Ověření pomocí MojeID

Po ověření účtu metodou MojeID nebude nikde uchovávána fotografie vašeho dokladu, ani poskytována třetím stranám či používána pro jakékoli další účely.

Postup pro ověření účtu pomocí MojeID

V levém menu klikněte na odkaz Osobní údaje.

U položky Ověření účtu klikněte na odkaz Ověřit.

Zobrazí se úvodní informace k ověření MojeID, se kterými se, prosím, seznamte.

Pro pokračování v ověření klikněte na tlačítko Ověřit účet.

Budete přesměrováni na stránku s poskytovateli služby MojeID, kde se přihlásíte vašimi údaji.

Následně pokračujte procesem přihlášení dle informací MojeID.

Během ověřování vás bude systém informovat o údajích, které společnosti Seznam.cz předá v rámci procesu ověření. Kdykoliv můžete proces ověření ukončit a data tak nebudou předána.

Pokud ověření potvrdíte a dokončíte, přesměruje vás poskytovatel služby MojeID zpět na stránku s vašimi osobními údaji a budete vyzváni k zadání hesla k vašemu účtu.

Následně se zobrazí okno potvrzující úspěšné dokončení ověření.

Ve vašem účtu je nyní nastavené jméno a rok narození v souladu s údaji v MojeID. Ruční aktualizaci lze rovněž spustit kliknutím na tlačítko Změnit u položky MojeID. Proces ověření je v tomto případě shodný s prvním ověřením.

Změny jednotlivých údajů přímo v Seznam účtu nejsou u ověřeného účtu možné. To proto, abychom zajistili, že údaje ověřených účtů budou vždy aktuální a pravdivé.

Ověření MojeID se nezdařilo?

Pokud ověření selže nebo jej z vlastního rozhodnutí přerušíte, zobrazí se okno upozorňující na nedokončení ověření s chybou.

Účet v tomto případě zůstane neověřený, případně zůstane v platnosti dříve provedené ověření, pokud jste prováděli aktualizaci.

Nemám MojeID, co teď?

Případně můžete využít ověření přes Bankovní identitu.