Nejčastější technické potíže

Videa se nepřehrávají

Obsah Streamu je možné sledovat pouze na území České republiky. Pokud jste na území České republiky a přehrávání vám přesto nefunguje, doporučujeme promazat soubory cookies a cache.

Nepřehrává se zvuk

Pokud máte potíže se zvukem u videí, je třeba zkontrolovat následující:

  • Funguje zvuk na jiné stránce, například u videí na YouTube? 
  • Není vypnutý zvuk na konkrétní záložce v prohlížeči?
  • Jsou zapojená sluchátka nebo reproduktory? Nemají sníženou hlasitost na minimum?
  • Zkontrolujte nastavení vašeho prohlížeče. Je možné, že je vypnutý zvuk přímo v prohlížeči.
  • Pokud jste připojeni na cizí, případně veřejnou wifi síť – například v hotelu, vyzkoušejte spustit video na Streamu přes mobilní data.

V případě, že jste vše zkontrolovali a zvuk stále nefunguje, obraťte se na naši technickou podporu.

Aplikace na televizi nefunguje správně

Pokud se v televizní aplikaci potýkáte s nestandardním chováním, vyzkoušejte televizi restartovat, a to odpojením od elektřiny alespoň po dobu jedné minuty. Pokud restart nepomůže, aplikaci odinstalujte a znovu nainstalujte.

Nezobrazují se odebírané pořady

V mobilní aplikaci Stream pro Apple zařízení se aktuálně nezobrazují vámi odebírané pořady. Jedná se o složitější problém na jehož opravě pracujeme. Aktuálně nemáme časový odhad opravy.