Realitní kanceláře a makléři

Jak začít inzerovat jako realitní kancelář / makléř?

Potřebujete-li pomoci, můžete kontaktovat kolegy z Firmy.cz na info@firmy.cz nebo tel: 234 694 415.

Dále je potřeba založit tzv. Peněženku a propojit ji s IČ. To provedete přihlášením zvoleným e-mailem na klient.seznam.cz. V levém menu zvolíte Nastavení a vyplníte fakturační údaje.

Po založení zápisu a peněženky zašlete na e-mail info@sreality.cz informaci o plánovaném počtu inzerátů, IČ a kontakty na Vás (e-mail a telefonní číslo). Přidělíme Vám obchodního zástupce, který s Vámi registraci dokončí a pomůže s nastavením služeb dle potřeb.

Kompletní informace k aktivaci/registraci realitní kanceláře najde zde.

Jakým způsobem dobiji kredit v tzv. Peněžence?

Dobití kreditu je možné přímo z administrace, která Vám bude v rámci registrace zpřístupněna.

Do systému je nutné se přihlásit e-mailem peněženky, pak lze účet jakkoliv spravovat.

Nejrychlejším způsobem úhrady je platba kartou online, kdy se kredit propíše do půl hodiny. Dobít ho můžete i bankovním převodem, v tom případě však bude kredit propsán se zpožděním, tj. do druhého dne. Cenu inzerce naleznete v ceníku služeb.

Upozornění:

Kredit nedobíjejte, dokud nebude e-mail peněženky svázaný s IČ, tj. neobdržíte autorizaci z fakturačního oddělení.

Bez toho nelze vystavovat faktury, jen zjednodušené doklady. Zpětná oprava již není možná.

Jak získám doklad o uhrazeném kreditu?
Mám zájem o realitní software od Srealit, jak ho získám a kde najdu potřebné informace?

Pro získání našeho realitního softwaru (importního programu) s názvem SRS je potřeba obrátit se na naši podporu na info@sreality.cz.

Podmínkou pro získání zvýhodněného balíčku je registrace jako realitní kancelář a inzerování na našem serveru.

Jak založit nebo upravit makléřský profil pod účtem RK?

Makléřské profily lze zakládat i editovat importními programy, pokud je RK takový program využívaný ke vkládání inzerce. Pokud importní program nevyužíváte, je potřeba zaslat údaje pro založení na info@sreality.cz a profil makléře vytvoříme.

Pro založení profilu makléře je potřeba následující:

  • E-mail makléře (slouží pro založení makléře) – nesmí být shodný s emailem Peněženky a musí být registrován na Seznam.cz, případně je třeba provést registraci. Na stránce zvolíte „Mám vlastní e-mail“, poté zadáte celý e-mail včetně domény, dále zadáte heslo, které máte u e-mailu nastaveno, uvedete rok narození, pohlaví a pokračujete vyplněním telefonního čísla, na které přijde ověřovací kód a kliknete na „Dokončit vytvoření účtu“. Po dokončení je nutné potvrdit notifikační e-mail, který bude odeslán na registrovanou e-mailovou adresu
  • Jméno a příjmení makléře
  • Telefonní číslo (mobil)
  • Informaci, zda makléř pracuje na pracovní či externí smlouvu (zde je nutné dodat vlastní IČ makléře)
Je stanovena minimální doba inzerce?

Minimální doba stanovena není. Při vkládání inzerátu je sice požadováno zvolení platnosti, ta však není závazná. Inzerát můžete deaktivovat kdykoliv v průběhu inzerce, klidně již druhý den.

V administraci nelze vkládat či mazat fotogragie, co s tím?

Tento problém nejčastěji způsobuje doplněk prohlížeče AdBlock, což je blokátor reklamy a výrazně omezuje funkce naší administrace. Při zadávání či editaci inzerátu je potřeba ho alespoň dočasně vypnout.

Pokud tento doplněk zapnutý nemáte, může to způsobovat přímo prohlížeč. Pak stačí prohlížeč změnit. Ideální je Mozilla Firefox, tento prohlížeč je všeobecně s našimi systémy nejvíce kompatibilní.

Parametry fotografií, které dokáže systém zpracovat, jsou tyto:

  • Min. rozlišení 480×360px
  • Max. rozlišení 1920×1080px
  • Poměr stran 4:3 (16:9) – fotografie musí být foceny na šířku
  • Max. velikost jedné fotky 5 MB
  • Formát JPG
Jak dlouho trvá, než se zveřejní nový inzerát, nebo dojde-li k úpravě již zveřejněného inzerátu?

Zpracování dat a schvalovací proces po vložení nového inzerátu či po provedení jakýchkoli úprav ve stávajícím inzerátu může trvat 15 až 20 minut, poté se automaticky data propíší i na web.

Zadaný inzerát je označený jako duplicitní. Co to znamená?

Systém vyhodnocování duplicit je opatření proti obcházení pravidel inzerce a služby Topování tím, že je původní inzerát smazán a zadán znovu jako nový.

Tento postup není správný. Vždy je nutné upravovat a aktualizovat původní verzi inzerátu a pro jeho přesun na přední pozice využít službu Topování. Jakékoliv úpravy inzerátu, ať už jde o cenu, výměnu fotografií nebo úpravy parametrů nemovitosti, lze provádět v původní verzi.

Pokud tedy nastane situace, že je původní inzerát smazaný a zadaný jako nový, systém nový inzerát označí jako duplicitní, což znamená, že inzerát je vypublikovaný na webu, ale má přiřazené datum vložení původního inzerátu. Příznak duplicity však nebrání zveřejnění a inzerát lze i topovat.

Jak dlouho zůstává neaktivní inzerát v účtu? Lze inzerát po určité době obnovit?

Systém funguje tak, že k přesunu inzerátu do interního archivu dochází 40 dní ode dne smazání nebo 40 dní od data expirace inzerátu. Do té doby lze inzerát upravovat i obnovit. Po přesunu inzerátu do archivu se již obnovit nedá a je třeba ho zadat znovu.

Co znamená expirace inzerátu?

Expirace znamená, že inzerátu skončila nastavená platnost (7–360dní). Pokud se platnost v možnostech neprodlouží, inzerát se označí jako expirovaný a přestane se zveřejňovat. Expirovaný inzerát v systému zůstane 40 dní, poté se archivuje a tím k němu ztratíte přístup.

Platnost inzerátu lze kdykoli upravovat v prvním kroku editace inzerátu. Po změně platnosti je nutné se proklikat všemi stránkami až na konec editace a a tím změnu potvrdit.

Jak mohu inzerát Topovat?

Inzerát lze topovat kliknutím na ikonu TOP u inzerátu nebo případně přes importní program, pokud má tuto možnost naprogramovanou.

Služba není dostupná první den vložení inzerátu a je dočasně nedostupná ve chvíli, kdy dojde k úpravě inzerátu. Data po úpravě se zpracovávají cca 20 minut, poté se Topování opět zpřístupní.

Cena za jedno topnutí je 25 Kč s DPH, více informací naleznete zde.

Mohu k inzerátu nahrát video?

Samozřejmě, lze vložit jedno video jako soubor.

Informace k parametrům videa naleznete pod tímto odkazem.

Mohu k inzerátu vložit virtuální prohlídku?

K inzerátu lze vložit jednu virtuální prohlídku ve formě odkazu od společnosti Matterport. Jiné prohlídky v současné době nejsou podporovány. Odkaz se vkládá do příslušné kolonky v sekci „Fotogalerie“.

Mattertagy u virtuální prohlídky jsou pro naše služby nepovolené.

Mohu si zažádat o převod nespotřebovaného kreditu zpět na účet, pokud již neplánuji dále inzerovat?

Samozřejmě, po deaktivaci inzerátů stačí zaslat požadavek na fakturace@firma.seznam.cz, zde uvést e-mail Peněženky a číslo účtu, kam mají být prostředky vráceny.

Je možné odstranit z webu příznak zlevnění po snížení ceny nemovitosti?

Příznak zlevnění se po snížení ceny nemovitosti zobrazuje na webu týden a poté se automaticky skryje.

Pokud však potřebujete příznak odstranit dříve, možné to je. Stačí nejprve přes editaci snížit původní cenu nemovitosti zhruba o 15 % a změnu uložit. Poté cenu opět přes editaci upravíte na hodnotu, která se má finálně zobrazovat na webu (musí být vyšší než ta původní snížená) a změnu opět uložíte. Tímto snížením a následným zvýšením ceny se příznak na webu nezobrazí.

Je možné změnit v účtu registrované RK IČ?

To bohužel možné není. Ke každému IČ musí existovat samostatný účet a registrace.

Potřebuji provést změnu importního programu, jaké kroky jsou třeba?

Před plánovanou změnou je nutné zaslat e-mail s informacemi na info@sreality.cz. Je třeba si domluvit termín změny, aby nedošlo ke kolizím při editaci stávajících inzerátů.

Vytvářím nový importní program, co je třeba k vytvoření nového importního můstku?

Informace k vytvoření nového importu včetně importní dokumentace naleznete zde.

Po naprogramování importního programu bude vytvořeno testovací prostředí k otestování správnosti přenosu dat. Po ukončení testů vytvoříme nový importní klíč, nastavíme jej v administraci RK a zašleme přístupové údaje.