398 |
16 | Pehantia s.r.o. | 2787 |
17 | FEO digital agency s.r.o. | 2776 |
18 | Netroot | 2606 |
19 | Brand Boost Media s.r.o. | 2445 |
20 | Remédio Digital s.r.o. | 2385 |