Vyhodnocení systému stížností

Informace o fungování a efektivnosti interního systému pro vyřizování stížností podle nařízení (EU) č. 2019/1150

Období: 01.01.2024–31.12.2024

Počet stížností podaných prostřednictvím formuláře stížností: 103

Hlavní druhy stížností za stanovené obdobíPrůměrná doba potřebná na jejich vyřízeníSouhrnné informace o výsledku stížností
Technické problémy (včetně nahlášení vady dílčí funkce služby)Do 1 pracovního dneV 25 % stížnost vyhodnocena jako důvodná a přijata opatření, v 75 % nedůvodná
Nahlášení na chyby realitního zprostředkovatele nebo makléře (včetně obsahu inzerce a chování realitního zprostředkovatele)Do 1 pracovního dneV 45 % stížnost vyhodnocena jako důvodná a přijata opatření, v 55 % vyhodnocena jako nedůvodná
Opatření poskytovatele (včetně podnětů na zlepšení funkce služby)Do 1 pracovního dneV 15 % vyhodnocena jako důvodná, v 85 % stížnost vyhodnocena jako nedůvodná