Seznam bez cílené reklamy

Rozhodli jste se odmítnout udělit svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, a to pro všechny účely.

Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je zpoplatněn produktem Seznam bez cílené reklamy. Tento produkt se týká pouze Personalizace reklamy (vytváření profilu pro personalizaci reklamy a následné použití pro personalizaci reklam) a Ukládání nebo přístupu k informacím do zařízení, nikoli Personalizace obsahu (vytváření profilu pro personalizaci a následné použití pro personalizaci obsahu jednotlivých služeb, např. Novinky.cz) a Přesných údajů o zeměpisné poloze a identifikace pomocí skenování zařízení (sledování polohy např. pro zobrazení přesné polohy na mapy.cz a zobrazení okolních bodů zájmu dle Vaší konkrétní polohy).

Jakmile zvolíte nesouhlas s vyjmenovanými účely, budete vyzváni k potvrzení přechodu na platbu měsíčního předplatného produktu Seznam bez cílené reklamy.

Toto předplatné se bude opakovaně jednou měsíčně strhávat z Vašeho účtu, propojeného s platební kartou, kterou uhradíte první měsíc předplatného. Toto se bude dít automaticky samo, bez nutnosti Vašeho zásahu.

Pro zrušení předplatného je potřeba přejít do svého účtu do sekce Platby a předplatná. Zde u aktivního předplatného klikněte na tlačítko „Zrušit obnovu“. Následně budete požádáni o druhé potvrzení, aby nedošlo k nechtěnému zrušení. 

Založení a úhrada měsíčního předplatného

Pro platbu následujte tyto kroky:

1. Na první stránce dialogu zvolte možnost „Předplatit“ v boxu Necílená reklama.

2. Pokud nejste přihlášeni, budete vyzváni k přihlášení k Seznam Účtu. Odmítnutí a následná platba je vázána na Seznam Účet a bez přihlášení nelze provést.

3. Následně budete přesměrováni na přihlášení k Seznam Účtu. Můžete se přihlásit již existujícím účtem, nebo si založit nový.

4. Po přihlášení budete přesměrováni na potvrzení o platbě nového předplatného.

5. Přečtěte si prosím smluvní podmínky a potvrďte jejich přečtení. Klikněte na „Přejít k platbě“ a budete přesměrováni na platební bránu.

6. Na platební bráně vyplňte požadované údaje o kartě, ze které bude následně měsíční předplatné pravidelně strháváno. V rámci platebního procesu potvrďte vše tak, jak jste zvyklí u své banky. Vše je bezpečné a odehrává se na straně banky.

7. Po dokončení platby budete vráceni zpět na potvrzení o provedení platby. Klikněte na tlačítko „Přejít zpět“ pro navrácení do dialogu na službě pro dokončení nastavení personalizace.

8. Pokud průběh platby selže, zobrazí se informace o selhání a platbu můžete opakovat od začátku procesu.

9. Jakmile budete přesměrováni zpět, zobrazí se dialogové okno s detailním nastavením personalizace, kde je již zapsán nesouhlas se všemi účely a potvrzení o aktivaci produktu Seznam bez cílené reklamy. Nyní můžete okno křížkem v pravém horním rohu zavřít, nebo upravit nastavení personalizačních účelů a zavřít tlačítkem Uložit nastavení.

10. Budete vráceni na původně navštívenou službu, kterou od nynějška uvidíte pouze s reklamou, která není personalizována. Seznam od okamžiku zaplacení o vás neuchovává žádná personalizační ani jiná data.

Sdílení Seznamu bez cílené reklamy

Pokud službu Seznam bez cílené reklamy sdílíte nebo chcete sdílet: 

Službu je možné sdílet až se třemi dalšími lidmi. Nezáleží na tom, zda jde o rodinu, přátele nebo třeba kolegu — stačí znát jejich e-mailovou adresu. 

Sdílení nastavíte ve svém účtu v sekci Platby a předplatná. U služby Seznam bez cílené reklamy klikněte na tlačítko Změnit v řádku Sdíleno s dalšími lidmi.  

Poté zadejte e-mail osoby, se kterou chcete službu sdílet, a potvrďte kliknutím na Přidat uživatele

Sdílení můžete kdykoli zrušit – opět v sekci Platby a předplatná, kliknutím na Změnit a následným kliknutím na Odebrat u daného e-mailu. O zrušení bude příjemce automaticky informován e-mailem. 

Sdílení není možné, pokud má druhá strana vlastní aktivní předplatné nebo pokud má účet registrovaný pouze na telefonní číslo. 

Pokud službu Seznam bez cílené reklamy máte nasdílenou: 

V případě, že jste příjemce sdílení, tak obdržíte e-mail s informací, že vám byla služba zpřístupněna nebo naopak odebrána. Ve svém účtu vidíte, kdo vám službu sdílí, a můžete sdílení kdykoli sám ukončit, pomocí tlačítka Ukončit

Pokud si bude chtít službu pořídit samostatně, musíte nejdříve ukončit sdílení od ostatních. 

Změna platebních údajů

Změna platební karty již není možná přes Nastavení personalizace. Nyní můžete platební kartu změnit přímo ve svém účtu v sekci Platby a předplatná

Tip: Pokud potřebujete změnit platební kartu kvůli její expiraci nebo z jiného důvodu, postupujte podle níže uvedených kroků. 

  1. Přihlaste se ke svému účtu a přejděte do sekce Platby a předplatná
  2. Najděte aktivní předplatné, pro které chcete změnit platební kartu. 
  3. Klikněte na možnost „Změnit“
  1. Budete přesměrováni na platební bránu, kde vyplníte nové údaje k platební kartě. 
  2. Pokud změna proběhne úspěšně, zobrazí se potvrzení o úspěšné změně platební karty

6. V případě neúspěchu se zobrazí dialog s informací o neúspěšné změně

Zrušení a obnova měsíčního předplatného

Pokud chcete zrušit své předplatné, je potřeba přejít do svého účtu do sekce Platby a předplatná. Zde u aktivního předplatného klikněte na tlačítko „Změnit“ nebo „Zrušit obnovu“. Následně budete požádáni o druhé potvrzení, aby nedošlo k nechtěnému zrušení. 

Pro obnovení předplatného klikněte na „Obnovit předplatné“, čímž dojde k jeho automatickému obnovení. 

Aktualizace nastavení soukromí

Pokud využíváte Seznam bez reklam a platnost vašeho nastavení soukromí vypršela, zobrazí se vám při návštěvě služby upozornění s možností nastavení. Než budete moct pokračovat, je potřeba své nastavení znovu potvrdit nebo upravit

  1. Zobrazí se vám lišta s informací, že platnost vašeho souhlasu vypršela. 
  1. Po kliknutí (například na článek nebo samotnou lištu) se otevře menší dialog s volbami

Co můžete udělat: 

  • Kliknutím na „Nastavit nesouhlas“ potvrdíte, že nechcete souhlasit se zpracováním osobních údajů – tím se vám nastaví nesouhlas se všemi účely
  • Pokud jste dříve měli zapnutý některý z účelů (např. personalizovaný obsah), je potřeba ho znovu ručně povolit přes volbu „Upravit nastavení“

Pokud jste dříve měli zapnutý některý z účelů (např. personalizovaný obsah), je potřeba ho znovu ručně povolit přes volbu „Upravit nastavení“

Po potvrzení nastavení se vrátíte zpět na původní stránku a můžete pokračovat.