Vyhodnocení systému stížností

Informace o fungování a efektivnosti interního systému pro vyřizování stížností podle nařízení (EU) č. 2019/1150

Období: 01.01.2024 – 31.12.2024

Počet stížností podaných prostřednictvím formuláře stížností: 103

Hlavní druhy stížností za stanovené obdobíPrůměrná doba potřebná na jejich vyřízeníSouhrnné informace o výsledku stížností
Technické problémy (včetně nahlášení vady dílčí funkce služby)Do 1 pracovního dne25 % stížností vyhodnoceno jako důvodné a byla přijata opatření, 75 % nedůvodné
Nahlášení na chyby realitního zprostředkovatele nebo makléře (včetně obsahu inzerce a chování realitního zprostředkovatele)Do 1 pracovního dne45 % stížností vyhodnoceno jako důvodné a byla přijata opatření, 55 % vyhodnoceno jako nedůvodné
Opatření poskytovatele (včetně podnětů na zlepšení funkce služby)Do 1 pracovního dne15 % stížností vyhodnoceno jako důvodné, 85 % stížností vyhodnoceno jako nedůvodné