Pokud máte svůj Seznam Účet ověřený pomocí bankovní identity MONETA Bank, je možné, že vám banka v minulosti vydala nový identifikátor bankovní identity v rámci změny svých bankovních systémů.
V takovém případě nebude obnova přístupu k účtu pomocí bankovní identity funkční.
Je tedy potřeba, abyste aktualizovali své ověření bankovní identitou ve svém Účtu na stránce Osobní údaje.
Jak postupovat při aktualizaci?
Přihlaste se do svého Seznam Účtu a přejděte na záložku Osobní údaje. V části Ověření účtu u položky Bankovní identita klikněte na Změnit.

Tlačítko Ověřit a aktualizovat údaje vás přesměruje na stránku s poskytovateli služby BankiD, kde vyberete svého poskytovatele MONETA Bank.

Následně pokračujte procesem přihlášení, jak jste u své banky zvyklí.

Po úspěšném přihlášení se vaše údaje aktualizují a budete přesměrování zpět na stránku s vašimi osobními údaji.

V případě potřeby pomoci při aktualizaci se můžete obrátit na naši uživatelskou podporu.