Časté dotazy ke zpracování osobních údajů
Dialog se stále opakovaně zobrazuje.
- Dialog není možné přeskočit či odložit na později:
- Nezbytné je vyjádřit souhlas či nesouhlas se zobrazenou nabídkou. Do té doby se výzva bude zobrazovat stále
- Pokud je v prohlížeči nastaveno blokování sdílení cookies třetích stran, bude se dialog zobrazovat zvlášť na každé službě, na kterou přistoupíte, a na každé takové službě je pak následně třeba souhlas či nesouhlas nastavit:
- Řešením je povolit cookies třetích stran v nastavení prohlížeče
- Pokud je prohlížeč, nebo jiný program v počítači či mobilním zařízení, nastaven tak, aby byly soubory cookies mazány automaticky např. při ukončení prohlížeče, neuloží se informace u uděleném nebo neuděleném souhlasu pro nepřihlášeného uživatele či návštěvníka služeb. Dialog se při příští návštěvě služby zobrazí znovu:
- Řešením je změnit nastavení prohlížeče anebo využívat služby jako přihlášený uživatel. Přihlášení uživatelé nastavují souhlasy či nesouhlasy pouze jednou, nastavené údaje se uloží do uživatelského Účtu a následně se již používají na všech službách bez nutnosti opakovaného potvrzování
Žádný souhlas vám dát nechci.
Aby se zobrazovaný dialog zobrazovat přestal, je nezbytné zvolit jednu z možností, ať už Souhlas nebo Nesouhlas s výzvou.
V dialogu je možné přejít na Další volby a zde vyjádřit svůj nesouhlas. Dialog se poté rovněž přestane zobrazovat. Pokud se tak nestane, doporučujeme prověřit možné příčiny uvedené v části Dialog se stále opakovaně zobrazuje.
Dialog vůbec na nic nereaguje.
Pokud by nastala situace, kdy se snažíte v dialogu provádět úpravy, ale dialog ani tlačítka v něm nereagují na klikání, zkuste nejprve ve svém prohlížeči promazat dočasné soubory a soubory cookies, případně zkusit dočasně vypnout používaná rozšíření, která na toto chování také mohou mít vliv.
- Postupy na Promazání mezipaměti a cookies v prohlížečích.
- Postupy na správu Doplňků a rozšíření pro prohlížeč.
Pokud ani tyto postupy nevedou k nápravě, zjistěte si, prosím, jaký používáte konkrétní prohlížeč a jeho verzi a kontaktujte naši technickou podporu pomocí tlačítka Vyřešit problém hned teď na konci této stránky.
Postup pro zjištění verze používaného prohlížeče najdete v nápovědě Jak zjistit verzi internetového prohlížeče.
Souhlas byl udělen, přesto se dialog stále zobrazuje.
Po udělení souhlasu či nesouhlasu se údaj ukládá do souboru cookie v prohlížeči, případně také do nastavení Účtu v případě, že jste své rozhodnutí učinili jako přihlášení uživatelé. Dialog se již následně nezobrazuje. Pokud tomu však tak není a dialog se zobrazuje stále a opakovaně, ověřte si možné příčiny uvedené v části Dialog se stále opakovaně zobrazuje.
Proč vůbec nějaké souhlasy vyžadujete?
Naše služby přizpůsobujeme na míru našim uživatelům, tedy vám, a stejně tak umožňujeme zobrazení reklamy, která odpovídá vašim zájmům. Abychom služby v této podobě mohli poskytovat, ukládá nám zákon povinnost dotázat se uživatele, zda s takovým přizpůsobením souhlasí.
Dotaz na souhlasy se proto zobrazuje v souladu s požadavky platné legislativy.
Informace k personalizaci jsou dostupné na následující stránce, kde také můžete své nastavení upravit.
Přihlášení uživatelé mohou své nastavení upravit ve svém Účtu po přihlášení na následující adrese.
Časté dotazy k deaktivaci účtu
Co znamená deaktivace účtu?
Deaktivováním uživatelského účtu dojde k odstranění dat v něm obsažených v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. Takový deaktivovaný účet již nebude možné znovu nikdy registrovat pro využívání služeb Seznam.cz, ani jej jakkoliv obnovit. Toto nastavení je dostupné v Účtu v části Ochrana osobních údajů a využít lze následující postup.