Videa se nepřehrávají
Obsah Streamu je možné sledovat pouze na území České republiky. Pokud jste na území České republiky a přehrávání vám přesto nefunguje, doporučujeme promazat soubory cookies a cache.
Nepřehrává se zvuk
Pokud máte potíže se zvukem u videí, je třeba zkontrolovat následující:
- Funguje zvuk na jiné stránce, například u videí na YouTube?
- Není vypnutý zvuk na konkrétní záložce v prohlížeči?
- Jsou zapojená sluchátka nebo reproduktory? Nemají sníženou hlasitost na minimum?
- Zkontrolujte nastavení vašeho prohlížeče. Je možné, že je vypnutý zvuk přímo v prohlížeči.
- Pokud jste připojeni na cizí, případně veřejnou wifi síť – například v hotelu, vyzkoušejte spustit video na Streamu přes mobilní data.
V případě, že jste vše zkontrolovali a zvuk stále nefunguje, obraťte se na naši technickou podporu.
Aplikace na televizi nefunguje správně
Pokud se v televizní aplikaci potýkáte s nestandardním chováním, vyzkoušejte televizi restartovat, a to odpojením od elektřiny alespoň po dobu jedné minuty. Pokud restart nepomůže, aplikaci odinstalujte a znovu nainstalujte.
Nezobrazují se odebírané pořady
V mobilní aplikaci Stream pro Apple zařízení se aktuálně nezobrazují vámi odebírané pořady. Jedná se o složitější problém na jehož opravě pracujeme. Aktuálně nemáme časový odhad opravy.