Technické podmínky Sreality.cz – Řazení inzerátů na Sreality.cz

Sreality.cz

Inzeráty se dají hledat pouze na základě zvoleného filtru. Výpis inzerátů je automaticky seřazený od nejnovějšího inzerátu. Dále je možné inzeráty řadit dle ceny.

Ve všech případech řazení se na první pozici zobrazuje inzerát, který je zařazený v reklamní pozici Tip regionu. Tento inzerát je označený označením TIP a pokud je tato pozice na zvolený filtr zakoupena zobrazuje se vždy na prvním místě. Následně se inzeráty řadí dle:

  • Nejnovější – inzeráty se řadí dle data a času vložení a zároveň dle času tzv. topnutí inzerátu. Každý vložený i topovaný inzerát dostane svoje časové razítko a podle daného času se ve výpisu seřadí
  • Nejlevnější – inzeráty jsou řazeny vzestupně dle zadané ceny inzerované nemovitosti. Inzeráty, které nemají uvedenou inzerovanou cenu (Info o ceně v realitní kanceláři RK) jsou automaticky řazeny nakonec. Pokud mají inzeráty stejnou cenu, tak jsou seřazeny dle data vložení
  • Nejdražší – inzeráty jsou seřazeny sestupně dle ceny inzerované nemovitosti. Inzeráty, které nemají uvedenou cenu (Info o ceně v realitní kanceláři RK) jsou brány tak, že neznáme jejich cenu a jsou tedy řazeny nakonec. Pokud mají inzeráty stejnou cenu, tak jsou seřazeny dle data vložení

Seznam.cz – hint

Developerské projekty 

Projekty se dají vyhledat pouze na základě zadaného filtru. Developreské projekty se automaticky řadí dle nejnovějšího podle data a času vložení do systému.

Realitní kancelář

Realitní kancelář je možné hledat v adresáři RK buď dle regionu nebo přes vyhledávací pole. Výsledky ze všech hledání jsou řazení automaticky dle počtu zakázek dané realitní kanceláře.

Reklamní pozice

Homepage Sreality.cz, Filtry

  • Branding a Video panel + Branding – reklama se zobrazuje v horní části stránky. Na HP se zobrazuje nad výběrem kategorie a ve filtru na samotnými filtry. Cílení je možné na region, zařízení, behaviorální
  • Rectangle – pozice se zobrazuje v dolní části stránky. Jedná se o bannerový formát

 Výpis inzerátů

  • Tip regionu – pozice se zobrazuje jako první inzerát s označením TIP. Na pozici může rotovat více inzerátů od jedné realitní kanceláře. Cílení reklamy je na typ, kategorii a region. Pozice jde koupit na jednotlivé dny
  • Tip makléře – ve výpisu inzerátů se zobrazuje tato reklamní pozice. Pozice se cílí na typ, kategorii, region a je možné ji koupit vždy na týden
  • Tip logo – zobrazení loga realitní kanceláře i ve výpisu inzerátů ve fotografiích. Aktivace probíhá přes administraci Srealit. Logo se pak zobrazuje u všech zakázek realitní kanceláře. Na řazení výsledků to nemá žádný vliv
  • Rectangle – pozice se zobrazuje pod výpisem inzerátů. Cílení na region a prodej na CPT

Detail inzerátu

  • VKI – vlastní karta inzerátu – zobrazuje se v detailu inzerátů. Inzerce se kupuje přímo na konkrétní IČ. Klienti si tak můžou ve svých inzerátech zobrazit i vlastní banner s možností cílení díky Sklikové kampaně
  • Bannerové formáty – Skyscraper, Middle, Rectangle – formáty zobrazené v detailu nabídky, možnost zakoupení na CPT dle dostupného cílení
  • Hypoteční srovnávač – pozice je umístěna v detailu inzerátu ve spodní části pod kontakty. Pod názvem a cenou je proklik „Spočítat hypotéku“. V současné době probíhá pilotní projekt se společností, která dodává úrokové sazby všech bank